Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2014-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji budowy ulicy Akacjowej na odcinku od ul. Wrocławskiej do ul. Lipowej w Biestrzykowie wraz z odwodnieniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis zadania: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik 1 A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2)projekt budowy oświetlenia wykonany przez ELWIBOR Wiesław Ryszard Borowski ul. Wesoła 10, Zaręba, 59-800 Lubań -załącznik nr 1 B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)Wypis i wyrys z MPZP - Załącznik 1 C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie koncepcji projektowej w dwóch etapach: 1)Etap I Koncepcja budowy odcinka ulicy Akacjowej od ul. Lipowej do ul. Kalinowej a)budowa jezdni, b)budowa skrzyżowań z drogami, c)budowa chodnika i ścieżki rowerowej, d)budowa i przebudowa systemu odwodnienia, e)budowa zjazdów na posesje z przepustami, f)rozwiązanie kolizji z uzbrojeniem terenu 2)Etap II Koncepcja budowy odcinka ulicy Akacjowej od ul. Kalinowej do ul. Wrocławskiej a)budowa jezdni, b)budowa skrzyżowań z drogami, c)budowę chodnika i ścieżki rowerowej, d)budowa i przebudowa systemu odwodnienia, e)budowa zjazdów na posesje z przepustami, f)budowa przepustu pod jezdnią na cieku zlokalizowanym na działce nr 87, g)rozwiązanie kolizji z uzbrojeniem terenu. 3 Dla koncepcji obydwu etapów należy wykonać: 1)opis techniczny rozwiązań projektowych, 2)plan sytuacyjny, 3)przekrój podłużny, 4)przekrój konstrukcyjny, 5)pomiary ruchu oraz projekt konstrukcji nawierzchni drogi, 6)przekroje normalne, 7)pomiar geodezyjny wraz z naniesieniem wysokości na mapę do celów projektowych, 8)opinia określająca warunki geotechniczne dla budowy ulicy Akacjowej. 4 W zakresie opracowania dokumentacji należy uwzględnić: 1)wycinkę drzew i krzewów kolidujących z przebudową drogi, 2)możliwość odbudowy istniejącego rowu, 3)opinia określająca warunki geotechniczne, 4)rozwiązania wszelkich kolizji z infrastrukturą, 5)organizację ruchu docelowego 6)ramowy program zamierzenia budowlanego, 7)potrzeby terenowe inwestycji, 8)skutki dla środowiska i projektowane działania, z podaniem przewidywanych odpadów i substancji szkodliwych i uciążliwych, 9)wymagania na dostawę czynników energetycznych, 10)wstępny harmonogram przygotowania i realizacji inwestycji, 11)wskaźnikowy koszt realizacji inwestycji, 12)uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i zatwierdzeń, 13)uzyskanie opinii/uzgodnień z zarządcami terenów oraz sieci na których projektowana będzie inwestycja oraz terenów przyległych (min. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ZGK Siechnice, Sołectwa Biestrzyków itp.) 14)Koncepcja powinna być opracowana w niezbędnej ilości rozwiązań wariantowych, z analizą szczególnie istotnych zagadnień związanych z inwestycją, np. z ochroną środowiska, bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, ochroną przed hałasem, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych. Droga powinna spełniać także warunki: użytkowe zgodne z przeznaczeniem obiektu w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczna, usuwania wody deszczowej, utrzymania właściwego stanu technicznego, korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, ochrony obiektów wpisanych do rejestru zabytków oraz objętych ochrona konserwatorską oraz poszanowania interesów osób trzecich w celu zapewnienia wyboru najkorzystniejszych i optymalnych rozwiązań inwestycji jako całości. 5. Należy skoordynować przyjęte w koncepcji rozwiązania z wykonanym przez firmę ELWIBOR Wiesław Ryszard Borowski ul. Wesoła 10, Zaręba, 59-800 Lubań, projektem budowy oświetlenia opracowywanego na zlecenie Urzędu Miejskiego w Siechnicach. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zgodnie z treścią ogłoszenia, wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest do realizacji zadania w terminie: 1)Etap I do dnia 30 września 2014 r. 2)Etap II do dnia 15 listopada 2014 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.SIECHNICE.DOLNYSLASK.PL
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTOSOWANIE BUDYNKU GEODEZJI PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 53 WE WROCŁAWIU DO WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH polegające na: 1) wykonaniu robót budowlanych wg określonego zakresu 2) przygotowaniu dokumentacji, tj. projektu budowlanego i projektów wykonawczych Nr postępowania R0AP0000.272.33.2016
Dodano: 2016-07-27 - usługa wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla potrzeb termomodernizacji budynku Komisariatu Wodnego Policji KWP we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39b; sprawa nr 168-050-084/2016/AB
Dodano: 2016-07-22 - usługa wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla potrzeb wykonania termomodernizacji budynku Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, przy ul. Chopina 2 oraz budynku Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi, przy ul. Kościuszki 5, oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 167-050-083/2016/AB
Dodano: 2016-07-18 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Piława Górna
Dodano: 2016-07-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację z rozbudową Krytej Pływalni Słowianka
Dodano: 2016-07-06 - usługa wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla termomodernizacji i przebudowy budynków wraz z wykonaniem inwentaryzacji, opracowaniem koncepcji oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 136-050-068/2016/AB
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej termomodernizacji i przebudowy Komisariatu Wodnego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39b) oraz Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Legnicy (ul. Jaworzyńskiej 134) - wraz z wykonaniem inwentaryzacji, opracowaniem koncepcji oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 134-050-066/2016/AB
Dodano: 2016-06-21 - Opracowanie koncepcji modernizacji sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obejmującym ulice: Szpitalna, Przyjaciół Żołnierza, Bema, Berlinga, Traugutta i Wybickiego w Jaworze
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa agregatu prądotwórczego dla obiektu Waligóra w Sokołowsku.
Dodano: 2016-06-01 - Opracowanie dokumentacji na rozbudowę cmentarza komunalnego
Dodano: 2016-05-24