Przetargi.pl
Opracowanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego Część 1 – „Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego w Mysłowicach – PT + wykonawstwo” Część 2 – „Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 12 w Mysłowicach – PT + wykonawstwo” Część 3 – „Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 13 w Mysłowicach – PT + wykonawstwo” Część 4 – „Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 20 w Mysłowicach – PT + wykonawstwo” Część 5 – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 im. J. Chromika w Mysłowicach – PT + wykonawstwo”

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.myslowice.bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego Część 1 – „Termomodernizacja budynku Przedszkola Integracyjnego w Mysłowicach – PT + wykonawstwo” Część 2 – „Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 12 w Mysłowicach – PT + wykonawstwo” Część 3 – „Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 13 w Mysłowicach – PT + wykonawstwo” Część 4 – „Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 20 w Mysłowicach – PT + wykonawstwo” Część 5 – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 im. J. Chromika w Mysłowicach – PT + wykonawstwo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. NA CZĘŚĆ NR 1: Przedmiotem opracowania jest budynek 3 kondygnacyjny (2 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnacja podziemna pod częścią obiektu) Przedszkola Integracyjnego przy ul. Portowej 11a w Mysłowicach o powierzchni użytkowej około 635 m2 i kubaturze około 2652 m3. Zakres opracowania obejmuje wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji powyższego budynku, w tym: 1. Uzyskanie pozwolenia na budowę (lub przyjęcie zgłoszenia robót - o ile tak stanowią przepisy) dla całości opracowania wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych wymaganych na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, w tym również uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy w przypadku gdy będzie to wymagane do opracowania projektu. 2. Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej obiektu w zakresie niezbędnym do projektu. Inwentaryzacją należy objąć również system kominów powietrzno – spalinowych obiektu wraz z wykonaniem oceny stanu technicznego przewodów wentylacyjno - spalinowo - dymowych. 3. Wykonanie niezbędnych ekspertyz budowlanych obejmujących np. stan konstrukcji budynku, stan izolacji pionowych i poziomych, itp. 4. Przygotowanie wymaganych do projektu i uzgodnień - map terenu inwestycji. 5. Wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano – wykonawczego wraz z projektowaną charakterystyką energetyczną obiektu po modernizacji obejmującego: 5.1. docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, 5.2. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5.3. modernizację (udrożnienie, remont, przebudowę, dobudowę) kominów tj. kanałów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z zaleceniami służb kontrolujących obiekt i obowiązującymi przepisami oraz na podstawie przygotowanej inwentaryzacji i wykonanej oceny stanu technicznego, 5.4. modernizację (remont, likwidację, przebudowę, dobudowę) elementów zewnętrznych obiektu takich jak: wejścia, tarasy, schody zewnętrzne, kominy, orynnowanie i ich odpływy, instalacje odgromowe, system antyoblodzeniowy rynien i rur spustowych, balustrady zewnętrzne, kraty itp., 5.5. wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem, 5.6. wykonanie wymiany kompletnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z istniejącej, nowej kotłowni gazowej, 5.7. wykonanie wymiany wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji (z.w., c.w.u., c.c.w.), instalacji hydrantowej (z dostosowaniem do aktualnych przepisów i zaleceń służb), 5.8. dobudowę w istniejącej nowej, kaskadowej kotłowni gazowej - systemu zasobnikowego podgrzewania wody dla potrzeb przedszkola wraz ze wszystkimi niezbędnymi pracami towarzyszącymi przygotowaniu technologii istniejącej kotłowni gazowej i pomieszczenia kotłowni do tego celu, 5.9. wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie c.w.u. w kotłowni obejmującej wszystkie branże tj. technologię, przygotowanie i zabudowę odpowiednich konstrukcji wsporczych na dachu, przynależne instalacje elektryczne i sterownicze, itp., 6. Wykonanie audytu energetycznego i ekologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym również zawierającego wszystkie niezbędne wskaźniki energetyczno – ekologiczne niezbędne do aplikowania o środki zewnętrzne w ramach dofinansowania zadań z programów wspierających przedsięwzięcia termomodernizacyjne. 7. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. 8. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 9. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże i rodzaje robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania na wniosek Zamawiającego bezpłatnej aktualizacji cenowej kosztorysów inwestorskich w okresie do 3 lat od daty zakończenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej objętej niniejszą umową. Dokumentację należy wykonać dla Zamawiającego w 4 kpl. papierowych i 1 kpl. na nośniku elektronicznym w formacie PDF + wymagane egzemplarze dokumentacji (wg potrzeb) do uzgodnień i decyzji administracyjnych, oraz dodatkowo na nośniku elektronicznym 1 kpl. kosztorysów inwestorskich w formacie edytowalnym ATH w programie kosztorysowym NORMA. NA CZĘŚĆ NR 2: Przedmiotem opracowania jest budynek 3 kondygnacyjny (2 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnacja podziemna pod częścią obiektu) Przedszkola Nr 12 przy ul. Bolesława Prusa 5 w Mysłowicach o powierzchni użytkowej około 1143 m2 i kubaturze około 6479 m3. Zakres opracowania obejmuje wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji powyższego budynku, w tym: 1. Uzyskanie pozwolenia na budowę (lub przyjęcie zgłoszenia robót - o ile tak stanowią przepisy) dla całości opracowania wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych wymaganych na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, w tym również uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy w przypadku gdy będzie to wymagane do opracowania projektu. 2. Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej obiektu w zakresie niezbędnym do projektu. Inwentaryzacją należy objąć również system kominów powietrzno – spalinowych obiektu wraz z wykonaniem oceny stanu technicznego przewodów wentylacyjno - spalinowo - dymowych. 3. Wykonanie niezbędnych ekspertyz budowlanych obejmujących np. stan konstrukcji budynku, stan izolacji pionowych i poziomych, itp. 4. Przygotowanie wymaganych do projektu i uzgodnień - map terenu inwestycji. 5. Wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano – wykonawczego wraz z projektowaną charakterystyką energetyczną obiektu po modernizacji obejmującego: 5.1. docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, 5.2. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5.3. modernizację (udrożnienie, remont, przebudowę, dobudowę) kominów tj. kanałów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z zaleceniami służb kontrolujących obiekt i obowiązującymi przepisami oraz na podstawie przygotowanej inwentaryzacji i wykonanej oceny stanu technicznego, 5.4. modernizację (remont, likwidację, przebudowę, dobudowę) elementów zewnętrznych obiektu takich jak: wejścia, tarasy, schody zewnętrzne, kominy, orynnowanie i ich odpływy, instalacje odgromowe, system antyoblodzeniowy rynien i rur spustowych, balustrady zewnętrzne, kraty itp., 5.5. wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem, 5.6. wykonanie wymiany kompletnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z zewnętrznej sieci cieplnej niskoparametrowej, 5.7 wykonanie wymiany wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji (z.w., c.w.u., c.c.w.), instalacji hydrantowej (z dostosowaniem do aktualnych przepisów i zaleceń służb), 5.8. wykonanie kompleksowej modernizacji gazowego systemu podgrzewania cieplej wody obejmującej wszystkie branże tj. technologię, przygotowanie (remont) pomieszczenia kotłowni wraz z modernizacją wszystkich instalacji (sanitarne, elektryczne, kominy, itp.) znajdujących się w kotłowni, 5.9. wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie c.w.u. w kotłowni obejmującej wszystkie branże tj. technologię, przygotowanie i zabudowę odpowiednich konstrukcji wsporczych na dachu, przynależne instalacje elektryczne i sterownicze, itp., 6. Wykonanie audytu energetycznego i ekologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym również zawierającego wszystkie niezbędne wskaźniki energetyczno – ekologiczne niezbędne do aplikowania o środki zewnętrzne w ramach dofinansowania zadań z programów wspierających przedsięwzięcia termomodernizacyjne. 7. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. 8. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 9. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże i rodzaje robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania na wniosek Zamawiającego bezpłatnej aktualizacji cenowej kosztorysów inwestorskich w okresie do 3 lat od daty zakończenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej objętej niniejszą umową. Dokumentację należy wykonać dla Zamawiającego w 4 kpl. papierowych i 1 kpl. na nośniku elektronicznym w formacie PDF + wymagane egzemplarze dokumentacji (wg potrzeb) do uzgodnień i decyzji administracyjnych, oraz dodatkowo na nośniku elektronicznym 1 kpl. kosztorysów inwestorskich w formacie edytowalnym ATH w programie kosztorysowym NORMA. NA CZĘŚĆ NR 3: Przedmiotem opracowania jest budynek 3 kondygnacyjny (2 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnacja podziemna) Przedszkola Nr 13 przy ul. Armii Krajowej 19 w Mysłowicach o powierzchni użytkowej około 645 m2 i kubaturze około 2445 m3. Zakres opracowania obejmuje wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji powyższego budynku, w tym: 1. Uzyskanie pozwolenia na budowę (lub przyjęcie zgłoszenia robót - o ile tak stanowią przepisy) dla całości opracowania wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych wymaganych na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, w tym również uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy w przypadku gdy będzie to wymagane do opracowania projektu. 2. Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej obiektu w zakresie niezbędnym do projektu. Inwentaryzacją należy objąć również system kominów powietrzno – spalinowych obiektu wraz z wykonaniem oceny stanu technicznego przewodów wentylacyjno - spalinowo - dymowych. 3. Wykonanie niezbędnych ekspertyz budowlanych obejmujących np. stan konstrukcji budynku, stan izolacji pionowych i poziomych, itp. 4. Przygotowanie wymaganych do projektu i uzgodnień - map terenu inwestycji. 5. Wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano – wykonawczego wraz z projektowaną charakterystyką energetyczną obiektu po modernizacji obejmującego: 5.1 docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, 5.2. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5.3. modernizację (udrożnienie, remont, przebudowę, dobudowę) kominów tj. kanałów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z zaleceniami służb kontrolujących obiekt i obowiązującymi przepisami oraz na podstawie przygotowanej inwentaryzacji i wykonanej oceny stanu technicznego, 5.4. modernizację (remont, likwidację, przebudowę, dobudowę) elementów zewnętrznych obiektu takich jak: wejścia, tarasy, schody zewnętrzne, kominy, orynnowanie i ich odpływy, instalacje odgromowe, system antyoblodzeniowy rynien i rur spustowych, balustrady zewnętrzne, kraty itp., 5.5. wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem, 5.6. wykonanie wymiany kompletnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z własnej, przeznaczonej do modernizacji kotłowni gazowej, 5.7. wykonanie wymiany wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji (z.w., c.w.u., c.c.w.), instalacji hydrantowej (z dostosowaniem do aktualnych przepisów i zaleceń służb), 5.8. wykonanie kompleksowej modernizacji istniejącej kotłowni gazowej c.o. i gazowych pojemnościowych podgrzewaczy c.w.u. w kierunku kaskadowej kotłowni gazowej pracującej po modernizacji na potrzeby c.o. i c.w.u. (system zasobnikowy) obejmującej wszystkie branże tj. modernizację technologii kotłowni, modernizację budowlaną i instalacji wewnętrznych pomieszczenia kotłowni (instalacje c.w.u., c.c.w., z.w., kanalizację, wentylację, kominy, AKPiA, instalacje elektryczne zasilające, oświetleniowe i sterujące, itp.), 5.9. wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie c.w.u. w kotłowni gazowej obejmującej wszystkie branże tj. technologię, przygotowanie i zabudowę odpowiednich konstrukcji wsporczych na dachu, przynależne instalacje elektryczne i sterownicze, itp., 6. Wykonanie audytu energetycznego i ekologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym również zawierającego wszystkie niezbędne wskaźniki energetyczno – ekologiczne niezbędne do aplikowania o środki zewnętrzne w ramach dofinansowania zadań z programów wspierających przedsięwzięcia termomodernizacyjne. 7. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. 8. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 9. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże i rodzaje robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania na wniosek Zamawiającego bezpłatnej aktualizacji cenowej kosztorysów inwestorskich w okresie do 3 lat od daty zakończenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej objętej niniejszą umową. Dokumentację należy wykonać dla Zamawiającego w 4 kpl. papierowych i 1 kpl. na nośniku elektronicznym w formacie PDF + wymagane egzemplarze dokumentacji (wg potrzeb) do uzgodnień i decyzji administracyjnych, oraz dodatkowo na nośniku elektronicznym 1 kpl. kosztorysów inwestorskich w formacie edytowalnym ATH w programie kosztorysowym NORMA. NA CZĘŚĆ NR 4: Przedmiotem opracowania jest budynek 3 kondygnacyjny (2 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnacja podziemna) Przedszkola Nr 20 przy ul. Zapolskiej 1 w Mysłowicach o powierzchni użytkowej około 1071 m2 i kubaturze około 5355 m3. Zakres opracowania obejmuje wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji powyższego budynku, w tym: 1. Uzyskanie pozwolenia na budowę (lub przyjęcie zgłoszenia robót - o ile tak stanowią przepisy) dla całości opracowania wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych wymaganych na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, w tym również uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy w przypadku gdy będzie to wymagane do opracowania projektu. 2. Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej obiektu w zakresie niezbędnym do projektu. Inwentaryzacją należy objąć również system kominów powietrzno – spalinowych obiektu wraz z wykonaniem oceny stanu technicznego przewodów wentylacyjno - spalinowo - dymowych. 3. Wykonanie niezbędnych ekspertyz budowlanych obejmujących np. stan konstrukcji budynku, stan izolacji pionowych i poziomych, itp. 4. Przygotowanie wymaganych do projektu i uzgodnień - map terenu inwestycji. 5. Wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano – wykonawczego wraz z projektowaną charakterystyką energetyczną obiektu po modernizacji obejmującego: 5.1. docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, 5.2 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5.3 modernizację (udrożnienie, remont, przebudowę, dobudowę) kominów tj. kanałów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z zaleceniami służb kontrolujących obiekt i obowiązującymi przepisami oraz na podstawie przygotowanej inwentaryzacji i wykonanej oceny stanu technicznego, 5.4. modernizację (remont, likwidację, przebudowę, dobudowę) elementów zewnętrznych obiektu takich jak: wejścia, tarasy, schody zewnętrzne, kominy, orynnowanie i ich odpływy, instalacje odgromowe, system antyoblodzeniowy rynien i rur spustowych, balustrady zewnętrzne, kraty itp., 5.5. wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem, 5.6. wykonanie wymiany kompletnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z zewnętrznej sieci cieplnej niskoparametrowej, 5.7. wykonanie wymiany wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji (z.w., c.w.u., c.c.w.), instalacji hydrantowej (z dostosowaniem do aktualnych przepisów i zaleceń służb), 5.8. wykonanie kompleksowej modernizacji gazowego systemu podgrzewania cieplej wody obejmującej wszystkie branże tj. technologię, przygotowanie (remont) pomieszczenia kotłowni wraz z modernizacją wszystkich instalacji (sanitarne, elektryczne, kominy, itp.) znajdujących się w kotłowni, 5.9. wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie c.w.u. w kotłowni obejmującej wszystkie branże tj. technologię, przygotowanie i zabudowę odpowiednich konstrukcji wsporczych na dachu, przynależne instalacje elektryczne i sterownicze, itp., 6. Wykonanie audytu energetycznego i ekologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym również zawierającego wszystkie niezbędne wskaźniki energetyczno – ekologiczne niezbędne do aplikowania o środki zewnętrzne w ramach dofinansowania zadań z programów wspierających przedsięwzięcia termomodernizacyjne. 7. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. 8. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 9. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże i rodzaje robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania na wniosek Zamawiającego bezpłatnej aktualizacji cenowej kosztorysów inwestorskich w okresie do 3 lat od daty zakończenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej objętej niniejszą umową. Dokumentację należy wykonać dla Zamawiającego w 4 kpl. papierowych i 1 kpl. na nośniku elektronicznym w formacie PDF + wymagane egzemplarze dokumentacji (wg potrzeb) do uzgodnień i decyzji administracyjnych, oraz dodatkowo na nośniku elektronicznym 1 kpl. kosztorysów inwestorskich w formacie edytowalnym ATHw programie kosztorysowym NORMA. NA CZĘŚĆ NR 5: Przedmiotem opracowania jest budynek 3 kondygnacyjny (2 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnacja podziemna) Szkoły Podstawowej Nr 16 przy ul. Chromika 3 w Mysłowicach o powierzchni użytkowej około 1554 m2 i kubaturze około 4512 m3. Zakres opracowania obejmuje wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji powyższego budynku, w tym: 1. Uzyskanie pozwolenia na budowę (lub przyjęcie zgłoszenia robót - o ile tak stanowią przepisy) dla całości opracowania wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych wymaganych na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, w tym również uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy w przypadku gdy będzie to wymagane do opracowania projektu. 2. Wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej obiektu w zakresie niezbędnym do projektu. Inwentaryzacją należy objąć również system kominów powietrzno – spalinowych obiektu wraz z wykonaniem oceny stanu technicznego przewodów wentylacyjno - spalinowo - dymowych. 3. Wykonanie niezbędnych ekspertyz budowlanych obejmujących np. stan konstrukcji budynku, stan izolacji pionowych i poziomych, itp. 4. Przygotowanie wymaganych do projektu i uzgodnień - map terenu inwestycji. 5. Wykonanie kompletnego, wielobranżowego projektu budowlano – wykonawczego wraz z projektowaną charakterystyką energetyczną obiektu po modernizacji obejmującego: 5.1. docieplenie ścian zewnętrznych i dachu, 5.2. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 5.3. modernizację (udrożnienie, remont, przebudowę, dobudowę) kominów tj. kanałów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z zaleceniami służb kontrolujących obiekt i obowiązującymi przepisami oraz na podstawie przygotowanej inwentaryzacji i wykonanej oceny stanu technicznego, 5.4. modernizację (remont, likwidację, przebudowę, dobudowę) elementów zewnętrznych obiektu takich jak: wejścia, tarasy, schody zewnętrzne, kominy, orynnowanie i ich odpływy, instalacje odgromowe, system antyoblodzeniowy rynien i rur spustowych, balustrady zewnętrzne, kraty itp., 5.5. wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem, 5.6. wykonanie wymiany kompletnej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z własnej, przeznaczonej do modernizacji kotłowni gazowej, 5.7. wykonanie wymiany wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji (z.w., c.w.u., c.c.w.), instalacji hydrantowej (z dostosowaniem do aktualnych przepisów i zaleceń służb), 5.8. wykonanie kompleksowej modernizacji istniejącej kotłowni gazowej c.o. i c.w.u. (system zasobnikowy) obejmującej wszystkie branże tj. modernizację technologii kotłowni, modernizację budowlaną i instalacji wewnętrznych pomieszczenia kotłowni (instalacje c.w.u., c.c.w., z.w., kanalizację, wentylację, kominy, AKPiA, instalacje elektryczne zasilające, oświetleniowe i sterujące, itp.), 5.9. wykonanie kompletnej instalacji fotowoltaicznej wspomagającej podgrzewanie c.w.u. w kotłowni gazowej obejmującej wszystkie branże tj. technologię, przygotowanie i zabudowę odpowiednich konstrukcji wsporczych na dachu, przynależne instalacje elektryczne i sterownicze, itp., 6. Wykonanie audytu energetycznego i ekologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym również zawierającego wszystkie niezbędne wskaźniki energetyczno – ekologiczne niezbędne do aplikowania o środki zewnętrzne w ramach dofinansowania zadań z programów wspierających przedsięwzięcia termomodernizacyjne. 7. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. 8. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 9. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne branże i rodzaje robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania na wniosek Zamawiającego bezpłatnej aktualizacji cenowej kosztorysów inwestorskich w okresie do 3 lat od daty zakończenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej objętej niniejszą umową. Dokumentację należy wykonać dla Zamawiającego w 4 kpl. papierowych i 1 kpl. na nośniku elektronicznym w formacie PDF + wymagane egzemplarze dokumentacji (wg potrzeb) do uzgodnień i decyzji administracyjnych, oraz dodatkowo na nośniku elektronicznym 1 kpl. kosztorysów inwestorskich w formacie edytowalnym ATH w programie kosztorysowym NORMA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: dla części 1 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) dla części 2 – 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) dla części 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) dla części 4 – 1400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100) dla części 5 – 1900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset złotych 00/100) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie właściwej dla części, na którą składa ofertę lub odrębnie dla każdej części zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Mysłowice, ING Bank Śląski, Nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego oraz zawiera dane umożliwiające identyfikację postępowania oraz części do którego zostało wniesione. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y jest/są zobowiązany/i dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej siwz. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo wystawione po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poleganie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 1.1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1.5.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 1.5.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną lub finansową, o których mowa w pkt 4.1. 2. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ) lub innego dokumentu, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.5. W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie najwyżej oceniona wymagane dokumenty składają wspólnie ww. wykonawcy. 2.6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.7. Na podstawie art. 24aa uPzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 2.9. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 2.10. Oświadczenia i dokumenty mają być składane w formie zgodnej z poniższymi zasadami: 2.10.1. oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a uPzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem; 2.10.2. dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii oświadczenia, sporządzonego w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 2.10.3. poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; 2.10.4. poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej; 2.10.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 2.10.6. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski; 5.10.7. pełnomocnictwo (Załącznik Nr 6 do SIWZ) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2.10.8. inny dokument wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 2.10.9. pełnomocnictwo (Załącznik Nr 7 do SIWZ) w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika do złożenia oferty lub reprezentacji składane jest oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn.zm.), 3.1. w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3.2. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 3.3. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPuz, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach