Przetargi.pl
OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEGO PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO MODERNIZACJI OBIEKTÓW OBJĘTYCH LOKALNYM PROGRAMEM REWITALIZACJI DLA GMINY ŁAŃCUT NA LATA 2016-2022

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEGO PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO MODERNIZACJI OBIEKTÓW OBJĘTYCH LOKALNYM PROGRAMEM REWITALIZACJI DLA GMINY ŁAŃCUT NA LATA 2016-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEGO PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO MODERNIZACJI OBIEKTÓW OBJĘTYCH LOKALNYM PROGRAMEM REWITALIZACJI DLA GMINY ŁAŃCUT NA LATA 2016-2022 2. Przedmiotem zamówienia są opracowania projektowe trzech n/w zadań objętych Lokalnym Programem Rewitalizacji dla Gminy Łańcut na lata 2016 – 2022. Program jest zamieszczony na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl w zakładce BIP- Uchwały Rady Gminy. Zamawiane opracowania projektowe i realizacja robót budowlano-montażowych objętych tymi opracowaniami stanowić będą istotny (ale nie jedyny) element Programu Rewitalizacji. Warunki realizacji zamówienia: Zadanie I „Opracowanie kompleksowego projektu budowlano-wykonawczego modernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w m. Kosina z przeznaczeniem go na „Dom Dziennego Pobytu dla Seniorów”. Na działce nr 3534 w Kosinie znajduje się budynek ośrodka zdrowia, którego jedynie kondygnacja parteru wykorzystywana jest zgodnie z przeznaczeniem i tak ma pozostać. Kondygnacje I i II pietra, oraz poddasza o łącznej powierzchni ok. 600 m2 znajdują się w stanie surowym zamkniętym, bez żadnych instalacji. W ramach niniejszego zamówienia należy opracować kompleksowy projekt budowlano-wykonawczy adaptacji nie wykończonej części budynku na Dom Dziennego Pobytu dla Seniorów. Funkcja ta winna być wydzielona z całości budynku poprzez urządzenie niezależnej komunikacji i niezależne zaopatrzenie we wszystkie niezbędne media, wraz z dostosowaniem stanu istniejącego do nowych potrzeb istniejących dojść i dojazdów. Elementem zamawianego opracowania winna być część technologiczna Domu…wraz z wykazem projektowanego wyposażenia. Zamawiane opracowanie winno przewidzieć zakres prac do wykonania wynikający z aktualnego stanu obiektu, dla jego dostosowania do zakładanego przeznaczenia w średnim standardzie wykończenia w tym ogrzewanie budynku poprzez budowę niezależnej kotłowni opalanej gazem, a wspomagające zaopatrzenie w ciepłą wodę z instalacji solarnej. Celem nadrzędnym utworzenia Domu… jest stworzenie przestrzeni dla Seniorów dla umożliwienia im możliwości spotkań i wypoczynku, uczestnictwa w zajęciach rehabilitacyjnych i terapeutycznych, wraz z zapleczem kuchennym, szatnią i sanitariatami. Budynek należy projektować w dostosowaniu do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Zamawiający jest w posiadaniu inwentaryzacji architektonicznej obiektu, którą udostępni wybranemu wykonawcy zamówienia. Zadanie II „Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji istniejących obiektów otwartego basenu pływackiego, wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu w m. Wysoka”. Na działce nr 392/10 w Wysokiej znajduje się otwarty basen pływacki o wym. niecki 25x12.5 m, wraz z budynkiem zaplecza mieszczącego sanitariaty i urządzenia uzdatniania wody. Wybudowany w latach 70-tych obiekt jest wyeksploatowany technicznie i nieużytkowany od kilku lat. Celem podejmowanych działań jest przywrócenie obiektowi utraconej funkcji, oraz utworzenie na przyległym terenie przestrzeni wspólnej integrującej różne grupy społeczne. Zakres zamawianego opracowania winien obejmować niezbędne prace remontowo-modernizacyjne obiektu głównego i jego zaplecza, modernizację urządzeń technologicznych, budowę instalacji solarnej dla podgrzewania wody, dostosowanie otoczenia basenu do nowych potrzeb. Zadanie III. „Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego modernizacji Parku im. F Magrysia w m. Handzlówka”. Na działkach nr 611 i 610/8 w Handzlówce znajdują się obiekty służące rozrywce i rekreacji lokalnej społeczności; są to zadaszona podłoga taneczna ze sceną, budynek zaplecza socjalnego, utwardzone dojścia, ławki parkowe. Główny obiekt (podłoga taneczna) jest wyeksploatowany technicznie, wymaga modernizacji. Istnieje ponadto potrzeba dalszego zagospodarowania terenu Parku poprzez rozbudowę oświetlenia, urządzenie monitoringu, montaż obiektów małej architektury i urządzeń rekreacyjnych. Celem podejmowanych działań jest projektowe kompleksowe opracowanie przestrzeni Parku, które oprócz utrzymania i modernizacji istniejącej infrastruktury przewidzi dodatkowe działania inwestycyjne dla stworzenia wygodnej przestrzeni rekreacyjno-rozrywkowej integrującej różne grupy miejscowej społeczności Zamawiane opracowania dla każdego z zadań winny być realizowane w następujących etapach: - uproszczona koncepcja projektowa zadania podlegająca akceptacji Zamawiającego, wraz z jej prezentacją multimedialną, - projekt budowlano – wykonawczy wraz z częścią kosztorysową zaopatrzony w wymagane uzgodnienia i decyzje administracyjne, aż do etapu wniosku o pozwolenie na budowę. Dokumentacja projektowa winna zostać sporządzona w oparciu o aktualne przepisy prawne dotyczące konkretnego przeznaczenia obiektu i przekazana Zamawiającemu w 5-ciu egzemplarzach wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej. Dokumentacja kosztorysowa w 2-ch egz. w wersji papierowej i 2-ch egz. elektronicznej. Wykonane zamówienie musi być sporządzone z uwzględnieniem wymogów Lokalnego Programu Rewitalizacji i być podstawą do ubiegania się o środki pomocowe na jego realizację z Regionalnego Programu Operacyjnego. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa stanowić będzie podstawę do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych i powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29, 30 oraz 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U.2015 poz. 2164 z późn. zm.) oraz uzyskanie potrzebnych pozwoleń formalno – prawnych oraz przeprowadzenie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót i ich realizację. W związku z powyższym dokumentacje projektowo-kosztorysowe opracowane przez Wykonawcę nie mogą zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń mogących w jakikolwiek sposób utrudniać uczciwą konkurencję. pod rygorem nie przyjęcia wykonanych opracowań z winy Wykonawcy. Sporządzona dokumentacja powinna uwzględniać wymagania Prawa zamówień publicznych w tym w szczególności art. 29 ustawy Pzp. Wykonawca opracuje dokumentację projektową wraz z wszelkimi wymaganymi opiniami i uzgodnieniami w sposób umożliwiający uzyskanie wymaganych pozwoleń formalno - prawnych bez konieczności dodatkowych opracowań W rozwiązaniach projektowych zastosowane będą wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku. Opracowana dokumentacja projektowa powinna zawierać w swojej treści informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Specyfikacje techniczne wykonania robót należy opracować oddzielnie dla każdego obiektu objętego projektem. Do przekazywanej dokumentacji Wykonawca winien dołączyć wykaz opracowań oraz oświadczenie, że dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami, że przekazywana jest w stanie pełnym i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) do dnia 07.09.2017 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach