Przetargi.pl
opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego modernizacji boiska szkolnego przy ul. Łagodnej 10 w Białymstoku

Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 15-757 Białystok, ul. Łagodna 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6644680 , fax. 085 6540049
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II
    ul. Łagodna 10 10
    15-757 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6644680, fax. 085 6540049
    REGON: 05213233300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsi1.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół szkół i placówek oświatowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego modernizacji boiska szkolnego przy ul. Łagodnej 10 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Projekt budowlany obejmujący: projekt zagospodarowania terenu, 4 egz. 2) Projekt wykonawczy na który składają się: projekt architektoniczny wraz z planszą zagospodarowania terenu oraz projekty branżowe w niezbędnym zakresie: konstrukcyjny, elektr
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami Prawo Zamówień Publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)zrealizowali w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na usługi o podobnym zakresie i wartości zamówienia min. 100 000 PLN brutto każde i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie; b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalnościach: 1) architektonicznej; 2) konstrukcyjno - budowlanej; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 4) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualnie przynależącymi do właściwej Okręgowej Izby 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata dokonana będzie w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury zamawiającemu. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). 3.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta: formularz ofertowy 2.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ): 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert; 2)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 3)wykaz zamówień (minimum 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu tj. na usługi o podobnym zakresie i wartości zamówienia min. 100 000 PLN brutto każde i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 4)wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia posiadających uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: 1/ architektonicznej; 2/ konstrukcyjno - budowlanej; 3/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 4/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń eklektycznych i elektroenergetycznych wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia i aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby, 5)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 2, ppkt.1, 2)warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt. 2, ppkt. 3, 4 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt.2 ppkt.2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2, ppkt.1, 3, 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 ) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz.1155 ). 5.Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3, wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. 2, lub pełnomocnictw, bądź którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsi1.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach