Przetargi.pl
Opracowanie kart usług i projektów procedur monitorowania, a także procedur aktualizowania opisów usług publicznych świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach i Urząd Miasta Siemiatycze oraz uruchomienie elektronicznych usług na portalu ePUAP

Powiat Siemiatycki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 65 66 500 , fax. 85 65 66 501
  • Data zamieszczenia: 2013-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siemiatycki
    ul. Legionów Piłsudskiego 3 3
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 65 66 500, fax. 85 65 66 501
    REGON: 05065861100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie kart usług i projektów procedur monitorowania, a także procedur aktualizowania opisów usług publicznych świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach i Urząd Miasta Siemiatycze oraz uruchomienie elektronicznych usług na portalu ePUAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kart usług, a także projektów procedur monitorowania i aktualizowania opisów usług publicznych świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach i Urząd Miasta Siemiatycze oraz uruchomienie elektronicznych usług na portalu ePUAP w łącznej ilości 5 usług, w tym 2 usługi dla SP i 3 usługi dla UM. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących zadań: 2.1 Opracowanie i wdrożenie kart usług oraz procedur ich aktualizacji i monitorowania w Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach i Urzędzie Miasta Siemiatycze, a mianowicie: a/ dokonanie przeglądu opisów usług zawartych na stronach WWW i BIP Urzędów, b/ przygotowanie na podstawie obowiązujących przepisów prawa spisu wszystkich usług do realizacji przez Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach i Urząd Miasta Siemiatycze, c/ opracowanie merytoryczne we współpracy z pracownikami SP i UM Kart Usług dla wszystkich usług wynikających z przygotowanego spisu usług /nie mniej niż po 50 kart dla SP i UM/. Każda karta ma zawierać: - Wydział/stanowisko - Nazwa usługi (temat) - Wymagane dokumenty - Miejsce złożenia dokumentów - Osoby do kontaktu - Opłaty - Termin i sposób załatwienia - Podstawa prawna - Tryb odwoławczy - Dodatkowe informacje, uwagi - Formularze do pobrania d/ Opracowanie merytoryczne i graficzne formularzy (wniosków) dotyczących wszystkich usług świadczonych w poszczególnych wydziałach SP i referatach UM, e/ Przeprowadzenie procesu weryfikacji Kart Usług przez naczelników, kierowników referatów i innych komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach i Urzędu Miasta Siemiatycze, f/ Opracowanie szablonu graficznego Kart Usług (dla elektronicznej i papierowej wersji Kart Usług) dla Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach i Urzędu Miasta Siemiatycze, g/ Opracowanie graficzne wszystkich Kart Usług na szablonie karty (wszystkie karty muszą być jednorodne pod względem formatu i standardu opracowania usług dla każdego Urzędu), h/ Opracowanie i wykonanie zestawu Kart Usług po uwzględnieniu uwag naczelników i kierowników w formie elektronicznej i papierowej, - Wersja elektroniczna: zestaw kart na płycie CD, każda karta w formacie edytowalnym (doc. lub rtf.) i pdf, - Wersja papierowa: każda karta ma być na papierze o gramaturze min. 160gram/m2, w formacie A4, kolorze 4+0, każda ma być zalaminowana, każda karta w jednym egzemplarzu, i/ Opracowanie zasad obiegu informacji związanych z opisami załatwiania spraw /kart usług/ oraz zasad i wzorców tworzenia formularzy poprzez: - weryfikację dotychczasowego trybu opracowywania, zatwierdzania i udostępniania klientom opisu usług i formularzy /określenie słabych i mocnych stron/, - opracowanie projektu założeń dla nowych zasad obiegu informacji związanych z opisami załatwiania spraw (usług) oraz zasad tworzenia formularzy, j/ Opracowanie metod monitoringu kart dla oceny przejrzystości, jasności, jednoznaczności kart usług dla klienta /opracowanie ankiety wstępnej dla badań bezpośrednio i on-line/, k/ Przeprowadzenia badań pilotażowych Kart Usług przy pomocy wypracowanych wcześniej narzędzi na grupie min. po 50 klientów UM i SP. l/ Opracowanie wyników badań w formie raportu i weryfikacja Kart Usług zgodnie z wynikami analizy badań, m/ Opracowanie ostatecznej wersji elektronicznej i papierowej Kart Usług z uwzględnieniem analiz, uwag naczelników i kierowników i innych danych zebranych w/trakcie realizacji umowy. - Wersja elektroniczna: zestaw kart na płycie CD, każda karta w formacie edytowalnym (doc. lub rtf.) i pdf. - Wersja papierowa: każda karta ma być na papierze o gramaturze min. 160gram/m2, w formacie A4, kolorze 4+0, każda ma być zalaminowana, każda karta w trzech egzemplarzach, jeden zestaw kart w formie połączonego trwale zestawu z podziałem na wydziały, referaty poszczególnych JST w uzgodnieniu z zamawiającym. n/ Opracowanie ostatecznej wersji narzędzia do monitorowania kart dla badań bezpośrednio i on-line o/ Opracowanie projektu dokumentu procedury aktualizowania i monitorowania Kart Usług dla Starostwa Powiatowego i Miasta Siemiatycze. p/ Przeprowadzenie badań oceny kart przy pomocy wypracowanych wcześniej narzędzi. Badanie ma być przeprowadzone minimum trzy miesiące od opublikowania kart na stronach internetowych jst i udostępnienia w Punkcie Obsługi Klienta w SP i Biurze Obsługi Klienta w UM na grupie po minimum 100 klientów każdego jst. Opracowanie raportu końcowego z badań zawierającego rekomendacje dotyczące ewentualnych zmian. 2.2 Uruchomienie na portalu ePUAP /http:/epuap.gov.pl/ pięciu usług elektronicznych: - dwóch dla starostwa powiatowego: - wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na sprowadzenie zwłok, - zgłoszenie prac geodezyjnych i kartograficznych - trzech dla urzędu miasta - niosek o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta, - klaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, -wniosek o dofinansowanie utylizacji azbestu. Dla każdej z usług należy zrealizować następujące działania: a/ zebranie danych źródłowych, opracowanie dokumentu opisującego proces realizacji w oparciu o opracowane karty usług, b/ przygotowanie docelowego modelu usługi realizowanej na platformie ePUAP, c/ przygotowanie karty informacyjnej usługi, d/ wykonanie formularzy elektronicznych dotyczących ww. usług, e/ przygotowanie aplikacji do instalacji formularzy na koncie urzędu, f/ przygotowanie instrukcji instalacji usługi, g/ przygotowanie instrukcji korzystania z usługi na platformie ePUAP, h/ instalacja usług elektronicznych na kontach wskazanych przez urzędy, i/ dodanie tych usług do katalogu usług publicznych na platformie ePUAP, j/ przekazanie formularzu do CRD (Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów), k/ prezentacja wykonanych usług i przeprowadzenie instruktażu korzystania z tych usług dla administratorów w urzędach. Przygotowane dokumenty elektroniczne powinny być zgodne ze standardem dokumentów ePUAP, które oparte są o format XML oraz zgodne z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Format wzorów powinien być zgodny z formatem przyjętym dla Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów. Do formularzy należy dołączyć opis ich formatu elektronicznego oraz układu informacji i powiązań między nimi zgodnie z przepisami o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanych usług na inne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby co najmniej 60 godzin (po 30 na Urząd) zostało zrealizowane w siedzibie Starostwa Powiatowego i Urzędu Miasta Siemiatycze z przeznaczeniem na konsultacje z pracownikami w zakresie opracowania kart usług, narzędzi do oceny kart, prezentacji wyników badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siemistycze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach