Przetargi.pl
Opracowanie inwentaryzacji budowlanej budynków mieszkalnych

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie inwentaryzacji budowlanej budynków mieszkalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanych i instalacyjnych dla budynków mieszkalnych wraz z wyszczególnieniem i podziałem na poszczególne nieruchomości. Wykaz nieruchomości podzielony na CZĘŚĆ 1 i CZĘŚĆ 2, znajduje się w załączniku Nr 5 do SIWZ. Inwentaryzacje należy opracować w języku polskim, stosując zasady wymiarowania oraz oznaczenia graficzne i literowe określone w Polskich Normach. - (CPV): 74.22.51.00-3 2. Wymagane jest aby inwentaryzacje sporządzane były wg następujących zasad: 1. Rzut działki skali 1: 500 z naniesionym budynkiem wraz ze schodami, tarasami, chodnikiem, śmietnikiem, ogrodzeniem, z zaznaczonymi w kolorze i opisanymi przyłączami wod - kan, gaz, c.o., energii elektrycznej i sąsiednią zabudową. 2. Opis techniczny uwzględniający lokalizację obiektu, rodzaj i charakter, liczbę kondygnacji, jego wysokość oraz powierzchnię zabudowy, powierzchnię użytkową całkowitą, kubaturę budynku, zestawienie lokali i ich powierzchni użytkowej oraz powierzchni użytkowej pomieszczeń przynależnych. 3. Opis materiałów, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku. 4. Zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych jak i podziemnych z zaznaczonymi instalacjami (piony, poziomy wód kań, c.o., tablice główne i liczniki instalacji elektrycznej) i urządzeniami sanitarnymi i grzewczymi w skali 1:50 oraz przewodami kominowymi wraz z podłączeniami (wentylacyjne, dymowe, spalinowe). 5. Pełna inwentaryzacja instalacji gazowej. 6. Oznaczenie i zwymiarowanie powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych użytkowych, piwnic, komórek, pomieszczeń ogólnodostępnych (pralnie, wózkownie itp.) na poszczególnych kondygnacjach wraz z opisem pomieszczeń (funkcja, powierzchnia) wchodzących w skład lokalu, oznaczenie wejść do lokali wraz z numeracją oraz wskazanie pomieszczeń przynależnych do poszczególnych lokali. Wykaz lokali z ilością pomieszczeń i ich powierzchnią na każdym rzucie kondygnacji. 7. Określenie rodzajów systemów grzewczych w poszczególnych lokalach ze wskazaniem podłączeń urządzeń do przewodów kominowych: wentylacyjnych, dymowych, spalinowych w skali 1:50. 8. Rzut dachu w skali 1:50 z naniesionymi elementami więźby, przewodami kominowymi, dymowymi wentylacyjnymi, spalinowymi oraz sposobem odwodnienia dachu. 9. Przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów (rzędnych posadzek, podestów klatek schodowych, tarasów, dachu, kominów, gzymsów, studzienek, murków i poziomu terenu, oznaczenie wysokości piwnic). 10. Rysunki elewacji. 11. W uzgodnieniu z Zarządcami nieruchomości inwentaryzacje należy wykonać na poszczególne nieruchomości a w przypadku występowania w obrębie budynku wspólnych elementów dla kilku wspólnot (przewody kominowe, instalacje, itp.) w inwentaryzacji należy umieścić rysunki obrazujące te części wspólne. 12. Określenie powierzchni użytkowej lokali winno być dokonane zgodnie zasadami określonymi w ustawie z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego tj.: 13. Powierzchnia użytkowa lokali jest to powierzchnia wszystkich pomieszczeń znajdujących się w lokalu, a w szczególności pokoi, kuchni, spiżarni, przedpokoi, alków, holi, korytarzy, łazienek oraz innych pomieszczeń służących mieszkalnym i gospodarczym potrzebom lokatora, bez względu na ich przeznaczenie i sposób używania; za powierzchnię użytkową lokalu nie uważa się powierzchni balkonów, tarasów i loggii, antresoli, szaf i schowków w ścianach, pralni, suszarni, wózkowni, strychów. 14. Powierzchnia pomieszczeń przynależnych jest to powierzchnia piwnic, komórek itp. przynależnych do lokalu. 15. Obmiar powierzchni użytkowej lokali i pomieszczeń przynależnych, należy dokonywać w świetle wyprawionych ścian. Powierzchnię pomieszczeń lub ich części o wysokości w świetle równej lub większej od 2,20m należy zaliczać do obliczeń w 100%, o wysokości równej lub większej od 1,40m, lecz mniejszej od 2,20m - w 50%, o wysokości mniejszej od 1,40m pomija się całkowicie. Pozostałe zasady obliczania powierzchni użytkowej, całkowitej, kubatury itp. należy przyjmować zgodnie z Polską Normą odpowiednią do określania i obliczania wskaźników powierzchniowych i kubaturowych w budownictwie tj. PN-ISO-9836:1197. 16. Zakres prac obejmuje wykonanie 4 egzemplarzy inwentaryzacji budynku dla każdej nieruchomości. 74225
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742251003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 1.2 wykonali w ostatnich 3 latach (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 inwentaryzacje lub dokumentacje projektowe budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każda. 1.3 dysponują osobami posiadającymi odpowiednimi kwalifikacje, gdzie przez kwalifikacje rozumie się posiadanie uprawnień projektowych lub wykonawczych w pełnym lub ograniczonym zakresie, w branżach konstrukcyjno-budowlanych i sanitarnych oraz będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie co najmniej 2 inwentaryzacji lub dokumentacji projektowych budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każda, potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 3. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 4 - do załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień, potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymienionych osób oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność wymienionych osób do właściwej izby samorządu zawodowego 5a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=50080
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach