Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg
- Adres: 47-400 Racibórz, ul. Sienkiewicza 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4181592, 4181056 , fax. 032 4153381
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Sienkiewicza 3 3
47-400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 032 4181592, 4181056, fax. 032 4153381
REGON: 00086851400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i wykonanie plakatów promocyjnych dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie plakatów promocyjnych dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu. Zakres usługi obejmuje opracowanie projektu i wykonanie plakatów dla projektu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu w ilości 20 000 szt, po 5 000 szt. dla 4 wzorów plakatów, w formacie A2 + tj. 460 x 640 mm, papier kreda, nabłyszczany, gramatura: 150, kolory: czerwony, biały, szary lub czarny, niebieski lub zielony. Wszystkie materiały promocyjne (plakaty) muszą zawierać logo z opisem zgodnie z wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG 2004-2009, oraz napis: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu wraz z logiem Centrum. Projekty wzorów plakatów wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Wymagany termin wykonania umowy całości zamówienia do 05.01.2011 r., a poszczególne częściowe dostawy w następujących terminach: I dostawa - 28.08.2009 - 4 wzory po 1 750 szt. II dostawa - 05.01.2010 - 4 wzory po 1 250 szt. III dostawa - 25.06.2010 - 4 wzory po 1 250 szt. IV dostawa - 05.01.2011 - 4 wzory po 750 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 0 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego z zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1).Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2).Dokumenty, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3).Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DRUK BIULETYNU UNIWERSYTETU III WIEKU DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-18 - DRUK PUBLIKACJI
Dodano: 2016-06-30 - WYKONANIE DYPLOMÓW, INDEKSÓW, LEGITYMACJI I INNYCH DRUKÓW DLA SZKOLNICTWA WYŻSZEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-06 - DRUK MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-06-02 - DRUK I OPRAWA 24 PUBLIKACJI DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-04-04 - Usługa opracowania projektu graficznego, składu, wydruku oraz dostawy publikacji raportu z badania ewaluacyjnego
Dodano: 2016-03-31 - Projekt i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza I. Wykonanie materiałów promocyjno - informacyjnych miasta Dąbrowa Górnicza II. Wykonanie materiałów reklamowych na billboardy, citylighty i naklejki na schody
Dodano: 2016-03-15 - Projekt i druk folderu informacyjnego o tematyce gospodarczej
Dodano: 2016-03-14 - Druk materiałów konferencyjnych dla Katedry Zarządzania Produkcją i Logistyki Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-02 - USŁUGA DRUKU I OPRAWY KSIĄŻEK
DZP.381.02.2016.UG
Dodano: 2016-02-18