Przetargi.pl
Opracowanie i wykonanie kalendarzy na 2011 rok promujących Województwo Świętokrzyskie, Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 oraz Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kielcach, a także o tematyce ekologicznej.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2010-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i wykonanie kalendarzy na 2011 rok promujących Województwo Świętokrzyskie, Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 oraz Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kielcach, a także o tematyce ekologicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Informacje ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie przez Wykonawcę kalendarzy na 2011 rok promujących Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kielcach oraz o tematyce ekologicznej. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, będzie zobowiązany opracować graficznie każdy rodzaj kalendarza przy uwzględnieniu opisanych przez zamawiającego w SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ wymagań, a także dostarczyć oraz rozładować w siedzibie zamawiającego przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części, dopuszczając składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na wybrane części zamówienia (jedną, lub dwie części). 3. Opis poszczególnych części zamówienia oraz ich wielkość i zakres został zawarty w załączniku I - Informacje dotyczące ofert częściowych niniejszego ogłoszenia. 4. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający żąda, aby oferty zawierały kalkulację wszystkich elementów składających się na przedmiot zamówienia. Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty opracowanie, druk, a także dostawę i rozładunek przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego, wskazanej w rozdz. I pkt 2 SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie zakresu zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak ww. informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie realizowana przez wykonawcę (wskazania należy dokonać w Formularzu oferty - Dodatek Nr 1 do SIWZ). 8. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na wolny od wad. 10. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 4 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia przez zamawiającego za pomocą telefonu lub faksu. 11. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 14. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - przeprowadzenia aukcji elektronicznej, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - rozliczeń w walutach obcych. 15. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ Wzór umowy. Wykonawca musi opracować i wykonać na rzecz Zamawiającego terminarze, kalendarze i biuwary na 2011 rok przy uwzględnieniu wytycznych zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SIWZ Wzory logo i inne informacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: - I część zamówienia: 4 000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) - II część zamówienia: 500,00 złotych (słownie złotych: pięćset 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: - Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce, 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 - Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, OZNACZENIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać zobowiązanie wypłacenia zamawiającemu przez poręczyciela lub gwaranta kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 13 niniejszego rozdziału. Dokument może zostać złączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt 13 niniejszego rozdziału). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach