Przetargi.pl
Opracowanie i wykonanie elementów zasilania (część elektryczna) hybrydowego układu napędowego samochodu do przewozu osób lub towaru o masie całkowitej do 3,5t

Branżowy Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Maszyn Elektrycznych "Komel" ogłasza przetarg

  • Adres: 40-203 Katowice, Al. Roździeńskiego 188
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 258 20 41 , fax. 0-32 259 99 48
  • Data zamieszczenia: 2011-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Branżowy Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Maszyn Elektrycznych "Komel"
    Al. Roździeńskiego 188 188
    40-203 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 258 20 41, fax. 0-32 259 99 48
    REGON: 00003801400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komel.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i wykonanie elementów zasilania (część elektryczna) hybrydowego układu napędowego samochodu do przewozu osób lub towaru o masie całkowitej do 3,5t
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem realizacji zamówienia jest usługa polegająca na współpracy Wykonawcy z Zamawiającym przy opracowaniu elementów zasilania elektrycznego hybrydowego układu napędowego demonstratora samochodu do przewozu osób i towaru o masie całkowitej do 3.5t., ich fizyczne wykonanie ,montaż w pojeździe oraz udział w badaniach w terenie. W szczególności zadaniem Wykonawcy będzie: - Projekt i dostawa baterii modelowej wraz z układem jej sterowania i ochrony o pojemności około 8kWh; - Projekt i dostawa baterii prototypowej wraz z układem jej sterowania i ochrony oraz z ładowarką pokładową (1 i 3-fazową); Wielkość i obudowa baterii musi być dostosowana do pojazdu w którym będzie wykonywana przeróbka; - Projekt układu zewnętrznego szybkiego ładowania (ładowanie w czasie krótszym od 1 godz. do 80% pojemności zasobnika energii); - Projekt i dostawa wiązek przewodów umożliwiających podłączenie się do istniejącej instalacji elektrycznej pojazdu; - Projekt i dostawa nadrzędnego układu sterowania i zarządzania pojazdem (elektronika i oprogramowanie) wraz z układem zabezpieczeń napędu elektrycznego; - Integracja pozostałych niezbędnych układów i urządzeń z nadrzędnym układem sterowania. Wymagane parametry techniczne napędu hybrydowego oraz osiągi pojazdu Samochodem podlegającym elektryfikacji w ramach Projektu będzie samochód dostawczy z napędem na tylną oś. Samochód ma umożliwić korzystanie z napędu spalinowego (tryb jazdy diesel) ma mieć tryb jazdy czysto elektryczny oraz tryb ładowania głównego zasobnika energii w czasie jazdy w trybie diesel. Celem jest osiągnięcie następujących osiągów podstawowych pojazdu z napędem hybrydowym bimodalnym w elektrycznym trybie jazdy : -prędkość maksymalna pojazdu po terenie płaskim: nie mniej niż 70 km/h; -maksymalny gradient pokonywanych wzniesień: nie mniejszy niz 36 %; -zasięg pojazdu przy jeździe ciągłej z prędkością 40-50 km/h w terenie płaskim: większy lub równy 50km; -siła uciągu pojazdu po terenie płaskim: większy lub równy 5 kN; -przyspieszenie (bez obciążenia) od 0 do 50 km/h: ponizej lub równe 15 s; -prawidłowe działanie pojazdu w zakresie temperatur otoczenia: -25 ÷ 40 °C. Wstępne założenia techniczne dla napędu -baterie oparte na technologii litowo-polimerowej; -znamionowe napięcie baterii modelowej: 120-130 VDC; -pojemność baterii modelowej: około 8kWh (60Ah); -masa baterii modelowej nie przekraczająca 60kg; -napięcie minimalne, znamionowe i maksymalne baterii prototypowej: 220/250/300 VDC; -pojemność baterii do demonstratora: od 15 do 20kWh (zalecana pojemność 60Ah); -masa baterii wraz z układem chłodzenia i ogrzewania: mniejsza lub równa 200 kg; -masa silnika elektrycznego: mniejsza lub równa 100 kg; -maksymalna prędkość obrotowa silnika: 4000 obr/min, -maksymalna prędkość obrotowa silnika przy pracy prądnicowej: 5000 obr/min, -moment znamionowy silnika (praca S1)/ maksymalny: ok. 250/400 Nm; -elementy układu sterowania (bateria, falownik, komputer nadrzędny i inne) muszą komunikować się poprzez magistralę CAN (zamówienie jest zamówieniem o wartości równej lub nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 730000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komel.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach