Przetargi.pl
Opracowanie i wydanie monografii gminy Zadzim, pt. GMINA ZADZIM 1919 - 2009.

Gmina Zadzim ogłasza przetarg

  • Adres: 99-232 Zadzim, Zadzim 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6786160 , fax. 043 6786660
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zadzim
    Zadzim 44
    99-232 Zadzim, woj. łódzkie
    tel. 043 6786160, fax. 043 6786660
    REGON: 00054785600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzadzim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i wydanie monografii gminy Zadzim, pt. GMINA ZADZIM 1919 - 2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Opracowanie i wydanie w formie książkowej 800 sztuk egzemplarzy monografii gminy Zadzim pt. GMINA ZADZIM 1919 - 2009.o objętości co najmniej 12 arkuszy każdy egzemplarz zawierających treści, zdjęcia, mapy i indeksy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje - Gmina Zadzim 1919 - 2009 Wymagane treści w ramach poszczególnych rozdziałów: Wstęp - Wójt Gminy Przedmowa W niepodległej Rzeczypospolitej Lata wojny i okupacji niemieckiej W Polsce Ludowej Samorządna gmina Zakończenie Bibliografia Aneksy Indeks osobowy Indeks geograficzny Wykaz ilustracji Spis treści Położenie gminy i zmiany jej granic ( sołectwa, gromady ), struktura ludności i jej rozmieszczenie zarządzanie gminą i jej władze (wybory ) - obsada personalna, statut, Rada Gminy Życie polityczne i organizacyjne ( partie przedwojenne ; PPR, SL, PSL, ZSL, PZPR, ZMP, ZMW, ZSMW, ZSMP, ORMO ; partie dziś ) Wybory parlamentarne i prezydenckie - wyniki Gospodarka ( rolnictwo- zasiewy, plony, struktura upraw, melioracja, hodowla - stan pogłowia, handel- sieć sklepowa, usługi i rzemiosło, przetwórstwo, gospodarka komunalna- sieć wodociągowa, finanse i majątek gminy- podatki kontyngenty, elektryfikacja, telefonizacja, Gminna SCh, Bank Spółdzielczy; Kolektywizacja, statystyka gospodarcza, inwestycje, budownictwo, zatrudnienie) Oświata ( przedszkola, szkoły, kursy, oświata rolnicza, kadry nauczycielskie, osiągnięcia uczniów, ZHP, dowożenie dzieci, ZEAS ) Kultura ( domy kultury, kluby, klubokawiarnie, biblioteki, zespoły muzyczne, chóry, akcje polityczno-propagandowe, festyny, dożynki ) Kaliny, Koniczynki, orkiestry strażackie : Zadzim, Zygry, Wierzchy Zdrowie publiczne - pomoc medyczna, poradnie, apteki, wypoczynek, turystyka Opieka społeczna - PCK, pomoc społeczna, bezrobocie Policja i milicja ( represje ), ORMO Straż pożarna Kółka Rolnicze ( filie POM ) Koła Gospodyń Wiejskich Teksty monografii będą przekazane w postaci wydruku oraz na nośnikach elektronicznych. Dotyczy to również zdjęć, map, ilustracji, szkiców itp. Całość prac związanych z opracowaniem i wydaniem monografii ( opracowanie konspektu dzieła, wybór materiału ilustracyjnego, opracowanie redakcyjne i naukowe , korekty autorskie i redakcyjne) Spoczywa na Wykonawcy. Ostateczna wersja gotowa do druku powinna być podpisana przez Wykonawcę i osobę wskazaną przez Zamawiającego. Przed publikacją monografii Wykonawca przedłoży projekt do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie w formie papierowej oraz elektronicznej, umożliwiające w przyszłości wykonanie kolejnych nakładów monografii. Prawa autorskie zostaną przeniesione na własność Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp 2) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. suma środków własnych i zdolności kredytowych musi być równa co najmniej wysokości złożonej oferty, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - należy złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-7 niniejszego rozdziału. 6) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. b) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy również dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.( załączyć uprawnienia) - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 osobami posiadającymi tytuł doktora habilitowanego z zakresu historii. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu doktora habilitowanego zakresu historii. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , składa następujące dokumenty: a. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż wartość zamówienia, c. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, ze wysokość posiadanych środków finansowych, lub zdolności kredytowych Wykonawcy jest nie mniejsza niż wartość niniejszego zamówienia wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania oferty. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 - 3 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 7. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione wyżej przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 8. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzadzim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach