Przetargi.pl
Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5765211...13, 5767278
  • Data zamieszczenia: 2013-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5765211...13, 5767278
    REGON: 11020012000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi Urzędu Gminy Zakrzew. Opis ogólny Zintegrowanego systemu informatycznego Urzędu Gminy Zakrzew (ZSI): Infrastruktura sprzętowa, którą dysponuje Urząd Gminy Zakrzew: -Serwer: DEll T610 -Procesor: XEON -RAM: 12 GB -Dostępne miejsce na dysku : 400 GB -Środowisko wirtualne Citrix XenServe Zestaw inkasencki -Pidion BIP-6000AS -Drukarka: Apex 4 Postanowienia ogólne: 1.Wszystkie moduły-zakresy merytoryczne ZSI mają być ze sobą wzajemnie zintegrowane poprzez wymianę i udostępnianie danych, szczególnie w zakresie automatycznego tworzenia dekretów w systemie Finansowo -Księgowym w wyniku wykonywania czynności w pozostałych programach. 2.System powinien posiadać aktualną dokumentację w języku polskim przeznaczoną zarówno dla administratora jak i użytkownika, pozwalającą na samodzielną naukę i pracę z systemem. 3.System ewidencjonuje i identyfikuje operacje wprowadzane przez poszczególnych użytkowników. 4.Wszystkie zamawiane obszary wchodzące w skład zamawianego oprogramowania muszą współpracować na bieżąco z Ewidencją Ludności pobierając z niej dane w czasie rzeczywistym. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zewnętrznych mechanizmów lub plików pośredniczących w wymianie danych. 5.Aktualizacja nowych wersji oprogramowania i baz danych powinna być dokonywana automatycznie z poziomu programu. 6.Dostawca zobowiązuje się dostarczyć niezbędny system operacyjny serwerowy do funkcjonowania dostarczonego przez siebie dziedzinowego oprogramowania oraz oprogramowanie bazodanowe. 7.Moduły powinny korzystać z jednej bazy danych- każda informacja raz wprowadzona do systemu może być wykorzystywana przez pozostałe aplikacje zgodnie z uprawnieniami użytkowników. 8.Jednorodna ewidencja - pozwalająca na szybkie dotarcie do wymaganych informacji. 9.Integracja z oprogramowaniem biurowym. 10.System będzie pracował wydajnie bez względu na liczbę obsługujących. 11.System zapewni bezpieczeństwo danych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych Wykaz funkcjonalności I.System Finansowo-Księgowy z modułem kasy urzędu, modułem do obsługi budżetu, sprawozdawczości oraz modułem kontrolnym /monitorowanie budżetu, polityka rachunkowości/ - minimum 2 stanowiska II.Obsługa podatków (nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportowych), wraz z windykacją i obsługą danych geodezyjnych importowanych ze Starostwa Powiatu Lubelskiego oraz importem danych z systemu CEPIK - minimum 3 stanowiska. III.Kadrowo-Płacowy z eksportem danych do programu płatnik i systemów bankowych. - minimum 2 stanowiska. IV.Woda i ścieki wraz z oprogramowaniem do zestawu i inkasenckiego - minimum 1 stanowisko. V.Rozliczenie śmieci (zgodne z wytycznymi nowej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. nr 152 z dnia 25-07-2011). - minimum 1 stanowisko. VI.Środki Trwałe - ewidencja gruntów, środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych z obsługą kodów kreskowych i obsługą inwentaryzacji. - minimum 1 stanowisko. VII.Ewidencja Ludności wraz z obsługą Rejestru Wyborców współpracujący ze ZMOKU. VIII.Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - minimum 1 stanowisko IX.Zwrot Podatku Akcyzowego Zawartego w Cenie Oleju Napędowego Wykorzystywanego do Celów Produkcji Rolnej - minimum 1 stanowisko. X.Elektroniczny Portal dla Interesanta. Dopuszcza się możliwość łączenia modułów oprogramowania z zachowaniem wyżej wymienionych funkcjonalności. Wymagania związane z wdrożeniem Wymagania wydajnościowe dla ZSIU. 1.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, która zagwarantuje odpowiednią sprawność oprogramowania przez minimum 2 lata od odbioru ZSIU. 2.Odpowiednia wydajność oznacza, że ZSIU zapewnia odpowiednio szybką reakcję na działania Użytkowników oraz Klientów. Warunek ten nie dotyczy funkcji, które są związane z wykonywaniem globalnych operacji na bazie danych takich, jak np. sporządzanie raportów i jednocześnie nie są wykonywane w trakcie codziennej, rutynowej pracy z ZSIU 3.Dostarczone oprogramowanie powinno umożliwiać Użytkownikom wydajną pracę z ZSIU na wykorzystywanych przez nich komputerach. 4.ZSIU powinien zapewniać wystarczającą wydajność, aby korzystający z niego Urząd miał możliwość załatwiania/procedowania elektronicznie wszystkich spraw. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji i uruchomienia ZSIU. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować szkolenia w zakresie umożliwiającym przeszkolonej osobie sprawne posługiwanie się ZSIU stosownie do pełnionej przez nią roli. Gwarancja i Opieka autorska Serwis gwarancyjny, aktualizacja oprogramowania i opieka autorska przez 2 lata od odbioru ZSI w cenie zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a.pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr konta BS Krasnystaw 38 8200 0008 2001 0000 0042 0010. b.poręczeniach bankowych; c.poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d.gwarancjach bankowych; e.gwarancjach ubezpieczeniowych; f.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 1.3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 1.4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 8.2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 1.6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach