Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8498085, 8495027 , fax. 022 8498085, 8495027
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Rakowiecka 4 4
00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8498085, 8495027, fax. 022 8498085, 8495027 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i wdrożenie oprogramowania do internetowej dystrybucji materiałów geologicznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie i wdrożenie oprogramowania do internetowej dystrybucji materiałów geologicznych w tym: Zadanie 1. Projekt struktury bazy danych i projekt techniczny: aplikacji nr1 do obsługi magazynu, dystrybucji i klientów dla pracowników PIG-PIB, aplikacji nr2 dla klientów, uruchamianej przez przeglądarkę internetową, aplikacji nr3 Integracja z istniejącymi systemami informatycznymi zamawiającego. Zadanie 2. Wykonanie prototypu i testy aplikacji nr1 Zadanie 3. Poprawki i wdrożenie aplikacji nr1 wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej i dokumentacji użytkownika tej aplikacji oraz szkoleniem użytkowników: Administratora zasobów (2 osoby) i operatora (4 osoby) - po 4 godziny Zadanie 4. Wykonanie i wdrożenie aplikacji nr2 i nr3 Zadanie 5. Testy i poprawki aplikacji nr2 i nr3, wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej i dokumentacji użytkownika tych aplikacji, a nadto asysta techniczna dla aplikacji nr1 w wymiarze 35 godz. (od daty odbioru końcowego tej aplikacji do dnia 31.12.2011 roku) i dla aplikacji nr2 i nr3 w wymiarze 15 godzin (od dnia odbioru końcowego tych aplikacji do dnia 31.12.2012 roku). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722126108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 6 750,00 zł (sześć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawca musi wykazać że: 1. zrealizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zakończone sukcesem zadanie, polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu o zbliżonej złożoności wykorzystujące relacyjną bazę danych Microsoft SQL Server 2005/2008, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. złotych brutto 2. zrealizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zakończone sukcesem zadania polegające na zaprojektowaniu, implementacji i wdrożeniu aplikacji z zakresu obsługi sklepu internetowego 3. dysponuje osobami spełniającymi poniższe wymagania a. co najmniej 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję kierownika projektu posiadająca odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie; b. co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie projektowania, strojenia i wdrażania relacyjnych baz danych Microsoft SQL Server 2005/2008 posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie; c. co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie analizy wymagań, projektowania, dokumentowania i wdrażania z doświadczeniem w zakresie projektowania aplikacji obsługujących sklep internetowy; d. co najmniej 2 programistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języka C# na platformie .NET, potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie i wartości;. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, daty rozpoczęcia, zakończenia i odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane należycie (zał. nr 3 do Instrukcji). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach i posiadanych uprawnieniach (zał. nr 4 i jeśli potrzeba, zał .nr 5 do Instrukcji). Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 5. Dokument wymieniony w punkcie 2 składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie. 6. Dokumenty wymienione w punkcie 1,3,4 składają Wykonawcy wspólnie. 7. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 9. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą w.w. oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożą te dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie komputerowej bazy danych geologicznych dla Oddziału Górnośląskiego PIG-PIB w Sosnowcu
Dodano: 2014-08-08 - Aktualizacja aplikacji do prowadzenia rejestrów źródeł poważnych awarii (bazy SPIRS oraz PSPA) oraz rejestrów poważnych awarii (bazy MARS i EKOAWARIE) i wdrożenie w GIOŚ i WIOŚ wersji on-line tej aplikacji
Dodano: 2013-08-01 - Aktualizacja oprogramowania Substancje niebezpieczne służącego do opracowywania Kart Charakterystyk substancji stwarzających zagrożenie w celu pełnego dostosowania generowanych dokumentów do wymogów rozporządzenia WE nr 1272/2008 - CLP
Dodano: 2013-06-20 - Wykonanie i wdrożenie podsystemu bazodanowego
Dodano: 2013-04-08 - Dostosowanie struktury Centralnego Banku Osnów Geodezyjnych do wymagań wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej - Numer referencyjny: ZP/BO-4-2500-3/GI-2500-61-4/2013
Dodano: 2013-04-03 - Dostawa, uruchomienie i przetestowanie działania Predyktora-klasyfikatora
Dodano: 2013-03-21 - Dostawa, uruchomienie i przetestowanie działania Predyktora-klasyfikatora
Dodano: 2013-02-11 - Dostawa, uruchomienie i przetestowanie działania Predyktora-klasyfikatora
Dodano: 2013-01-28 - Modernizacja i rozbudowa bazy GIS GZWP oraz integracja bazy konfiguracyjnej GIS GZWP z Platformą PSH
Dodano: 2009-11-09