Przetargi.pl
Opracowanie i wdrożenie aplikacji wspomagającej identyfikację zmian danych graficznych w celu efektywnego zarządzania jakością Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (IACS/LPIS) - Aplikacja_ORTO

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, Al. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
  • Data zamieszczenia: 2013-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
    REGON: 01061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i wdrożenie aplikacji wspomagającej identyfikację zmian danych graficznych w celu efektywnego zarządzania jakością Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (IACS/LPIS) - Aplikacja_ORTO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie przez Wykonawcę na rzecz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (zwanej dalej: Zamawiającym) wykonanie i wdrożenie aplikacji (dalej: Aplikacja_ORTO) służącej automatyzacji procesu detekcji zmian danych graficznych w celu efektywnego zarządzania jakością Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS/GIS) oraz udzielenie Zamawiającemu licencji uprawniającej do korzystania z Aplikacji. 2) Opracowanie i wdrożenie Aplikacji_ORTO oznacza wykonanie i implementację programu komputerowego w postaci kodu wynikowego, wraz z dotyczącą go Dokumentacją, którego funkcje i inne wymagania opisane są w Załączniku nr 1 do Umowy stanowiącej załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz), identyfikowany odpowiednimi nazwami i numerami, który będzie narzędziem usprawniającym proces aktualizacji danych graficznych, poprzez zautomatyzowanie czynności identyfikacji części zmian o charakterze użytkowym pomiędzy danymi graficznymi w systemie informatycznym ARiMR a zgłoszonym przez rolników stanem użytków na deklarowanych działkach referencyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych zero groszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach