Przetargi.pl
Opracowanie i uzgodnienie technologii dostosowania pomieszczeń Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej dla potrzeb Oddziału Chorób Płuc dla Dzieci wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji projektowej

Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup ogłasza przetarg

  • Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4695740 w. 409, 4695741 , fax. 077 469 57 40 w. 348
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup
    ul. Karola Miarki 14 14
    46-082 Kup, woj. opolskie
    tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, fax. 077 469 57 40 w. 348
    REGON: 53093851700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i uzgodnienie technologii dostosowania pomieszczeń Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej dla potrzeb Oddziału Chorób Płuc dla Dzieci wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i uzgodnienie technologii dostosowania pomieszczeń O. Rehabilitacji Neurologicznej dla potrzeb O. Chorób Płuc dla Dzieci wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, budowlanej i wykonawczej z częścią kosztową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 2. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami realizowanymi wg. sporządzonej dokumentacji projektowej. 3. Dokumentacja projektowa swoim zakresem obejmować będzie wykonanie projektów technicznych na modernizację pomieszczeń oddziału, projekty techniczne na wykonanie niezbędnych instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych. 4. Wykonawca wykona przedmiot umowy w taki sposób, aby kosztorysy obejmowały 100% robót ujętych w dokumentacji. 5. Zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej budynku objętego opracowaniem dokumentacji projektowej w celu zapoznania się z faktycznym stanem technicznym obiektu. Możliwość dokonania wizji przy udziale przedstawiciela Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą wyznaczoną do kontaktu - tel. 500-040-071. Wykonawca nie może następnie podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące wykonania usługi, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 6. Wymagania szczegółowe wobec Wykonawców: 6.1. Wykonawca w każdej fazie realizacji zamówienia powinien konsultować z Zamawiającym przyjęte założenia, jak również uzyskać ostateczne, uzgodnienia z Zamawiającym. 6.2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia z Zamawiającym uzgodnień dotyczących zastosowanych technologii w projektach, uzgodnień instalacyjnych oraz zastosowanych materiałów. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy w trakcie realizacji inwestycji zajdzie konieczność naniesienia zmian w projektach, Wykonawca w ramach nadzoru autorskiego dokona takich zmian. 6.3. Wykonawca dokona wszystkich uzgodnień dokumentacji projektowej, niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, m.in. z rzeczoznawcą ds. bhp i ergonomii pracy, rzeczoznawcą ds. p.poż., Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Opolu. 6.4. Ustalenia i decyzje dotyczące zamówienia będą uzgadniane przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7. Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej: 7.1. Wersja pisemna: a) Projekt budowlany (w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę) - 5 egz. b) Projekty wykonawcze (we wszystkich branżach) - po 4 egz. c) Specyfikacja tech. wykonania i odbioru robót (dla każdej branży osobno)-po 2 egz. d) Przedmiary robót j. w. - po 2 egz. e) Kosztorysy inwestorskie j. w. - po 2 egz. f) Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - 2 egz. 7.2. Wersja elektroniczna: a) Projekty techniczne, STWiOR, przedmiary robót - płyta CD - 2 egz. b) Kosztorysy inwestorskie - płyta CD - 2 egz. 8. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z aktualnie obowiązującymi szczegółowymi przepisami prawnymi i rozwiązaniami projektowo - technicznymi w zakresie projektowania budowlanego i instalacyjnego w obiektach prowadzących działalność leczniczą, aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz założeniami do projektowania, wymaganiami i uzgodnieniami z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach