Przetargi.pl
„Opracowanie i realizacja działań promocyjnych mających na celu skuteczną kampanię informacyjno-promocyjną projektu pt. „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej ... (część nazwy)”

Stowarzyszenie Metropolia Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 60-537 Poznań, Kościelna 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 669 80 52
  • Data zamieszczenia: 2023-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Metropolia Poznań
    Kościelna 37
    60-537 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 669 80 52
    REGON: 301740215
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.metropoliapoznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowanie i realizacja działań promocyjnych mających na celu skuteczną kampanię informacyjno-promocyjną projektu pt. „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej ... (część nazwy)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi: opracowania i realizacji działań promocyjnych mających na celu skuteczną kampanię informacyjno-promocyjną projektu pt. „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań” przeprowadzanych na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Poznania w ramach projektu pt. „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1. przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych (broszury informacyjne, ulotki), w tym opis Projektu do umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego oraz multimedialną prezentację promującą Projekt, z uwzględnieniem informacji o działaniu systemu tj. Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej2. przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej w mediach oraz podczas wydarzeń z udziałem mieszkańców MOF PoznaniaAd. 1 Broszury informacyjne – w formacie A4, 12-stronicowe. Grubość papieru min. 170 g. Okładka min. 250 g. Nakład 1000 szt. Ulotki – w formacie DL, 2-stronicowe. Papier o grubości min. 100 g. Nakład 10000 szt. Opis do umieszczenia na stronie internetowej – 4000 znaków + min. 12 grafik/zdjęć/baner do wykorzystania w Internecie. Multimedialna prezentacja – 20-30 slajdów z wykorzystaniem multimediów. Materiały informacyjne i promocyjne będą kierowane do potencjalnych użytkowników systemu MeSIP, mieszkańców obszarów samorządów tworzących Metropolię Poznań (miasto Poznań, powiat poznański, gminy Szamotuły, Oborniki, Skoki, Śrem). Ich treść będzie przedstawiać zasady działania systemu MeSIP, jego możliwości i korzyści dla użytkownika systemu. Ad. 2 Kampania informacyjna zostanie przygotowana do przeprowadzenia w kanałach: Internet (w tym media społecznościowe), telewizja, radio, prasa, media społecznościowe oraz w czasie spotkań z udziałem minimum 100 osób. Wykonawca przygotuje:a) spoty wideo, do wykorzystania w telewizji i Internecie; długość 30 sekund i 2 minuty; jakość nagrania dopasowana do potrzeb telewizji; scenariusz do akceptacji Zamawiającegob) spoty audio, do wykorzystania w radiu; długość 15 i 30 sekund; jakość nagrania dopasowana do potrzeb nadawców radiowych; scenariusz do akceptacji Zamawiającegoc) artykuły, do wykorzystania w prasie (z wykorzystaniem grafik/zdjęć) i Internecie (z użyciem multimediów); objętość dopasowana do możliwości tytułów prasowych oraz stron internetowych, na których prowadzona będzie kampaniad) 30 postów dla mediów społecznościowych (10 postów dla każdego z 3 profili społecznościowych Metropolii Poznań); do umieszczenie na profilach w Facebooku, Instagramie, Twitterze; posty mogą być wykorzystane w więcej niż jednym medium, o ile będą dopasowane do charakteru poszczególnych kanałów.Ad. 2 Kampania informacyjna zostanie przeprowadzenia w kanałach: internet (w tym media społecznościowe), telewizja, radio, prasa, media społecznościowe, a także (ulotki) podczas wydarzeń z udziałem przynajmniej 100 osób. Wykonawca zleci emisję powyższych materiałów:a) w telewizji – min. 2 telewizyjne stacje lokalne/regionalne nadające na obszarze zamieszkałym przez przynajmniej 70% mieszkańców Metropolii Poznań; 30 spotów w każdej stacji, min. 60% emisji w godzinach 18-22b) w radiu – w min. 4 stacjach z 10 o najwyższej słuchalności na terenie Metropolii Poznań według aktualnych danych badania RadioTrack; min. 60% emisji w godzinach 6-10 i 15-18; minimum 25% spoty 30 sekundowec) w prasie – w min. 2 gazetach (czasopismach wydawanych częściej niż raz w tygodniu) ukazujących się na terenie Metropolii Poznań; w każdym tytule 2 artykuły w odstępie min. 2 tygodni; forma: artykuł dziennikarski, artykuł sponsorowany, materiał partnerski; objętość: min. 1200 znaków + grafika/zdjęcia- w min. 5 tygodnikach/miesięcznikach lokalnych wydawanych na obszarze przynajmniej jednego samorządu należącego do Metropolii Poznań w nakładzie minimum 500 egzemplarzy; w każdym tytule 1 artykuł; forma: artykuł dziennikarski, artykuł sponsorowany, materiał partnerski; objętość: min. 1200 znaków + grafika/zdjęciad) w portalach internetowych – min. 5 portale, zawierające treści skierowane do mieszkańców Metropolii Poznań; w każdym portalu 1 artykuł multimedialny + 1 film; łączna liczba odsłon dla artykułu i filmu zostanie wskazana w późniejszym terminie.e) w social mediach, w profilach Zamawiającego – publikacja postów; płatna kampania skierowana do mieszkańców obszaru Metropolii Poznań – łącznie 500 tys. wyświetleń f) podczas spotkań z udziałem minimum 100 osób; kolportaż ulotek wśród uczestników spotkań – minimum 5 spotkań z udziałem mieszkańców Metropolii Poznań, każdorazowo kolportaż minimum 100 ulotek, każda ulotka wydawana pojedynczo do uczestników spotkaniaMateriały merytoryczne do opracowania broszury, materiału video oraz spotów radiowych zostaną przekazane przez Zamawiającego.Zdjęcia wykorzystywane do przygotowywanych materiałów - jeśli chodzi ukazanie funkcjonowania systemu - zostaną przekazane przez Zamawiającego.Grupą docelowa kampanii social mediów jest grupa kobiet i mężczyzn w wieku od 18 do 65 rz. z terenu Metropolii Poznań.Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej będzie obejmowało:– opracowanie kanałów dotarcia do grupy docelowej i wypromowanie systemu MeSIP– opracowanie wytycznych dot. informacji promocyjnych – opracowanie działań informacyjno-promocyjnych wraz ze wskazaniem:a) kreacji graficznych proponowanych materiałów informacyjno-promujących b) kanałów komunikacji i dotarcia do grupy docelowej– plan i harmonogram działańDziałania informacyjno-promocyjne opracowane przez wybranego Wykonawcę muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji.Wykonawca zobowiązany będzie do comiesięcznego raportowania zrealizowanych działań informacyjno-promocyjnych. Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczenia osoby lub osób do kontaktu z Zamawiającym w ramach realizacji zamówienia oraz do przekazania Zamawiającemu danych kontaktowych tej osoby lub osób (numer telefonu oraz adres e-mail). Wykonawca zapewnia w całym okresie realizacji zamówienia zasoby kadrowe oraz infrastrukturę niezbędną do realizacji zamówienia.Uwaga – w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:Wykonawca nie powinien posiadać zaległości cywilnoprawnych i przeterminowanych zobowiązań - Wykonawca składa w Formularzu oferty oświadczenie.Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania potencjałem technicznym wymaganym do wykonania zamówienia - Wykonawca składa oświadczenie w Formularzu oferty.Wykonawca powinien zaakceptować wykonanie usługi w wymaganym terminie oraz rozliczenie usługi na koniec realizacji zamówienia na podstawie faktury wystawionej po podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru, którego załącznikiem będzie raport realizacji planu działań informacyjno – promocyjnych.Przygotowane przez Wykonawcę działania informacyjno – promocyjnych muszą uwzględniać dostępność informacyjno – komunikacyjną dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z dokumentem „Standardy dostępności dla polityki spójności 2014-2020” – dokument stanowi załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do oznaczania wszelkich dokumentów, a także działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej oraz Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Dokumenty dostępne są na Portalu Funduszy Europejskich.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SWZ:20.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:20.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie ustanawia warunku w niniejszym zakresie.20.1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga, by Wykonawca: posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia lub ostatniego kursu sprzed tego dnia – w przypadku, gdyby w tym dniu kurs nie był publikowany).20.1.3. zdolności technicznej lub zawodowej.a) Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie:- min. 7 kampanii promocyjnych,b) Zamawiający wymaga by Wykonawca skierował do realizacji zamówienia zespół składający się co najmniej z:– minimum 1 osobą zarządzającą projektem,– minimum 1 osobą CREATIVE DIRECTOR,– minimum 1 osobą COPYWRITER.Wszystkie ww. osoby powinny posiadać min. dwuletnie doświadczenie związane ze wskazaną funkcją i posiadać doświadczenie w wykonaniu minimum jednego projektu o charakterze medialnym i / lub promocyjnym.UWAGA: Zamawiający wymaga szczegółowego opisu działań jakie podejmowane były przez osoby realizujące ww. kampanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach