Przetargi.pl
Opracowanie i implementacja kursu programowania w języku JavaScript w ramach projektu „Implementacja kursu programowania w języku JavaScript na poziomie podstawowym” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
  • Data zamieszczenia: 2020-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 31
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
    REGON: 00120877700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i implementacja kursu programowania w języku JavaScript w ramach projektu „Implementacja kursu programowania w języku JavaScript na poziomie podstawowym” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie i implementacja kursu programowania w języku JavaScript w ramach projektu „Implementacja kursu programowania w języku JavaScript na poziomie podstawowym” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 obejmujące następujące zadania: Zadanie nr 1 Przygotowanie masowego otwartego kursu edukacyjnego pt. „Podstawy programowania w języku JavaScript”. Zadanie nr 2 Realizacja, finalizacja i ewaluacja kursu pt. „Podstawy programowania w języku JavaScript". 2. Zakres prac Zadania nr 1 obejmuje: a. Opracowanie treści merytorycznej kursu b. Opracowanie metodyczne kursu c. Produkcja materiałów (teksty, obrazy, animacje, wideo wraz z tłumaczeniem na jęz. angielski) d. Testowanie funkcjonalności technicznych (w szczególności zgodności z WCAG 2.0) i poprawności językowej oraz metodyczno-merytorycznej kursu (w tym proof-reading i copy-editing materiałów oraz sprawdzenie poprawności przykładowych fragmentów kodu źródłowego) e. Recenzja i ocena kursu przez niezależnego eksperta f. Wprowadzenie kursu na platformę edukacyjną navoica.pl 3. Zakres prac Zadania nr 2 obejmuje: a) Rekrutacja uczestników kursu zwanych dalej /UK/ w liczbie co najmniej 300, z tego co najmniej 30 kobiet b) Prowadzenie i utrzymanie kursu, polegające na reagowaniu na zgłoszenia użytkowników, zapewnieniu wsparcia technicznego, administrowaniu grupami dyskusyjnymi oraz wprowadzaniu niezbędnych aktualizacji w czasie realizacji zadania i przez 24 miesiące po zakończeniu realizacji umowy c) Ewaluacja kursu (w tym przygotowanie ankiety satysfakcji użytkowników, udostępnienie jej UK, zebranie odpowiedzi, opracowanie wyników i wskazanie elementów wymagających poprawy) d) Modyfikacja kursu (w celu usunięcia wad zidentyfikowanych podczas ewaluacji) i ponowne testowanie oraz wdrożenie kursu e) Ponowna ocena zmodyfikowanego kursu (w tym przygotowanie ankiety satysfakcji użytkowników, udostępnienie jej UK, zebranie odpowiedzi, opracowanie wyników i odniesienie się do wyników sprzed modyfikacji) f) Obsługa certyfikatów i zaświadczeń polegająca na przygotowaniu systemu generowania i obsługi certyfikatów zaliczenia poszczególnych modułów oraz zaświadczeń ukończenia kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80521000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach