Kampinoski Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 05080 Izabelin, ul. Tetmajera
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 226 001 , fax. 227 226 560
- Data zamieszczenia: 2018-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kampinoski Park Narodowy
ul. Tetmajera 38
05080 Izabelin, woj. mazowieckie
tel. 227 226 001, fax. 227 226 560
REGON: 14591663700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kampinoski-pn.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i druk albumu, kalendarza ściennego, broszury informacyjnej oraz wystawy fotograficznej i katalogu wystawy dla Kampinoskiego Parku Narodowego, w ramach realizacji projektu ze środków Unii Europejskiej „Ochrona mozaiki siedlisk rzadkich gatunków roślin i zwierząt w Kampinoskim Parku Narodowym” umowa o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00-0146/16-01. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zaprojektowanie i wydrukowanie albumu pt. „Kampinoski Park Narodowy” (tekst ogólny i zdjęcia z opisami) w liczbie 3500 egz. 2) Zaprojektowane i wydrukowanie kalendarza na rok 2019 w liczbie 1000 egz. 3) Zaprojektowanie i wydrukowanie broszury informacyjnej p.t. „Kampinoski Park Narodowy” (tekst i zdjęcia z podpisami), w liczbie 5000 egz. 4) Opracowanie, wydrukowanie i oprawienie wystawy fotograficznej pt. „Mozaika przyrodnicza Puszczy Kampinoskiej”, 5) Opracowanie i wydrukowanie katalogu wystawy fotograficznej pt. „Mozaika przyrodnicza Puszczy Kampinoskiej” (tekst i zdjęcia z podpisami), w liczbie 2500 egz. 2. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VII.1 SIWZ; 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia; 4. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę̨ z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają̨ w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 7 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału, o których mowa w rozdz. V ust. 1 pkt. 2) lit a i c SIWZ, polega na doświadczeniu podmiotu trzeciego, składa dowody określające czy usługi dotyczące podmiotu trzeciego zostały wykonane lub są̨ wykonywane należycie. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby postępowania. 8. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 9. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 9, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukowanych książek – część 1
Dodano: 2024-05-14 - Dostawa drukowanych książek – część 1
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa drukowanych książek
Dodano: 2023-02-06 - Druk kalendarzy dla Instytutu Pileckiego na rok 2023 z podziałem na dwie części: część nr 1 – druk kalendarzy książkowych, część nr 2 – druk kalendarzy ściennych z kopertami.
Dodano: 2022-12-16 - Ulotki do szczepionek
Dodano: 2021-06-02 - Ulotki do szczepionek
Dodano: 2021-06-02 - Usługa druku kalendarzy Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego na 2021 rok
Dodano: 2020-11-16 - Usługa drukowania ulotek i materiałów promocyjnych dla potrzeb Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego
Dodano: 2020-02-20 - Dostawa podręczników do projektu Młodzi kompetentni - zajęcia dla młodzieży szkolnej – etap I
Dodano: 2020-02-13 - Wykonanie wraz z dostawą do mazowieckiego centrum polityki społecznej kalendarzy na 2020 r."
Dodano: 2019-10-29