Gmina Płoty ogłasza przetarg
- Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3851415 , fax. 91 3851866
- Data zamieszczenia: 2013-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
Pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3851415, fax. 91 3851866
REGON: 85718232420000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i dostawa: szaty graficznej materiałów promocyjnych: plakat, ulotka, nalepki, teczka, notatnik, długopis, tabliczka informacyjna, logo projektu. pn. Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i dostawa: szaty graficznej materiałów promocyjnych: plakat, ulotka, nalepki, teczka, notatnik, długopis, tabliczka informacyjna, logo projektu do Szkoły Podstawowej w Wicimicach z siedziba w Modlimowie, Gm. Płoty, biorącej udział w projekcie pn.: Nauka kluczem do lepszej przyszłości realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: . Opracowanie i dostawa: szaty graficznej materiałów promocyjnych: plakat, ulotka, nalepki, teczka, notatnik, długopis, tabliczka informacyjna, logo projektu. - logotypy zgodnie z wytycznymi MRR dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - informacja o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - wzór wizualizacji opracowany we współpracy zamawiającego z oferentem zawierający grafikę, zdjęcia i treść merytoryczną nawiązujące do tytułu i tematyki projektu (projekt skierowany do uczniów Szkoły Podstawowej) Plakat format A2, w pełnym kolorze, papier kredowy błyszczący, gramatura 250g/m2, nadruk zgodny z projektem graficznym - 20 sztuk Ulotka Format A6, w pełnym kolorze, papier kredowy błyszczący, gramatura 250g/m2, nadruk zgodny z projektem graficznym - 100 sztuk Teczka na dokumenty format A4, dwa skrzydełka, grubość teczki 1 cm, karton bielony kredowany 350 g/m2, nadruk zgodny z projektem graficznym - 100 sztuk Notatnik format A4, kratka, eko papier offset 90g/m2, ilość kartek - 25, na każdej karcie nadruk zgodny z projektem graficznym, kartonik z tyłu, klejony po krótszym boku z góry - 100 sztuk Długopis Długopis metalowy typu COSMO, nadruk zgodny z projektem graficznym - 100 sztuk Tabliczki informacyjne: co najmniej 25% powierzchni tablic powinna zajmować informacja o wkładzie środków unijnych (znaki graficzne i informacja o współfinansowaniu). Z mocowaniem na ścianie. Nadruk na PCV (gwarancja trwałości nadruku i materiału nośnego min. 3 lata), format A4, grubość 0,5 cm, nadruk zgodny z projektem graficznym - 2 sztuki Nadruk na PCV (gwarancja trwałości nadruku i materiału nośnego min. 3 lata), format A3, grubość 0,5 cm, nadruk zgodny z projektem graficznym - 1 sztuka Nalepki Wymiary 100x60 mm. Druk nalepek do promocji projektu zgodnie z aktualnymi wytycznymi, dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL. Na papierze etykietowym - 150 szt. Wymiary 60x40 mm. Druk nalepek do promocji projektu zgodnie z aktualnymi wytycznymi, dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL. Na papierze etykietowym - 200 szt. 3. Ww. rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkoły podstawowej do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własna dodając wyraz lub równoważny lub sama nazwę opisowa. Gwarancje na produkty daje gwarant). 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. W przypadku oferty na produkty równoważne zamawiający oczekuje wykazu i informacji o produktach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie działań ambientowych polegających na ekspozycji kreatywnych reklam wielkopowierzchniowych przez okres 2 miesięcy na autobusach przegubowych komunikacji miejskiej w miastach wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2015-07-23 - Spoty świadomościowe i ogłoszenia informacyjne w telewizji, radiu, internecie i prasie o wydarzeniach w projekcie PL07 pn. Rozwój opieki perinatalnej w podregionie szczecińskim - poprawa jakości i dostępności usług medycznych oraz profilaktyka dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach
Dodano: 2015-03-04 - NR SPRAWY: 69/2014 Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-świadomościowej Każdy ma swoją mamę propagującą karmienie naturalne noworodków na billboardach oraz wyświetl LED oraz zaprojektowanie logo, opracowanie hasła projektu i wykonanie tablic informacyjnych w ramach programu profilaktycznego realizowanego projektu PL07 pn. Rozwój opieki perinatalnej w podregionie szczecińskim - poprawa jakości i dostępności usług medycznych oraz profilaktyka dofinan. ze środków Mechanizmu Fin. EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finan. 2009-2014 dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach - II post.
Dodano: 2014-11-28 - Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-świadomościowej Każdy ma swoją mamę propagującą karmienie naturalne noworodków na billboardach oraz wyświetlaczach LED oraz zaprojektowanie logo, opracowanie hasła projektu i wykonanie tablic informacyjnych w ramach programu profilakt. realizowanego projektu PL07 pn. Rozwój opieki perinatalnej w podregionie szczecińskim - poprawa jakości i dostępności usług medycznych oraz profilaktyka dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finan. 2009-2014 dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach NR SPRAWY: 57/201
Dodano: 2014-11-20 - Opracowanie, tłumaczenie na j. niemiecki, skład oraz emisję w prasie niemieckiej tj. w Berliner Zeitung artykułu promującego potencjał turystyczny Województwa Zachodniopomorskiego
Dodano: 2014-02-03 - Wykonanie dwóch tablic wolnostojących w Świnoujściu
Dodano: 2013-08-05 - Demontaż, przetransportowanie oraz ponowny montaż tablic reklamowych wolnostojących
Dodano: 2013-07-17 - Wykonanie i montaż czterech stalowych witaczy na terenie gminy Połczyn-Zdrój w ramach projektu p.n. Podniesienie atrakcyjności obszaru MLGR poprzez montaż elementów małej architektury na terenie gminy Połczyn-Zdrój
Dodano: 2013-05-09 - Działania informacyjne i promujące do projektu POIiŚ 7.1-71 Poprawa bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym
Dodano: 2013-04-30 - Opracowanie, tłumaczenie na j. niemiecki, skład oraz emisję w prasie niemieckiej tj. w Berliner Zeitung artykułu promującego potencjał turystyczny Województwa Zachodniopomorskiego.
Dodano: 2013-04-10