Przetargi.pl
Opracowanie i dostawa nośników promujących Kampanię Społeczną w ramach programu Razem Przeciw Razom

Powiat Świdwiński ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, ul. Mieszka I 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3650301, 3650335 , fax. 094 3650330
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdwiński
    ul. Mieszka I 16 16
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3650301, 3650335, fax. 094 3650330
    REGON: 33092078800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i dostawa nośników promujących Kampanię Społeczną w ramach programu Razem Przeciw Razom
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PLAKATY Plakaty formatu B2 (69 x 48 cm). Papier kredowy 150 g/m?, matowy, jednostronny, Full Color CMYK . 700 szt. ULOTKA dwustronna Format: 1/3 A4 -DL (210 x 99 mm). Kolorystyka: 4+4 (CMYK) (dwustronny kolor). Papier kredowy: min. 135 g /m ?, matowy. 4 000 szt. BRANSOLETA Jednolita (bez możliwości regulacji obwodu - 100% silikonu), z wklęsłą lub wypukłą grafiką (tzw. tłoczeniem), nadruk wielokolorowy. Rozmiary: obwód - 202 mm, szerokość - 12 mm, grubość - 2,1 mm. 15 000 szt. MAGNES miękki Naklejka magnetyczna, o grubości 0,6 mm, wymiarach 5 cm x 5 cm, jednostronnie laminowana, trwały nadruk jednostronny, full colour. 5 000 szt. DŁUGOPIS Długopis, aluminiowy z metalową skuwką. Wyposażony w niebieski wkład, o grubości linii 0,4 mm. Długopis ma być automatyczny, z wymiennym wkładem. Oprawka długopisu w kolorze brązowym lub szarym z elementami w kolorze srebrnym i srebrną treścią hasła. Kolor srebrny elementów długopisu i graweru można zmienić na złoty, w zależności od efektów wizualnych rozwiązania. Logo naniesione zostanie technika grawerki laserowej lub metalowej. 1 000 szt. TORBA NA ZAKUPY Materiał: surówka bawełniana 120 g/m?, wymiar: 38 x 42 cm, ucho o długości 80 cm. Jakość materiału: jakość pierwsza, wykończenie: wewnętrzne brzegi wykończone overlockiem. Kolor torby - Full color. Należy uwzględnić dwa wzory graficzne torby. Nadruki zgodnie z rysunkami wyłonionymi w konkursie plastycznym związanym z przemocą w rodzinie + hasło i dane adresowe. Nadruk dwustronny. 3 000 szt. ROLL UP Wymiary: 1,0 m x 2,0 m. Kasetka, osłony boczne i 3-częściowy drążek podpierający (ponadstandardowa grubość ścianki drążka 1,2 mm) wykonane ze stopu aluminium. Górna listwa zaciskowa z haczykiem, dół klejony na taśmę 3M. W komplecie wielowarstwowa, usztywniana torba transportowa. 4 szt. BANER dwustronny + montaż Baner dwustronny o wymiarach 1,0 m x 4,0 m. Baner drukowany twardym solwentem - frontlit 440 g/m2. Pełnokolorowy druk, zgrzane krawędzie i zainstalowanie metalowych oczek co 50 cm. Lina mocująca o długości 10 m. 2 szt. 1.1. Przed przystąpieniem do wykonania nośników, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych (od terminu zawarcia umowy) do opracowania roboczego projektu graficznego i wizualizacji poszczególnych materiałów wymienionych w SIWZ (tabela 1), załączniku nr 1a i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający może nanosić swoje uwagi i zmiany w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania projektów. Wykonawca przedstawia projekty droga mailową na wskazany przez Zamawiającego adres. 1.2. Wykonawca po otrzymaniu akceptacji roboczych projektów wizualizacji zobowiązany jest do wykonania w terminie 5 dni kalendarzowych egzemplarzy próbnych materiałów i przedstawienia ich Zamawiającemu do akceptacji. 1.3. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od otrzymania próbnych egzemplarzy dokona ich akceptacji. Przystąpienie do realizacji przedmiotu umowy może nastąpić dopiero po akceptacji otrzymanych przez Zamawiającego próbnych egzemplarzy materiałów. Akceptacja nastąpi drogą mailową na adres podany przez Wykonawcę. 1.4. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia i wykonania materiałów promocyjnych zgodnie z wymogami oznaczania produktów powstałych w ramach projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Spójności (EFS). 1.5. Wykonawca zrealizuje przedmiotu umowy z własnych materiałów według zasad podanych w opisie przedmiotu zamówienia. 1.6. Zamawiający wymaga również zapakowania materiałów promocyjnych w opakowania zbiorcze, aby nie były odkształcone. Dowóz odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Starostwo Powiatowe w Świdwinie - Biuro Projektu Razem Przeciw Razom, ul. Mieszka I 16 (pok.33), 78-300 Świdwin. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania montażu baneru dwustronnego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na swój koszt. 1.9. Z czynności odbioru przedmiotu umowy sporządzony zostanie protokół potwierdzający dostarczenie Zamawiającemu przedmiotu umowy. Zamawiający po odbiorze przedmiotu umowy zastrzega sobie 3 dni robocze na sprawdzenie prawidłowości dostarczonych materiałów w szczególności pod kątem ilościowym, jakościowym i zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. 1.10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w dostarczonym asortymencie , Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia do wymiany na wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszonej reklamacji przez Zamawiającego. 1.11. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego całość praw autorskich do przedmiotu umowy, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich znanych w chwili zawarcia niniejszej umowy polach eksploatacji, a w szczególności: w zakresie utrwalenia i zwielokrotnienia dzieła - wytwarzanie dowolną techniką, w tym drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; w zakresie obrotu oryginałem lub egzemplarzami dzieła - wprowadzenie do obrotu, użyczenie, najem oryginału lub egzemplarzy dzieła, wprowadzani a do obrotu nośników zapisów wszelkiego rodzaju, w tym np. CD, DVD, Blue-ray, a także publikacji wydawniczych realizowanych na podstawie dzieła lub z jego wykorzystaniem; wszelkie rozpowszechnianie, w tym wprowadzania zapisów dzieła do pamięci komputerów i serwerów sieci komputerowych, w tym ogólnie dostępnych w rodzaju Internet i udostępniania ich użytkownikom takich sieci, przekazywania lub przesyłania zapisów dzieła pomiędzy komputerami, serwerami i użytkownikami (korzystającymi), innymi odbiorcami, przy pomocy wszelkiego rodzaju środków i technik; publiczne udostępnianie dzieła, zarówno odpłatne, jak i nieodpłatne, w tym w trakcie prezentacji i konferencji oraz w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym także w sieciach telekomunikacyjnych i komputerowych lub w związku ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych, w tym również - z zastosowaniem w tym celu usług interaktywnych. 1.12. Wykonawca upoważnia również Zamawiającego do rozporządzania oraz korzystania z utworów stanowiących opracowanie (projektów graficznych), w zakresie wskazanym w pkt. 1.11 Wskazane upoważnienie może być przenoszone na osoby trzecie bez konieczności uzyskiwania zgody odrębnej. 1.13. Przejście autorskich praw majątkowych następuje w ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z umową. 1.14. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie, co produkty opisane w szczegółowym opisie zamówienia. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje oraz wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiatswidwinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach