Przetargi.pl
Opracowanie graficzne, wydruk i insertowanie ulotek formatu A3 oraz zamieszczenie ich w prasie, na potrzeby projektu Kompetencje studentów UR kluczem do sukcesu na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
    ul. Rejtana 16c 16c
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
    REGON: 69156004000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie graficzne, wydruk i insertowanie ulotek formatu A3 oraz zamieszczenie ich w prasie, na potrzeby projektu Kompetencje studentów UR kluczem do sukcesu na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie graficzne, wydruk i insertowanie ulotek formatu A3 oraz zamieszczenie ich w prasie, na potrzeby projektu Kompetencje studentów UR kluczem do sukcesu na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie graficzne ulotki wg materiałów dostarczonych przez Zamawiającego Wydruk ulotek - format A3 składana do A4 - papier kredowy, błyszczący 90g - druk dwustronny - pełny kolor 4+4 - 20.000 sztuk Insertowanie ulotek w wydaniu piątkowym dziennika, ukazującego się w postaci drukowanej, regularnie, płatnego, o zasięgu regionalnym województwo podkarpackie, o nakładzie min. 20.000 egz., w 2009r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złoży podpisaną ofertę wraz z podpisanym opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1,2,3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 u.P.z.p. Wykonawca posiada uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej, Dz.U. z 2004 r. nr 173 poz.1807 z p. z. W stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie otwarto likwidacji, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku, art.24 ust. 1 pkt 2 u.P.z.p. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 3, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Wykonawca zawrze umowę na zasadach określonych w projekcie umowy Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, zał. nr 1 do siwz, oraz opis przedmiotu zamówienia, zał. nr 1a do siwz. Oświadczenie, którego wzór stanowi zał. nr 2 do siwz. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ważne - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument pełnomocnictwa. Podpisany projekt umowy, zał. nr 3 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach