Przetargi.pl
Opracowanie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego wraz z wdrożeniem systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na tych drogach

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwroclawski.bip.net.pl/, https://powiatwroclawski.logintrade.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego wraz z wdrożeniem systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na tych drogach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem zadania jest opracowanie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego umożliwiającej sprawne zarządzanie obiektami infrastruktury drogi i pasa drogowego oraz wdrożenie systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na tych drogach powiatowych. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Inwentaryzacja pasa drogi oraz opracowanie bazy danych dla wszystkich dróg publicznych, o kategorii dróg powiatowych, będących w zarządzie Powiatu Wrocławskiego, o łącznej długości 560 km ± 5%, która ma obejmować: a) Założenie systemu referencyjnego, b) Wykonanie pomiarów terenowych – fotorejestracji oraz skaningu laserowego, c) Opracowanie cyfrowej bazy danych pasa drogowego, d) Inwentaryzację oznakowania pionowego i poziomego, e) Opracowanie Warstwy skrajni (prześwitów) obiektów mostowych na potrzeby wyznaczania tras przejazdu pojazdów nienormatywnych, f) Warstwę stref o ograniczonym tonażu (C5/C10), warstwę odcinków dróg o ograniczonym tonażu wynikającym ze znaków (warstwa powstanie w wyniku rzutowania inwentaryzacji znaków drogowych na odcinek drogi). g) Opracowanie i dostarczenie w formie elektronicznej i papierowej mapy techniczno-eksploatacyjnej dróg powiatowych. 2) Wykonanie okresowych przeglądów stanu technicznego dróg publicznych o kategorii dróg powiatowych, będących w zarządzie Powiatu Wrocławskiego, o łącznej długości 560 km ± 5%, w tym: a) Wykonanie okresowych (pięcioletnich wraz z rocznym) przeglądów stanu technicznego dróg, b) Ocenę stanu cech powierzchniowych nawierzchni dróg powiatowych wykonaną według wytycznych WDSN. 3) Wdrożenie Systemu, w tym opracowanie poniższych dokumentów, które muszą spełniać warunki, wskazane w OPZ: a) Opracowanie i dostarczenie „Planu Wdrożenia Systemu”, b) Opracowanie i dostarczenie „Projektu Technicznego Wdrożenia”, c) Opracowanie i dostarczenie „Planu inwentaryzacji i migracji danych do systemu”, d) Opracowanie i dostarczenie „Planu i Specyfikacji Testów Wersji Produkcyjnej Systemu”, e) Opracowanie i dostarczenie „Dokumentacji Użytkownika Systemu”, f) Przeprowadzenie instruktaży dla zgłoszonych przez Zamawiającego użytkowników i administratorów Systemu, 4) świadczenie przez Wykonawcę usługi utrzymania Systemu w okresie od dnia podpisania Protokołu Końcowego do dnia 31 grudnia 2022 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, obowiązki i wymagania stawiane Wykonawcy oraz sposób realizacji, zostały określone w Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik 6 do SIWZ, oraz projekcie umowy stanowiącym Załącznik 5 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. Z 2020 r., poz. 1320) pracowników wykonujących nw. czynności: 1) inwentaryzację pasa drogi oraz opracowanie bazy danych, w zakresie następujących czynności: 2) założenie systemu referencyjnego, 3) wykonanie pomiarów terenowych – fotorejestracji oraz skaningu laserowego, 4) opracowanie cyfrowej bazy danych pasa drogowego, 5) opracowanie warstwy skrajni (prześwitów) obiektów mostowych na potrzeby wyznaczania tras przejazdu pojazdów nienormatywnych, 6) opracowanie warstwy stref o ograniczonym tonażu, warstwy odcinków dróg o ograniczonym tonażu wynikającym ze znaków, 7) opracowanie mapy techniczno-eksploatacyjnej dróg powiatowych; 8) wdrożenie Systemu; 9) przeprowadzenie instruktaży dla użytkowników i administratorów Systemu. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Obowiązek określony powyżej dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.5. oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w postanowieniach projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72300000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach