Urząd Gminy Lewin Kłodzki ogłasza przetarg
- Adres: 57-343 Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8698429 , fax. 074 8698273
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lewin Kłodzki
ul. Nad Potokiem 4 4
57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie
tel. 074 8698429, fax. 074 8698273
REGON: 89000578400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-klodzki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie ewidencji dróg gminnych na terenie Gminy Lewin Kłodzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ewidencji dróg gminnych na terenie Gminy Lewin Kłodzki. Zakres opracowania obejmuje: 1) Opracowanie założeń do ewidencji dróg gminnych tj: a) zestawienie dróg na terenie gminy (wszystkich dróg, ewidencja własnościowa tych dróg, określenie zarządcy) - inwentaryzacja graficzna (mapowa); b) określenie, które drogi gminne powinny mieć charakter dróg publicznych wraz z przygotowaniem do zaopiniowania przez zarząd powiatu propozycji zaliczenia dróg gminnych na terenie Gminy Lewin Kłodzki do kategorii dróg publicznych oraz przygotowaniem projektu uchwały rady gminy w w/w sprawie - zgodnie z Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych /Dz. U. z 2007 r. Nr 18, poz. 115 z późn. zm./. 2) Założenie ewidencji dróg gminnych - dla dróg określonych w/w uchwałą rady gminy - zgodnie z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 roku w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom /Dz. U. z 2005 r. Nr 67, poz. 582/, w tym m.in.: a) wdrożenie oprogramowania do prowadzenia ewidencji dróg w formie komputerowej. Program do wykonania i prowadzenia numeracji i ewidencji dróg oraz struktura danych w programie musi być zgodna z w/w rozporządzeniem a wprowadzanie i uzupełnianie nowych danych ewidencyjnych powinno się odbywać bez konieczności wykonywania dodatkowych opracowań. Program musi umożliwiać generowanie danych zgodnie z w/w rozporządzeniem. Program musi umożliwiać eksport danych do plików tekstowych. Program musi posiadać możliwość ewidencjonowania nowo powstałych dróg i dokonywania we własnym zakresie nowo powstałych zmian. Ewidencję należy założyć na podstawie dokładnych pomiarów terenowych w pasie drogowym oraz na podstawie pozyskanej przez Wykonawcę dokumentacji ze Starostwa Powiatowego w Kłodzku. Przeszkolenie dwóch pracowników w zakresie obsługi programu. Ewidencję każdej drogi należy wykonać w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w 2 egz b) wykonanie map dróg gminy Lewin Kłodzki w formie książkowej format A-3 laminowanej w skali 1:5 000 z długościami i powierzchnią każdej drogi /1 szt./ Mapy powinny być z wydrukiem kolorowym z zaznaczeniem na nich przebiegu dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich dla dróg gminnych, numeru i kierunku przebiegu dróg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723190004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Sposób spełnienia - Złożenie dokumentu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Sposób spełnienia: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. opracowali 1 ewidencję dróg. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ]. W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składa Lider wskazany w Pełnomocnictwie; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lewin-klodzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dostępu do elektronicznego systemu informacji prawnej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-06-12 - Usługa dostępu do elektronicznego systemu informacji prawnej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-05-15 - Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali
Dodano: 2012-03-20 - Sporządzenie projektów planów zadań ochronnych w formie cyfrowej do projektu POIiŚ.05.03.00-00.186/09 Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 w Polsce na terenie województwa dolnośląskiego
Dodano: 2010-05-17