Przetargi.pl
Opracowanie ekspertyzy technicznej dla jazu Oświecim w km 121+350 rzeki Prosny oraz jazu Grabów w km 110+300 rzeki Prosny

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-003 Poznań, ul. Chlebowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
    ul. Chlebowa 4/8
    61-003 Poznań, woj. brak
    tel. +48(61)8567700, , fax. +48(61)8525731
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poznan.wody.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie ekspertyzy technicznej dla jazu Oświecim w km 121+350 rzeki Prosny oraz jazu Grabów w km 110+300 rzeki Prosny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: - opracowanie ekspertyzy technicznej określającej stan techniczny i bezpieczeństwa obiektu Jaz Oświecim w km 121+350 rzeki Prosny, która uwzględnia obowiązujące pozwolenie wodnoprawne - projekt robót budowlanych rozwiązań na naprawy stwierdzonych nieprawidłowości, STWiOR, przedmiar, kosztorys ślepy, kosztorys inwestorski, wykaz szczegółowy RMS w zakresie: 1) pękniętej prawej ściany oporowej, 2) zdegradowanej konstrukcji betonowej jazu, 3) zdegradowanej kładki komunikacyjnej nad jazem, 4) deniwelacji korony obwałowania w przekroju jazu oraz osiadania prawego wału nad poziomem spiętrzonej wody, 5) zdeformowanych elementów betonowych stanowiących ubezpieczenie lewego przelewu powodziowego (wraz z odkrzaczeniem) oraz przelewu bocznego, 6) wylotu drenażowego prawego i całkowicie zasypanego drenażu lewego, 7) drewnianych elementów umocnienia koryta rzeki poniżej jazu oraz narzutu kamiennego, 8) zasuw (prawa, lewa) na kanale obiegowym, 9) zagęszczeniu gruntu w okolicach prawego i lewego przęsła klapowego, 10) blachy opierzającej klapę oraz mechanizmu podnoszenia klapy pękniętej ściany oporowej. Opracowania powinny obejmować: - Pomiary geodezyjne i inwentaryzację budowli, • mapa projektowa zaktualizowana sytuacyjno-wysokościowa 1:1000 • mapa poglądowa w skali 1:25000 • szczegółowa inwentaryzacja budowli ze sporządzeniem części graficznej w skali min 1:50 i dokumentacją - Ekspertyzę techniczną określającą stan techniczny i bezpieczeństwo obiektu w podanym zakresie, która uwzględnia obowiązujące pozwolenie wodnoprawne, - Projekt robót budowlanych rozwiązań na naprawy stwierdzonych nieprawidłowości, STWIOR, przedmiar, kosztorys ślepy, kosztorys inwestorski, wykaz szczegółowy RMS. Wyżej wymienione opracowania powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi normami oraz powinny zawierać kompletne opracowania do ewentualnego występowania inwestora o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenie budowlane) i inne decyzje oraz zgłoszenia administracyjne, jeśli takie okażą się konieczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest: - opracowanie ekspertyzy technicznej określającej stan techniczny i bezpieczeństwa obiektu Jaz Grabów w km 110+300 rzeki Prosny, - projekt robót budowlanych rozwiązań na naprawy stwierdzonych nieprawidłowości, STWiOR, przedmiar, kosztorys ślepy, kosztorys inwestorski, wykaz szczegółowy RMS w zakresie: 1) pękniętej prawej ściany oporowej, 2) zdegradowanej konstrukcji betonowej jazu, 3) zdegradowanych skarp na dolnym i górnym stanowisku, 4) zniszczonego i zdegradowanego umocnienia dolnego stanowiska jazu, 5) wystarczającego zagęszczenia gruntu w obydwu przyczółkach. Opracowanie powinno obejmować: - Pomiary geodezyjne i inwentaryzację budowli, • mapa projektowa zaktualizowana sytuacyjno-wysokościowa 1:1000 • mapa poglądowa w skali 1:25000 • szczegółowa inwentaryzacja budowli ze sporządzeniem części graficznej w skali min 1:50 i dokumentacją - Ekspertyzę techniczną określającą stan techniczny i bezpieczeństwa obiektu, - Projekt robót budowlanych rozwiązań na naprawy stwierdzonych nieprawidłowości, STWIOR, przedmiar, kosztorys ślepy, kosztorys inwestorski, wykaz szczegółowy RMS. Wyżej wymienione opracowania powinny być opracowane zgodnie z obowiązującymi normami oraz powinny zawierać kompletne opracowanie do ewentualnego występowania inwestora o pozwolenie na budowę (lub zgłoszenie budowlane) i inne decyzje oraz zgłoszenia administracyjne, jeśli takie okażą się konieczne. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót powinna być opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz powinna uwzględniać nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określone w rozporządzeniu 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 05 listopada 2002 z późniejszymi zmianami w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień. Opracowania powinny składać się z części opisowej i graficznej. Należy je sporządzić w formie papierowej (w ilości egzemplarzy określonych w załączniku „wycena oferty”) oraz elektronicznej na nośnikach DVD (2 komplety) z rozszerzeniem plików *.doc, *.xls, *.pdf. Ponadto kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej w formacie współpracującym z programem NORMA i rozszerzeniem pliku *.ath . Opracowania powinny obejmować: - Pomiary geodezyjne i inwentaryzację budowli, • mapa projektowa zaktualizowana sytuacyjno-wysokościowa 1:1000 • mapa poglądowa w skali 1:25000 • szczegółowa inwentaryzacja budowli ze sporządzeniem części graficznej w skali min 1:50 i dokumentacją - Ekspertyzę techniczną określającą stan techniczny i bezpieczeństwo obiektu w podanym zakresie, która uwzględnia obowiązujące pozwolenie wodnoprawne, - Projekt robót budowlanych rozwiązań na naprawy stwierdzonych nieprawidłowości, STWIOR, przedmiar, kosztorys ślepy, kosztorys inwestorski, wykaz szczegółowy RMS. Opracowanie przedmiaru robót (z podziałem na etapy realizacyjne uzgodnione z zamawiającym) zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). Kosztorys inwestorski (z podziałem na etapy realizacyjne uzgodnione z zamawiającym) opracowany według rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów inwestycji, Szczegóły w treści SIWZ - udostępnionej na stronie zamawiającego: http://poznan.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej IDW (SIWZ). 2. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do niniejszej IDW (SIWZ). 3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ). 4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ). 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ). 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8. Wycena ofertowa sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej IDW (SIWZ). 9. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Wadium należy wnieść zgodnie z pkt 14 IDW (SIWZ). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie, złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Na etapie składania ofert Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach