Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 52-114 Wrocław, Warszawska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 428 631, , fax. 713 465 172
- Data zamieszczenia: 2020-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Warszawska 2
52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 428 631, , fax. 713 465 172
REGON: 93108261000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie ekspertyz podnoszących dojrzałość systemu i stopień zaawansowania e-usług Teleopieki i zawartych w Platformie CareWell modułów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie trzech ekspertyz podnoszących dojrzałość systemu i stopień zaawansowania e-usług Teleopieki i zawartych w Platformie CareWell modułów: 1) ekspertyza/opracowanie analizującego funkcjonalności oferowanego narzędzia do monitoringu w aspekcie użyteczności medycznej oraz ekspertyzy/raportu analizującego narzędzie zakupione od wykonawcy pod kątem medycznym w aspekcie poszczególnych modułów na rzecz Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu; 2) ekspertyza ekonomiczno-socjalna na rzecz Gminy Malczyce; 3) ekspertyza monitorująca na rzecz Obwodu Lecznictwa Kolejowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71621000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ – (składane po otwarciu ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną