Przetargi.pl
Opracowanie ekostrategii polsko-słowackiego pogranicza realizowanego w ramach projektu „Eko-tożsamość polskosłowackiego pogranicza"

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    REGON: 370440301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie ekostrategii polsko-słowackiego pogranicza realizowanego w ramach projektu „Eko-tożsamość polskosłowackiego pogranicza"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Eko strategii polsko-słowackiego pogranicza z uwzględnieniem wpływu pandemii na środowisko Zakres zamówienia:1. Opracowanie Ekostrategii polsko-słowackiego pogranicza z uwzględnieniem wpływu pandemii na środowisko. Dokument ma być opracowaniem ekologicznych standardów, rozwiązań, płaszczyzn współpracy w zakresie ochrony środowiska, dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego Jasła i Humenne. Opracowanie ma być wytyczną dla Jednostek Samorządu Terytorialnego w dążeniu do bycia Eko&Smart w dziedzinach inwestycyjnych i miękkich, w sposobach ekologicznej komunikacji z mieszkańcami a także w sposobach łagodzenia skutków pandemii (COVID 19) w aspekcie środowiskowym (zwrócenie uwagi na wykorzystanie i utylizację maseczek, rękawiczek, pojemników na płyn do dezynfekcji itp.).W Ekostrategii udział będzie brał zespół roboczy złożony m.in. z przedstawicieli: urzędu Miasta Jasła i Humenne, podległych jednostek związanych z gospodarką odpadami, woda, NGO’s i eksperta ze Słowacji (20 osób, w tym 15 z Polski i 5 ze Słowacji) – powalanie zespołu roboczego leży po stronie Zamawiajacego.Opracowanie obejmuje:a. Opracowane dokumentu – opracowanie poprzedzone jest badaniami (ilościowymi i jakościowymi) z mieszkańcami oraz interesariuszami m.in. instytucje publiczne, przedsiębiorcy po stronie polskiej i słowackiej. Wyniki badań będą przeprowadzone Wyniki badań, diagnoz będą przeanalizowane i dyskutowane podczas wspólnych polsko-słowackich paneli. b. Przeprowadzenie czterech paneli spotkań grupy roboczej przez dwóch trenerów.Podczas paneli omówiony będzie wpływ trwającej pandemii COVID 19 na środowisko. Członkowie grupy roboczej wypracują sposoby łagodzenia skutków epidemii w aspekcie środowiskowym. Wypracowane sposoby zostaną ujęte w rozdziale ekostrategii dotyczącym pandemii.- I panel – Diagnoza – 2 spotkania po 8 godzin inicjujące i prezentujące wstępne diagnozy i raporty z diagnoz;- II panel – Opracowanie rozwiązań, standardów, działań dla Jasła i Humenne, rekomendacje wspólnych rozwiązań do wdrożenia – 2 spotkania po 8 godzin;- III panel – Wstępna wersja strategii, uwagi grupy roboczej, ostateczna wersja dokumentu – 1 spotkanie 8 godzinne;- IV panel – Otwarte spotkanie ( 3 godzinne) dla mieszkańców Jasła (100 osób) oraz gości ze strony partnerów projektu 5 osób ze Słowacji i 15 osób z Polski. Na spotkaniu zostanie przedstawiona ekostrategia wspólnych rozwiązań PL-SK Jasło-Humenne, prelekcja dotycząca wykorzystania zielnej infrastruktury do gospodarowania wodami deszczowymic. Streszczenie ekostrtegii i rekomendacji w języku polskim i słowackimStrategia zostanie przekazana w języku polskim oraz jej straszenie i rekomendacje w języku słowackim i zostaną przekazane partnerowi projektu2. Trenerzy/WykładowcyWykonawca zapewni dwóch trenerów/wykładowców.Wszystkie 4 panele zostaną przeprowadzone przez wyspecjalizowaną kadrę zapewniającą realizację powyższego typu zadań. Prowadzący panele muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w przeprowadzaniu działań o powyższej tematyce. Zapewnienie materiałów szkoleniowych – w wersji drukowanej oraz notatników, długopisów i innych niezbędnych materiałów do przeprowadzenia panelów. Program poszczególnych powinien być opracowany przez Wykonawcę i przedłożony zamawiającemu do akceptacji minimum 5 dni roboczych przed I panelem. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztu zakupu oraz zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów. Zamawiający odpowiedzialny jest za prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację usługi tj. listy obecności z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego. Panele odbywać się będą w formie zajęć praktycznych oraz teoretycznych zgodnie z zakresem tematycznym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Panele muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy – wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu ze wskazanymi terminami paneli. Wydatek obejmuje dojazd trenerów do miejsca wykonywania usługi (Jasło, Humenne) i z powrotem. 3. Sale wykładoweW ramach panelów Wykonawca w ramach swoich obowiązków ma wynająć sale (panel I, II i VI zostanie przeprowadzony w Jaśle a panel III u partnera projektu – Humenne).Sale szkoleniowe winny być wyposażone w projektor multimedialny wraz z komputerem i ekranem umożliwiającym wyświetlanie prezentacji, flipchart z zestawem zakreślaczy oraz wszelkie inne materiały niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych szkoleń. Sala w panelu IV powinna mieścić min 150 uczestników).Wykonawca zobowiązuje się zapewnić warunki umożliwiające szkolenie dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami.4. Catering/obiad/kolacjaPodczas trwania panelli Wykonawca zapewni:- catering – panel I,II i III (łącznie 5 dni) - serwis kawowy dla każdego uczestnika (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje gazowane i niegazowane w szklanych butelkach 0,5 l., ciastka min. 2 rodzaje) to jest dla grupy 23 uczestników (20 osób – zespół roboczy, 2 trenerów, tłumacz);- obiad – panel I,II, III i IV (łącznie 6 dni) - obejmujący co najmniej pierwsze danie w postaci zupy oraz drugie danie np. ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą, sztuka mięsa lub ryba, 2 rodzaje surówek, napoje, kawa, herbata, deser to jest dla grupy 23 uczestników (20 osób – zespół roboczy, 2 trenerów, tłumacz).- kolacja -podczas II panelu Wykonawca zapewni kolacje dla 5 osób w postaci jednego ciepłego dnia Wykonawca zapewni możliwość dostosowania wyżywienia dla osób, które wykażą szczególnepotrzeby żywieniowe na podstawie przekazanej przez Zamawiającego informacji najpóźniejdo 3 dni przed planowanym panelem.5. TłumaczPodczas trwania wszystkich 4 panelów Wykonawca zapewni usługę tłumaczenia symultaniczno - konsekutywnego z języka polskiego na jeżyk słowacki i odwrotnie. W panelach I, II, III uczestniczyć będzie 22 osoby ( 20 osób – zespół roboczy i 2 trenerów). Podczas panelu IV na otwartym spotkaniu z mieszkańcami prezentującą Eko-strategię tłumaczenie obejmować będzie wystąpienie i wypowiedzi prowadzącego podczas konferencji jak i również pytania i odpowiedzi zgromadzonych gości. Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie jak również dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90712000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: d) zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że: wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedne warsztaty/wizyty studyjne dla projektu z zakresu ochrony środowiska, edukacji ekologicznej lub pokrewny wraz z załączonymi dowodami określających czy ta usługa została wykonana należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dokument o charakterze strategicznym, z zakresu ochrony środowiska, edukacji ekologicznej lub pokrewny, dla miasta o liczbie co najmniej 25 000 mieszkańców i wartości zamówienia nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto wraz z załączonymi dowodami określających czy ta usługa została wykonana należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną