Przetargi.pl
Opracowanie dwuwariantowej koncepcji modernizacji oczyszczalni ścieków w Rawiczu.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Półwiejska 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 546-10-59 , fax. 065 546-70-04
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Półwiejska 20 20
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 546-10-59, fax. 065 546-70-04
    REGON: 41021379600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie dwuwariantowej koncepcji modernizacji oczyszczalni ścieków w Rawiczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający wymaga, aby Oferent wykonał koncepcję w dwóch wariantach: a) dla części ściekowej ( mechanicznej i biologicznej ) oraz przeróbki osadu ( część osadowa ), b) dla końcowego zagospodarowania osadów ściekowych ( odzysk, unieszkodliwianie 2 W wariancie pierwszym należy uwzględnić rozwiązania polegające na: a) adaptacja komór osadu czynnego zapewniająca dociążenie komór bez konieczności budowy drugiego ciągu technologicznego, ale uwzględniające niezawodność eksploatacyjną oczyszczalni oraz osiągnięcie efektu ekologicznego, b) propozycji retencji ścieków przy maksymalnych dopływach godzinowych i dobowych zabezpieczającej przed awaryjnym odprowadzaniem ścieków bez oczyszczania biologicznego ( sytuacja obecna ), 1.3.3 Wariant drugi zaproponuje oferent wg własnej koncepcji. 1.3.4 Szczegółowe własności funkcjonalno-użytkowe oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy : - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) wykażą wykonaną, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch koncepcji lub projektów wielowariantowych na wykonanie nowej lub rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków komunalnych o wielkości minimum 40.000 RLM ( równoważna liczba mieszkańców ) odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Oferent przedstawi wykaz potwierdzający należyte wykonanie koncepcji lub projektów rozbudowy oczyszczalni w zakresie gospodarki ściekowej i osadowej. c) akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w postępowaniu warunki Oferent spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 1 ), b) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 2 ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, d) sporządzi wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do w.w wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 3 ), e) oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze SIWZ a w szczególności z warunkami opisu przedmiotu zamówienia i akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w SIWZ oraz w projekcie umowy, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 4 ), f) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile składa pełnomocnik, g) aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załączone do oferty dokumenty muszą potwierdzać spełnienie opisanych wyżej warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach