Przetargi.pl
Opracowanie dokum. proj. oraz realizacja rob. bud. dla przedsięwzięcia w ramach inw.: Modernizacja krytycznej infrastruktury w szpitalu w Ustrzykach D. jako niezbędny element jego restrukturyzacji.

Powiat Bieszczadzki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Bełska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134712500 , fax. 134611073
  • Data zamieszczenia: 2023-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bieszczadzki
    Bełska
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 134712500, fax. 134611073
    REGON: 370439953
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie dokum. proj. oraz realizacja rob. bud. dla przedsięwzięcia w ramach inw.: Modernizacja krytycznej infrastruktury w szpitalu w Ustrzykach D. jako niezbędny element jego restrukturyzacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPZ dla tej części stanowią załączniki: Numer załącznika Nazwa załącznika1 Program Funkcjonalno Użytkowy 2 Rysunki stanu istniejącego 3 Formularz oferty4 Oświadczenie Wykonawcy z art. 125, ust 1 Pzp 5 Wykaz osób 6 Wykaz robót 7 Wzór zobowiązania z art. 118 Pzp 8 Wzór oświadczenia z art. 117 Pzp9 Wzór umowy3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:1) urządzenia i zagospodarowanie placu i zaplecza budowy, 2) zapewnienia we własnym zakresie zasilania w energię elektryczną oraz dostawę wody technologicznej i spożywczej, a także możliwość podgrzewania napojów i posiłków, 3) utrzymania zaplecza budowy, 4) przywrócenia terenu do stanu pierwotnego w miejscach nie przewidzianych pod roboty inwestycyjne a zajętych w trakcie robót, 5) usunięcia zaistniałych kolizji w trakcie realizacji, 6) doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego z wyrównaniem ewentualnych szkód użytkownikom posesji zajętych w trakcie wykonywania robót, 7) sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat technicznych na wbudowane materiały budowlane, końcowy protokół odbioru, oświadczenie uprawnionego kierownika robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz wszystkie niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania,8) uwzględnienia w wykonywaniu robót zakresów zadań i kolizji występujących w pozostałych częściach zamówienia, 9) Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do niepogorszenia stanu budynku. 10) opracowania dokumentacji i wykonania robót zgodnie z zapisami znajdującymi się w PFU, który stanowi załącznik do SWZ. • Wszelkie prace wykonywać na czynnym obiekcie szpitalnym• Transport urobku/materiału nie może kolidować z nowo wykonaną elewacją• Wizja lokalna obligatoryjne11) Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie oraz w przypadku sprzętu elektronicznego również wstępne przeszkolenie.12) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 13) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 14) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.15) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy).16) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).17) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny.18) Wykonawca wskaże okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy).19) Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru, 20) W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie Zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem.Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, protokoły odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 1 000 000,00 złotych;Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresiewykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości min.:1 000 000,00 zł brutto;Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót - posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy min. 5 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach