Przetargi.pl
Opracowanie częściowej inwentaryzacji budowlanej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Nisku oś. Podwolina.

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8415643, 15 8415638 , fax. 15 8415630
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 8415643, 15 8415638, fax. 15 8415630
    REGON: 00054413100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie częściowej inwentaryzacji budowlanej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Nisku oś. Podwolina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie częściowej inwentaryzacji budowlanej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Nisku oś. Podwolina.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej:1)pomieszczenia kotłowni i kuchni w piwnicy, pomieszczenia nad kotłownią w pionie na parterze i piętrze wraz z stropami i dachem,2)instalacji CO, CWU, GAZ oraz instalacji elektrycznych w pomieszczeniu kuchni i kotłowni.Opracowanie powinno zawierać: rzuty poszczególnych kondygnacji (oddzielnie dla każdej instalacji) oraz przekrój pionowy. Sporządzona inwentaryzacja budowlana służyć będzie miedzy innymi do opracowania dokumentacji projektowej instalacji solarnej. Zakres przedmiotowy zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Inwentaryzacja winna być wykonana zgodnie z zakresem przedmiotowym zadania, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Całość opracowania należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w 2 egzemplarzach i w wersji elektronicznej - pdf oraz auto.cad. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację wraz z oświadczeniem o kompletności oraz zgodności z Umową, obowiązującymi przepisami i normami, stanowiącym integralną część dokumentacji projektowej.Sposób wykonania Inwentaryzacji: 1)Inwentaryzacja winna zostać wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.2)Inwentaryzacja winna zostać sporządzona przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: zamawiający odstępuje od tego obowiązku.W zakresie podwykonawstwa zastosowanie mają obowiązujące przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach