Przetargi.pl
Opracowanie cyfrowej ortofotomapy terenu Powiatu Wrocławskiego – “ORTOFOTO 2020”

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2020-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwroclawski.bip.net.pl/, https://powiatwroclawski.logintrade.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie cyfrowej ortofotomapy terenu Powiatu Wrocławskiego – “ORTOFOTO 2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dedykowanych nalotów, pozyskaniu zdjęć lotniczych i opracowaniu barwnej ortofotomapy oraz numerycznego modelu terenu (NMT) dla obszaru powiatu wrocławskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac do wykonania, lokalizacja oraz warunki techniczne zostały określone w załączniku 5.1. do SIWZ, stanowiącym integralną jego cześć. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonanie cyfrowych fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, a w tym: a) sygnalizacja i pomiar punktów polowej osnowy fotogrametrycznej, b) wykonanie kamerą cyfrową typu kadrowego zdjęć fotogrametrycznych o wielkości piksela terenowego równej 0,10 m, c) proces kontroli jakości zdjęć. 2) Wykonanie aerotriangulacji 3) Aktualizacja numerycznego modelu terenu (NMT) w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000. 4) Opracowanie cyfrowej ortofotomapy z pikselem terenowym równym 0,10 m w układzie współrzędnych płaskich prostokątnych PL-2000. 5) Wykonanie map ściennych całego Powiatu i gmin. 6) Wykonanie serwisu cache’owanego z cyfrową ortofotomapą w oprogramowaniu ArcGIS Server. 7) Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z zakresem zawartym w materiałach przetargowych – opisie przedmiotu zamówienia i warunków technicznych (załącznik nr 5.1. do SIWZ) oraz projekcie umowy (załącznik nr 4.1. do SIWZ) 8) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy przejmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wywołane swoim działaniem i zaniechaniem przy wykonywaniu zadań objętych przedmiotem zamówienia i umową w stosunku do osób trzecich i Zamawiającego. 9) Kwota określona w § 4 umowy, stanowiącej załącznik nr 4.1. do SIWZ zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające z dokumentacji przetargowej, Opisu przedmiotu zamówienia i warunków technicznych, jak również nieujęte w wyżej wymienionych dokumentach, a niezbędne do wykonania zadania, takie, jak: prace przygotowawcze, porządkowe, koszty utrzymania zaplecza prac, zgłoszenia. 10) Wykonawca zapewnia, że realizacja zamówienia będzie przebiegała zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, a także posiadających wymagane prawem uprawnienia. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zmówienia: związanych z pełnieniem funkcji kierownika prac geodezyjnych i kartograficznych. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będące wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 2.1. do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji usług - Wykonawca w terminie 5 dni będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. wykazu, bądź przedstawienie wykazu niekompletnego, nie obejmującego wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4.1 do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych będzie zobligowany złożyć wykaz osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz kopię druku RCA dla każdej wskazanej osoby. Zamawiający zweryfikuje czy przedstawione w wykazie osoby mają w RCA kod. 01.10. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4.1. do SIWZ. Szczegółowy zakres prac określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5.1. do SIWZ. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.6. oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały opisane w projekcie do umowy stanowiącym załącznik nr 4.1. do SIWZ. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach