Przetargi.pl
Opracowanie cyfrowej ortofotomapy lotniczej dla Powiatu Oleśnickiego

Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3140107 , fax. 071 3140110
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10 10
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3140107, fax. 071 3140110
    REGON: 93193469600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie cyfrowej ortofotomapy lotniczej dla Powiatu Oleśnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz- warunki techniczne 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej rękojmi na dostarczone produkty opracowania. 7.7. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa winien przez okres realizacji zamówienia posiadać aktualną (ważną do dnia 30.11.2012 r.), opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością od wszystkich zdarzeń, za które mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne na sumę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. Opłaconą, polisę ubezpieczeniową Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Szczegółowe informacje dotyczące polisy stanowi paragraf 3 pkt 5 i 6 wzoru umowy stanowiącego zał. Nr 7 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713542006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 13 000 zł, słownie: trzynaście tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-olesnicki.pl w zakładce przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach