Starosta Jasielski ogłasza przetarg
- Adres: 38-200 Jasło, Rynek 18
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4483410 , fax. 013 4463189
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starosta Jasielski
Rynek 18 18
38-200 Jasło, woj. podkarpackie
tel. 013 4483410, fax. 013 4463189 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej oraz modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów: Zadanie nr 1 - Bączal Górny, gm. Skołyszyn ( pow. 503 ha, 1290 działek, 440 budynków). Zadanie nr 2 - Bączal Dolny, gm. Skołyszyn (pow. 503 ha , 1400 działek , 460 budynków), Opacie - Gm. Jasło (pow. 223 ha , 685 działek , 340 budynków). Zadanie nr 3 - Harklowa, gm. Skołyszyn ( pow. 991 ha, w tym PGL 220 ha, 2480 działek, 1250 budynków). w programie TurboEWID zgodnie z uzgodnionym projektem modernizacji nr GN-7430-1/09 z dnia 12.02.2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie bazy danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej oraz modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków dla obrębów: Zadanie nr 1 - Bączal Górny, gm. Skołyszyn ( pow. 503 ha, 1290 działek, 440 budynków). Zadanie nr 2 - Bączal Dolny, gm. Skołyszyn (pow. 503 ha , 1400 działek , 460 budynków), Opacie - Gm. Jasło (pow. 223 ha , 685 działek , 340 budynków). Zadanie nr 3 - Harklowa, gm. Skołyszyn ( pow. 991 ha, w tym PGL 220 ha, 2480 działek, 1250 budynków). w programie TurboEWID zgodnie z uzgodnionym projektem modernizacji nr GN-7430-1/09 z dnia 12.02.2009 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) i warunki zawarte w SIWZ a w szczególności wykażą, że: w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie o zakresie i charakterze porównywalnym do przedmiotowego zamówienia i załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie., Dysponują minimum: pięcioma pracownikami, w tym dwoma posiadającymi uprawnianie zawodowe z zakresu 2 - dla każdego zadania. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym - zał. Nr 2, Oświadczenie o podwykonawcach - zał. Nr 3, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - za. Nr 4 Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - zał. Nr 5 Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną