Przetargi.pl
Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN) oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 82100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen.Władysława Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 473 668 , fax. 552 473 670
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. gen.Władysława Sikorskiego 23
    82100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 473 668, fax. 552 473 670
    REGON: 19264480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Autorskiego Programu Nauczania (dalej jako APN) oraz przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest: a) opracowanie APN; b) przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach realizacji Projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego. 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) osoby opracowujące APN, oraz prowadzące zajęcia pozalekcyjne, muszą spełniać warunki zamawiającego; b) zajęcia pozalekcyjne są jednym z ważniejszych działań skierowanych bezpośrednio do uczniów uzdolnionych w wymienionym powyżej projekcie. Zajęcia te mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotowywać uczniów do udziału w olimpiadach i konkursach przedmiotowych. Zajęcia będą prowadzone w małych grupach, od 3 do 10 osób. Mała liczebność grup pozwoli na intensywną pracę z poszczególnymi uczestnikami zajęć. Diagnoza, którą przejdą uczniowie, uwzględni nie tylko ich uzdolnienia kierunkowe, ale również inteligencję i zdolności twórcze. Implikacją diagnozy będzie dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia uzdolnionego, uwzględniających poszerzanie wiedzy w danej dyscyplinie naukowej, indywidualny styl uczenia się oraz potrzebę wsparcia psychologicznego (np. radzenie sobie ze stresem, dokonywanie samooceny). 3). Zamówienie zostało podzielone na 12 części, ze względu na: przedmiot zajęć; etap edukacyjny oraz ilość godzin i tak: a) Część nr 1 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – matematyka,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjum,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. b) Część nr 2 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – matematyka,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. c) Część nr 3 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – fizyka,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. d) Część nr 4 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – fizyka,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. e) Część nr 5 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – informatyka,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 47. f) Część nr 6 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – informatyka,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 54. g) Część nr 7 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – biologia,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. h) Część nr 8 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – biologia,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. i) Część nr 9 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – chemia,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 40. j) Część nr 10 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – chemia,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 46. k) Część nr 11 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – kompetencje społeczne,  etap edukacyjny – szkoła podstawowa, gimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 27. l) Część nr 12 – wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:  przedmiot – kompetencje społeczne,  etap edukacyjny – ponadgimnazjalny,  liczba godzin w cyklu pozalekcyjnym – 27. 4). Zamawiający ustala, że jedna godzina lekcyjna trwa 45 minut. 5). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę), może uczestniczyć w realizacji maksymalnie do 2 części zamówienia. 6). Tematyka zajęć pozalekcyjnych: a. APN oraz prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą uwzględniać specyficzne potrzeby każdego ucznia, które określone zostaną na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji uczniów do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia pozalekcyjne. b. Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi zostać dopasowana do indywidualnych potrzeb i predyspozycji uczestników grupy. c. Tematyka może wykraczać poza podstawę programową nauczania w szkole. d. Zajęcia muszą być dostosowane do specyficznych potrzeb uczniów szczególnie uzdolnionych, w tym uwzględnić należy zagadnienia i zadania, które pojawiają się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach z dziedzin objętych wsparciem. e. Z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje APN, zawierający następujące informacje:  metryczka APN (ogólne informacje o APN – autor, adresat, geneza APN, koncepcja APN, organizacja zajęć, liczba godzin),  cele ogólne i szczegółowe,  plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych oraz ich wymiar,  treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, zawierające, między innymi, treści odnoszące się do różnych dziedzin nauki,  procedury osiągania założonych celów,  przewidywane osiągnięcia uczniów,  literatura (podręczniki, zbiory zadań, skrypty itp.). f. Szablon APN zostanie przekazany wykonawcy przez zamawiającego. g. W okresie trwania umowy dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie w APN przez osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne zmian prowadzących do skuteczniejszej realizacji wsparcia uczniów uzdolnionych oraz lepszego dostosowania zajęć pozalekcyjnych do potrzeb uczestniczących uczniów. O zmianach takich wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej celem uzyskania akceptacji zamawiającego. 7). Harmonogram zajęć pozalekcyjnych i planowane rozłożenie treści muszą uwzględniać następujące wymogi: a) w pierwszym okresie realizacji umowy wszystkie zajęcia pozalekcyjne mają charakter indywidualny, tj. prowadzone są odrębnie dla uczniów poszczególnych klas w grupie na danym etapie edukacyjnym, b) w drugim okresie realizacji umowy część zajęć pozalekcyjnych realizowana jest wspólnie dla uczniów wszystkich klas na danym etapie edukacyjnym, przy czym zajęcia wspólne służą realizacji projektu edukacyjnego przez uczniów, c) w przypadku, w którym nie sformuje się indywidualna grupa uczniów z danej klasy, godziny przypisane tej grupie zostaną przydzielone do pozostałych grup indywidualnych lub godzin wspólnych – łączna liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia w ramach umowy jest stała (decyzję o przydziale godzin podejmuje zamawiający), d) liczbę godzin zajęć indywidualnych i wspólnych dla poszczególnych etapów edukacyjnych oraz przedmiotów, stanowiących odrębne części zamówienia, przedstawia poniższa tabela: TABELA etap edukacyjny szkoła podstawowa, gimnazjum etap edukacyjny ponadgimnazjalny I etap (do 20.12.2018) II etap (od 1.01.2019-20.06.2019) I etap (do 20.12.2018) II etap (od 1.01.2019-20.06.2019) matematyka zajęcia indywidualne 20 10 21 10 zajęcia wspólne 0 10 10 5 fizyka zajęcia indywidualne 20 10 21 10 zajęcia wspólne 0 10 10 5 informatyka zajęcia indywidualne 17 18 24 12 zajęcia wspólne 0 12 12 6 biologia zajęcia indywidualne 20 10 16 20 zajęcia wspólne 0 10 0 10 chemia zajęcia indywidualne 20 10 16 20 zajęcia wspólne 0 10 0 10 kompetencje społeczne zajęcia indywidualne 12 5 12 5 zajęcia wspólne 0 10 0 10 e) z uwzględnieniem powyżej wymienionych założeń, osoba prowadząca zajęcia opracowuje harmonogram, zawierający listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. f) ze względów organizacyjnych, związanych z ustalaniem harmonogramu, możliwe jest przesunięcie liczby godzin w poszczególnych latach po wcześniejszy uzgodnieniu i akceptacji koordynatora metodyczno – pedagogicznego projektu. 8). Wymagane metody pracy: a) w ramach realizacji zajęć pozalekcyjnych zamawiający wymaga stosowania możliwie największej liczby metod aktywizujących, b) podczas realizacji zajęć wspólnych dla całej grupy uczniów na danym etapie edukacyjnych należy przewidzieć realizację projektu edukacyjnego, przy czym w odpowiedni sposób należy dostosować zadania realizowane przez poszczególnych uczniów, z uwzględnieniem zróżnicowania grupy, c) należy zaplanować realizację przez uczniów ćwiczeń, doświadczeń i eksperymentów praktycznych oraz pracę samodzielną uczniów – z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu. 9). Dokumentacja: a) prowadzący zajęcia będzie zobowiązany do przeprowadzenia diagnozy stopnia opanowania przez uczniów kompetencji kluczowych właściwych dla danego przedmiotu – na początku i pod koniec realizacji APN (tzw. diagnoza na wejściu i na wyjściu), b) Prowadzone zajęcia pozalekcyjne muszą być udokumentowane w formie dziennika z realizacji zajęć, c) Zamawiający przekaże wykonawcy wytyczne dotyczące wzorów dokumentacji zajęć pozalekcyjnych. 10). Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: opracowanie programu autorskiego oraz przeprowadzanie cyklu zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca złoży Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach