Przetargi.pl
Opracowanie audytów energetycznych wraz z inwentaryzacją budynków miasta Łomży

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18400 Łomża, pl. Stary Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 156 711 , fax. 862 156 706
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    pl. Stary Rynek 14
    18400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 156 711, fax. 862 156 706
    REGON: 52513900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie audytów energetycznych wraz z inwentaryzacją budynków miasta Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Audyt energetyczny powinien być opracowany zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 21.11.2008r. o wspieraniu przedsięwzięć termomodernizacyjnych (Dz.U. 2008 Nr 223, poz.1459), z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17.03.2009r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego - audyt ma być ze względu na wymóg ewentualnego dofinansowania. Wykonawca dla każdego z budynków wykona pełną inwentaryzację. 1. Audyty energetyczne powinny być sporządzone Zgodnie z art. 2 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2012/27/UE z dnia 25 października 2012 r. w sprawie efektywności energetycznej, zmiany dyrektyw 2009/125/WE i 2010/30/WE oraz uchylenia dyrektyw 2004/8/WE i 2006/32/WE 2. w wyniku realizacji projektu budynki objęte audytem muszą spełniać docelowe wartości współczynników przenikania ciepła obowiązujących od dnia 1 stycznia 2021 roku, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2015 poz. 1422). 3. potrzebne są do programów pomocowych następujące dane: - ilość zaoszczędzonej energii pierwotnej w budynkach w ciągu roku - Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (CI 34) w wyniku zrealizowanych przedsięwzięć - wzrost efektywności energetycznej budynków poddanych kompleksowej termomodernizacji - nie mniej niż 30% ale preferowane powyżej 65% ( Zamawiającego interesują wskaźniki jak najwyższe) - Oceniający sprawdzają relację wnioskowanego dofinansowania UE do ilości zaoszczędzonej energii (zł/MWh) – Zamawiającego interesuje wysoka wartość zaoszczędzonej energii do kosztów - zastosowanie OZE, rekuperacji – tam gdzie możliwe i efektywne - zastosowanie rozwiązań dot. energooszczędności energii elektrycznej; zabiegi modernizacyjne zmniejszające zużycie energii elektrycznej oraz rekuperacja powinny być zawarte w audytach Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz 290. z późniejszymi zmianami), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013.1129 z późniejszymi zmianami), oraz wymogami innych przepisów obowiązujących w dniu przekazania Zamawiającemu. 4. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na części, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub więcej części. Podział na części wraz z wykaz budynków I część – „Urząd Miejski” 1. Urząd Miejski – ul. Stary Rynek 14 stara część wybudowana w roku 1823 Nowa część wybudowana w 1996 roku – pow. użytkowa całości 3 631,10 m2, Kubatura 15 250,00m3 2. MPGKiM – budynek Grabówka – rok budowy 1973, pow użytkowa 395,8, kubatura 1915 m3 3. MPGKiM – użytkowy ul. Dworna 13 – rok budowy 1937 , pow. użytkowa 225,0 m2, kubatura 1923,0 m3 4. Miejski Dom Kultury Dom Środowisk Twórczych ul. Wojska Polskiego 3-rok budowy 1994 pow. użytkowa 817 m2, kubatura 5122 m3. II część – „Teatr” 1. Teatr Lalki i Aktora – Plac Niepodległości 14 – modernizacja budynku w 2002 r. pow. użytkowa 1193,50 m2, kubatura 4525,9 m3 2. Hostel i siedziba MOSIR – ul. Zjazd 18 3. Hala sportowa przy SP 9 – ul. Księżnej Anny 18 – rok budowy 1997 / pow. Użytkowa 5142 m2 4. Bursa Szkolna Nr 2 – ul. Stacha Konwy 13 - rok budowy 1956 – pow. użytkowa 3312 m2/ kubatura 8280,0 m3 III część – „Przedszkola” 1. Przedszkole Publiczne Nr 10 – ul. Księżnej Anny 12 –rok budowy 1986/ pow. Użytkowa 1575,80 m2 2. Przedszkole Publiczne Nr 14- ul. Kołłątaja 8 - rok budowy / pow. Użytkowa 1557,00 m2 3. Przedszkole Publiczne Nr 15 – ul. Kołłątaja 10 – rok budowy 10/pow. użytkowa 1557,00 m2 4. Zespół Centrów Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego - ul. Przykoszarowa 22 – rok budowy 1996/ pow. użytkowa Bud A administracyjno-warsztatowy o pow. zabudowy 840,00 m2 ( w piwnicach warsztaty, dwie kondygnacje naziemne pom. administracyjne i sale lekcyjne). Łącznik pow. zabudowy 400m2 Hala warsztatowa pow. zabudowy 640,00 m2 IV część – „Gimnazjum” 1. Publiczne Gimnazjum nr 1 – ul. Reymonta 9 – rok budowy 1982/pow. użytkowa 10 885,43 m2 2. Zespół Szkół Ogólnokształcących – ul Bernatowicza 4 – rok budowy 1915/pow. użytkowa 8794,0m2 3. Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 – ul. Przykoszarowa 22 rok budowy seg ABC – 1996/seg D-1999/ seg E 2001/ pow. użytkowa 8027,00m2 4. Zespół Szkół Specjalnych Nr 8 – ul. Nowogrodzka 4 – rok budowy 1961/pow. użytkowa 793 m2 5. Wykonawca wykona i przekaże zamawiającemu inwentaryzację oraz audyty – w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf, edytowalnej na płycie CD/DVD lub innym powszechnie spotykanym nośniku danych elektronicznych dla każdego z budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314300-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną