Przetargi.pl
Opracowanie analizy bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dróg w Szczecinie

Urząd Miasta Szczecin ogłasza przetarg

  • Adres: 70-456 Szczecin, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4245102 , fax. 091 4245104
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Szczecin
    ul. Armii Krajowej 1 1
    70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4245102, fax. 091 4245104
    REGON: 00059982400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie analizy bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dróg w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1)Informacje ogólne o stanie bezpieczeństwa na drogach w Szczecinie za lata 2005 - 2008 (w oparciu o dane pozyskane przez Wykonawcę z Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie), w tym wypadkowość na drogach w m. Szczecin za lata 2005 - 2008. 2)Charakterystyka ruchu drogowego (z podziałem na pojazdy osobowe, ciężarowe, komunikację zbiorową, motocyklistów i rowerzystów) na głównych ciągach komunikacyjnych w Szczecinie. Przez główne ciągi komunikacyjne należy rozumieć: a)drogi krajowe nr 3, nr 10, nr 13, nr 31, b)drogę wojewódzką nr 115, c)inne drogi: ul. 26 Kwietnia, Bogumińska, Estakada Gdańska, Gierczak, Goleniowska, Gontyny, Bolesława Krzywoustego, Matejki, Mickiewicza, Niepodległości, Obotrycka, Al. Piastów, Przestrzenna, Sczanieckiej, Wilcza, Wojska Polskiego, Wyzwolenia. 3)Szczegółowe informacje z badań o zdarzeniach drogowych na drogach w Szczecinie za lata 2005 - 2008 (w oparciu o dane pozyskane przez Wykonawcę z Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie) z podziałem na: a)poszczególne lata, b)lokalizację zdarzeń drogowych (wyszczególnienie wypadków i kolizji), c)uczestników zdarzeń drogowych, d)strukturę rodzajową wypadków, e)przyczyny powstania zdarzeń drogowych, f)wskazanie miejsc niebezpiecznych, w których występują zdarzenia wraz z dokumentacją fotograficzną (zdjęcia kolorowe wykonane w technice cyfrowej o rozdzielczości min. 1248 x 960 pikseli, koncepcje w formie schematów w skali 1:500 lub 1:1000 powinny zawierać oznakowanie i istotne warunki geometryczne drogi), g)wskazania mające na celu poprawę brd, 4)Analizę i wnioski zbiorcze wynikające ze szczegółowych badań zawartych w pkt 2, 5)Mapę m. Szczecin w skali 1: 15 000 z zaznaczonymi zdarzeniami drogowymi w podziale na poszczególne lata oraz wypadki i zdarzenia drogowe, mapa w formie cyfrowej powinna zawierać informacje z pkt 2 ppkt 3 a), b), c), f) przypisane w formie etykiety do zdarzeń drogowych (w oparciu o dane pozyskane przez Wykonawcę z Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie), 6)Dokumentacja wideo (format avi lub mpeg4) dla dróg wskazanych w pkt.2 ppkt. 2 (drogi powinny być sfilmowane w obu kierunkach), 7)Dokumentacja powinna zostać przekazana w formie drukowanej i cyfrowej. 8)Wykonanie prezentacji multimedialnej dotyczącej sporządzonej Analizy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794170000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 160 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum: - 3 prace podobne polegające na wykonaniu koncepcji w zakresie bezpieczeństwa i organizacji ruchu oraz - 3 prace podobne polegające na wykonaniu analizy w zakresie rekonstrukcji wypadków i kolizji drogowych b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych, usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 4) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawcy będą spełniać go łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach