Przetargi.pl
Opracowanie Adaptacji typowego projektu sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 1 w Humniskach

Gmina Brzozów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4341050 , fax. 013 4341055
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzozów
    ul. Armii Krajowej 1 1
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4341050, fax. 013 4341055
    REGON: 37044023500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Adaptacji typowego projektu sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 1 w Humniskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie Adaptacji typowego projektu sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 1 w Humniskach - obejmującej: 1. Adaptację posiadanego projektu typowego sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Humniskach do lokalnych warunków w zakresie: ław i stóp fundamentowych w odniesieniu do posiadanej dokumentacji geologicznej wytrzymałości konstrukcji budynku sali w odniesieniu do lokalnych warunków gruntowych oraz lokalnej strefy klimatycznej instalacji wod - kan instalacji gazowej instalacji elektrycznej połączenia projektowanej sali sportowej z istniejącą Szkołą zgodnie z posiadaną koncepcją architektoniczną 2. Opracowanie projektu budowlanego architektonicznego i projektu wykonawczego łącznika projektowanej sali sportowej z budynkiem istniejącej Szkoły zgodnie z posiadaną koncepcją architektoniczną wraz z przedmiarem robót , kosztorysem inwestorskim, specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót. 3. Opracowanie projektów branżowych - budowlanych i wykonawczych łącznika sali sportowej i szkoły: instalacji elektrycznej, instalacji wodociągowej ( ciepłej i zimnej wody) instalacji kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznego wykonania i odbioru robót. 4. Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego placów i chodników wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego drogi pożarowej wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 6. Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego oświetlenia terenu wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 7. Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego kanalizacji deszczowej wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 8. Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego przyłącza wodociągowego wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 9. Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego przyłącza kanalizacyjnego wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 10. Opracowanie dokumentacji hydrologicznej zlewni rowu przydrożnego dla potrzeb wykonania projektu zastawki wody dla celów p.poż . projektowanej sali sportowej. 11. Opracowanie projektu zastawki wody wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12. Opracowanie planu zagospodarowania terenu dla inwestycji p.n. Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 1 w Humniskach wraz z łącznikiem (wg posiadanej koncepcji) obejmującego: obiekt proj. sali gimnastycznej wraz łącznikiem place i chodniki ok. 218 m2 miejsca postojowe ok. 175 m2 drogę pożarową wraz z przepustem drogowym dł. ok. 55,00 mb ( 225 m2) oświetlenie terenu dł. ok. 150 mb kanalizację deszczową ok. 108 mb przyłącze kanalizacji sanitarnej ok. 23 mb przyłącze instalacji wodociągowej dł. ok. 47 mb przebudowę sieci wodociągowej dł. ok. 83 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712450007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał sam, lub w ramach zespołu projektowego, lub konsorcjum co najmniej jedną usługę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający za porównywalne uważać będzie zamówienie, których przedmiotem było zaprojektowanie co najmniej jednego obiektu dydaktycznego, lub usługowego, lub przemysłowego, lub administracyjnego, lub budownictwa wielorodzinnego o powierzchni użytkowej co najmniej 1000,00 m 2 dla każdego opracowania. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do wykonania zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla robót budowlanych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach