Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg
- Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
- Data zamieszczenia: 2011-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
REGON: 89071795800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie: 1.inwentaryzacji koryta rzeki Nysy Kłodzkiej wraz z inwentaryzacją nadbrzeża rzeki, 2. oceny i raportu oddziaływania na środowisko, w tym uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, 3. pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonawczej, 4.operatu wodnoprawnego na wykonanie zagospodarowania rzeki dla turystyki wodnej oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych i wymaganych do rozpoczęcia inwestycji decyzji, dla zadania: Otwarcie Nysy Kłodzkiej dla polsko - czeskiej turystyki wodnej - I etap: opracowanie dokumentacji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji: 1. inwentaryzacji koryta rzeki Nysy Kłodzkiej wraz z inwentaryzacją nadbrzeża rzeki, w zakresie potrzeb inwestycyjnych dla turystyki wodnej, na odcinku przebiegającym przez Gminę Bystrzyca Kłodzka od miejscowości Długopole Dolne do granicy z Gminą Kłodzko, ze wstępną koncepcją zagospodarowania rzeki: - opis koryta rzeki i jej nadbrzeża, w tym dane o własności gruntów w obszarze planowanej infrastruktury dla turystyki wodnej, - rozpoznanie i opisanie potrzeb inwestycyjnych (robót budowlanych i porządkowych) dot. zagospodarowania i utworzenia na Nysie Kłodzkiej szlaku wodnego, - zaznaczenie i opis istotnych dla bezpieczeństwa miejsc jak: zakola, progi, głazy, wartki nurt i inne, - wstępną koncepcję zagospodarowania i oznakowania planowanego do wytyczenia szlaku wodnego, 2. oceny i raportu oddziaływania na środowisko, w tym uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia wraz z opracowaniem, złożeniem i procedowaniem wniosku i wszelkich niezbędnych załączników: - sporządzenie wytycznych w zakresie postępowania w sprawie oceny na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych, - uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia wraz z opracowaniem, złożeniem i procedowaniem wniosku i wszelkich niezbędnych załączników (takich jak np.: karta informacyjna projektu, wniosek, raport oddziaływania na środowisko, raport Natura 2000 i innych uzgodnień) koniecznych do uzyskania w toku procedury, - w razie zaistnienia konieczności - przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji przyrodniczej obejmującej wpływy na cele i przedmiot ochrony obszarów Natura 2000, lub uzyskanie zaświadczenia o braku takiej konieczności. 3. pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonawcza w zakresie prac budowlanych i porządkowych oraz w zakresie oznakowania, instalacji i promocji szlaku wodnego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami. W skład dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonawczej i materiałów przetargowych wchodzą w szczególności: mapy: - mapy do celów projektowych, opiniodawczych, w skali 1 : 500 lub 1 : 1000 z zaznaczonym terenem przeznaczonym do użytkowania i obliczoną powierzchnią zajęcia, - mapy poglądowe w skali 1 : 10 000 z naniesioną lokalizacją szlaku wodnego i planowanej do realizacji infrastruktury turystycznej (przystanie, przenioski, inne) i mapy sytuacyjno - wysokościowe z naniesioną powierzchnią zajęć, - mapy ewidencyjne (z naniesionymi urządzeniami) i wypisy z rejestru gruntów w skali 1 : 2000 i 1: 5000; opracowania, projekty: - szczegółowe opisanie rzeki i jej nadbrzeża, w zakresie potrzeb inwestycyjnych dla turystyki wodnej, w tym dane o własności gruntów, dane dotyczące długości poszczególnych odcinków rzeki, łącznej długości planowanego szlaku, szerokości koryta na istotnych pod kątem turystyki wodnej odcinkach oraz głębokości koryta, informacja o istniejących obiektach hydrotechnicznych ( forma opisowa i fotograficzna), - wykaz prac na poszczególnych odcinkach rzeki wraz z ich szczegółowym opisem, niezbędnych do przeprowadzenia w ramach zagospodarowania Nysy Kłodzkiej pod turystykę wodną oraz zlokalizowanie i opisanie ich na załączniku mapowym, - projekt zagospodarowania i oznakowania planowanego szlaku wodnego, w tym wyznaczenie lokalizacji infrastruktury turystycznej (m.in. przystanie, przepławki, zejścia do wody, wodowskazy, przenioski, umocnienia nadbrzeża, tablice ostrzegawcze i informacyjne) i miejsc służących obsłudze turystyki wodnej wraz z naniesieniem ich i opisaniem na załączniku mapowym, - projekt architektoniczny, który powinien zawierać charakterystyczne widoki, rzuty, przekroje proponowanych rozwiązań zagospodarowania terenu, poszczególnych elementów architektonicznych (np. zejść do rzeki, przystani, przeniosek) zagospodarowania rzeki dla turystyki wodnej, - projekty budowlane i projekty wykonawcze dla wszystkich branż, - projekty oznakowania i promocji szlaku wodnego, - założenia do planu bezpieczeństwa, - wizualizację szlaku wodnego, jego zagospodarowania, oznakowania i promocji, - harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji, z rozbiciem realizacji inwestycji na etapy; przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przetargu na realizację wymienionego zadania inwestycyjnego, w tym: a) zestawienie kosztów realizacji, w tym: - kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż, - przedmiary robót, - kosztorysy ślepe (ofertowe), b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot; c) specyfikację istotnych warunków zamówienia dla przetargu na wykonanie robót budowlanych, uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym służb konserwatorskich oraz złożenie kompletnych wniosków na uzyskanie: - decyzji Lokalizacji Celu Publicznego, - decyzji pozwolenia na budowę, - uzyskanie uzgodnień ZUD, - uzyskanie opinii i uzgodnień zarządców i użytkowników obszaru, na którym realizowane będą inwestycje, zarządców występujących w obszarze sieci przemysłowych, - pozwoleń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w zakresie obszaru znajdującego się w strefie K - ochrona krajobrazu, - innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, kończących się uzyskaniem prawa do realizacji inwestycji. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowiązek pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych dokumentacją projektową. 4. operatu wodnoprawnego na wykonanie zagospodarowania rzeki dla turystyki wodnej oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych i wymaganych do rozpoczęcia inwestycji decyzji: - stworzenie podstaw prawnych do uzyskania pozwolenia wodno-prawnego na zagospodarowanie Nysy Kłodzkiej, na określonym w zapytaniu odcinku, pod turystykę wodną, - uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na realizację inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletnej dokumentacji technicznej, uzyskania w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji oraz złożenia kompletnego wniosku w celu uzyskania pozwolenia na budowę wynikających z ustawy Prawo Budowlane oraz niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, a także przygotowania dokumentacji i wniosków, w imieniu Zamawiającego, w zakresie: 1/ Decyzji o warunkach zabudowy, 2/ Decyzji Lokalizacji Celu Publicznego, 3/ Decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, 4/ Decyzji Pozwolenia na budowę, 5/ Decyzji Pozwolenia wodnoprawnego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania części materiałów, niezbędnych do przeprowadzenia działań informacyjno - promocyjnych i wykonania prospektu promocyjnego Zamawiającemu w terminie do 30.09.2011 r. (dotyczy: map, opisów, wizualizacji, projektów oznakowań i projektu wytyczenia szlaku wodnego, fotografii, innych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTOSOWANIE BUDYNKU GEODEZJI PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 53 WE WROCŁAWIU DO WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH polegające na: 1) wykonaniu robót budowlanych wg określonego zakresu 2) przygotowaniu dokumentacji, tj. projektu budowlanego i projektów wykonawczych Nr postępowania R0AP0000.272.33.2016
Dodano: 2016-07-27 - usługa wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla potrzeb termomodernizacji budynku Komisariatu Wodnego Policji KWP we Wrocławiu przy ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39b; sprawa nr 168-050-084/2016/AB
Dodano: 2016-07-22 - usługa wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla potrzeb wykonania termomodernizacji budynku Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, przy ul. Chopina 2 oraz budynku Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi, przy ul. Kościuszki 5, oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 167-050-083/2016/AB
Dodano: 2016-07-18 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Piława Górna
Dodano: 2016-07-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację z rozbudową Krytej Pływalni Słowianka
Dodano: 2016-07-06 - usługa wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla termomodernizacji i przebudowy budynków wraz z wykonaniem inwentaryzacji, opracowaniem koncepcji oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 136-050-068/2016/AB
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej termomodernizacji i przebudowy Komisariatu Wodnego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 39b) oraz Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Legnicy (ul. Jaworzyńskiej 134) - wraz z wykonaniem inwentaryzacji, opracowaniem koncepcji oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; sprawa nr 134-050-066/2016/AB
Dodano: 2016-06-21 - Opracowanie koncepcji modernizacji sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obejmującym ulice: Szpitalna, Przyjaciół Żołnierza, Bema, Berlinga, Traugutta i Wybickiego w Jaworze
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa agregatu prądotwórczego dla obiektu Waligóra w Sokołowsku.
Dodano: 2016-06-01 - Opracowanie dokumentacji na rozbudowę cmentarza komunalnego
Dodano: 2016-05-24