Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
- Data zamieszczenia: 2019-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
ul. Oczapowskiego 2
10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
REGON: 51088420500010 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl/dzp
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie 3 projektów graficznych z przeniesieniem autorskich praw majątkowych, korekta tekstu, skład, przygotowanie do druku oraz wydruk broszur informacyjno-promocyjnych o ofercie dydaktycznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na rok akademicki 2020/2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie 3 projektów graficznych z przeniesieniem autorskich praw majątkowych, korekta tekstu, skład, przygotowanie do druku oraz wydruk w nakładzie 60 000 egzemplarzy wraz z dostawą do Zamawiającego broszur informacyjno-promocyjnych o ofercie dydaktycznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na rok akademicki 2020/2021. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22150000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w rozdz. VI pkt.1 SIWZ. 3. Wraz z ofertą Wykonawca składa formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia” wg. załącznika nr 1 do SIWZ. 4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną