Przetargi.pl
Opracowanie 3 innowacyjnych programów nauczania z przedmiotów matematycznych, przyrodniczych i technicznych odpowiadających potrzebom edukacyjnym uczniów niepełnosprawnych z klas uczestniczących w projekcie Innowacyjne programy nauczania - pilotaż w ponadgimnazjalnych szkołach ogólnodostępnych z oddziałami integracyjnymi

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982203 , fax. 025 7987491
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982203, fax. 025 7987491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie 3 innowacyjnych programów nauczania z przedmiotów matematycznych, przyrodniczych i technicznych odpowiadających potrzebom edukacyjnym uczniów niepełnosprawnych z klas uczestniczących w projekcie Innowacyjne programy nauczania - pilotaż w ponadgimnazjalnych szkołach ogólnodostępnych z oddziałami integracyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 innowacyjnych programów nauczania z przedmiotów matematycznych, przyrodniczych i technicznych odpowiadających potrzebom edukacyjnym uczniów niepełnosprawnych z klas uczestniczących w projekcie Innowacyjne programy nauczania - pilotaż w ponadgimnazjalnych szkołach ogólnodostępnych z oddziałami integracyjnymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 - Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 - Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2) dysponują co najmniej 6-osobową kadrą, która opracuje 3 innowacyjne programy nauczania i która spełnia następujące wymogi: - posiadają wykształcenie wyższe, -posiadają min. 3-letnie doświadczenie metodyczne, -posiadają udokumentowane co najmniej 3-letnie doświadczenie w tworzeniu programów nauczania 3) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Zamawiający dokona oceny na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje oraz życiorys zawodowy osób uczestniczących w realizacji zamówienia, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1a do SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, który winien być wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp.) osób uczestniczących w realizacji zamówienia oraz: 5) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 4 do SIWZ, 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Forma dokumentów: 1) wszystkie dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, 2) dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, 3) gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lukowsp.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach