Przetargi.pl
„Opracowania Planistyczne”: Część 1-.-„Opracowanie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagnańsk,” Część 2 – „ Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Zagnańsk na terenie Gminy Zagnańsk’, Część 3 .- „ Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Bartków na terenie Gminy Zagnańsk.”

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaqgnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Opracowania Planistyczne”: Część 1-.-„Opracowanie oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagnańsk,” Część 2 – „ Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Zagnańsk na terenie Gminy Zagnańsk’, Część 3 .- „ Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Bartków na terenie Gminy Zagnańsk.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie planistyczne miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obrębu Zagnańsk, obrębu Bartków na terenie Gminy Zagnańsk oraz ocena aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagnańsk. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1. Opracowanie Oceny aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Zagnańsk. Część 2 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Zagnańsk o pow. Ok. 462 ha, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Zagnańsk Nr 16/VII/2018 z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Zagnańsk na terenie Gminy Zagnańsk, Część 3 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Bartków, o pow. Ok. 177 ha, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Zagnańsk Nr 15/VII/2018 z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Bartków na terenie Gminy Zagnańsk. 3.1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2017, poz.1073 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003, poz.1587), oraz z przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych i itd. 3.2. Zakres Przedmiotu Zamówienia: 3.3.1. Dla Części zamówienia 1 obejmuje między innymi: 1) Zebrania własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów geodezyjnych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia. 2) Dokonanie niezbędnych analiz studium i zmian w zagospodarowaniu przestrzennym poszczególnych w sołectwach Gminy Zagnańsk (w okresie 2013 -2018) wraz z opracowaniem wyników tych analiz. 3) Uczestniczenie w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej, w sesjach Rady Gminy, a także w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania. 4) Przygotowania projektu uchwały Rady Gminy Zagnańsk w sprawie aktualności obowiązującego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Zagnańsk. 5) Opracowania w formie w wersji papierowej (oprawioną) oraz w wersji elektronicznej – płyta CD - formaty pdf i doc. - 2 egz. 3.3.2. Dla każdej Części zamówienia 2 i 3 : 1) Sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz. 2) Wykonanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu oraz opracowaniem ekofizjograficznym. 3) Przygotowanie projektów stosownych dokumentów wynikających z procedury planistycznej, o której mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym projektów uchwał Rady Gminy. 4) Współpracę z komisją urbanistyczno – architektoniczną, w tym: prezentacje projektów planów na posiedzeniach komisji urbanistyczno – architektonicznej, jak również na innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach Rady Gminy Zagnańsk. 5) Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym zawiadomień, wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby planu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia. 6) Zajęcie stanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie dokumentu wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień. 7) Sporządzenie wniosków (jeśli okaże się to konieczne) o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. 8) Opracowania w formie: a) Teksty uchwał wraz z uzasadnieniem oraz załącznikiem graficznym nr 1 w skali 1:2000 – obejmujące obszar wskazany na załączniku graficznym nr 1 do uchwał intencyjnych w sprawie uchwalenia planu – 4 egz., b) Rysunek planu miejscowego w wersji barwionej zalaminowanej w formacie B7 skala 1:5000 – 1 egz. c) Elektroniczny zapis w formacie CD - 2 egzemplarze, w technologii wektorowej w formacie GML odpowiada jeden zestaw plików shapeFile (dbf, shp, shx, dwg). d) Pozostała dokumentacja w postaci analogowej i cyfrowej: - opracowanie ekofizjograficzne bądź jego aktualizację - 2 egz., - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu - 2 egz., - prognozy oddziaływania na środowisko do planu - 2 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach