Przetargi.pl
Opracowania geodezyjne związane z działalnością departamentu.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielono-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowania geodezyjne związane z działalnością departamentu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Podział nieruchomości w trybie decyzyjnym - opracowanie wstępnego projektu podziału w oparciu o propozycję podziału przekazaną przez Zamawiającego, opracowanie mapy z projektem podziału wraz z kompletem dokumentacji a) podział nieruchomości na 2 działki, b) za każdą kolejną wydzielaną działkę. 2) wyniesienie wyników podziału na grunt /w oparciu o ostateczną decyzję, zatwierdzającą podział wykonany zgodnie z zamówieniem opisanym w pkt.1/ - wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi: a) do 5 znaków b) za każdy następny znak 3) wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych: a) do 5 znaków b) za każdy następny znak 4) aktualizacja ewidencji gruntów i budynków: sporządzenie dokumentacji m. in. przy zmianie użytku, położenia, łączeniu działek w jeden numer ewidencyjny wraz z wykazami zmian danych ewidencyjnych/wykazami synchronizacyjnymi 5) aktualizacja BDOT 500 (bazy danych obiektów topograficznych w skalach 1:500 - 1:5000: a) do 0,5000 ha b) od 0,5000 ha do 1,0000 ha c) powyżej 1 ha 7.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji przy aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach