Przetargi.pl
Opieka uczniów podczas transportu uczestników na zajęcia nauki pływania Aktywnym być - II tura

Urząd Gminy Łapsze Niżne ogłasza przetarg

  • Adres: 34-442 Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2659310 , fax. 018 2659315
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łapsze Niżne
    ul. Jana Pawła II 20 20
    34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie
    tel. 018 2659310, fax. 018 2659315
    REGON: 00055003100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapszenizne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opieka uczniów podczas transportu uczestników na zajęcia nauki pływania Aktywnym być - II tura
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie opieki podczas transportu (dowóz i odwóz) 14 grup uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Łapsze Niżne na zajęcia nauki pływania Aktywnym być na basenie w Bukowinie Tatrzańskiej przy ul. Leśnej 20. 2.Opieka obejmuje w ciągu okresu realizacji zamówienia opiekę podczas dowozu oraz odwozu 8 razy każdej grupy (grupa do 15 uczniów). Wykonawca w ramach opieki zobowiązany jest do: 1)Organizowania zbiórek dzieci o wyznaczonej godzinie przed wyjazdem do miejsca docelowego; 2)Przekazywania dzieci pod opiekę rodziców, opiekunów prawnych po przyjeździe z zajęć pływackich; 3)Pouczenia dzieci o zasadach bezpieczeństwa w transporcie i budynku pływalni oraz sposobie zachowania się w razie nieszczęśliwego wypadku; 4)Sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa w trakcie transportu i w budynku pływalni; 5)Stałego monitorowania stanu liczbowego uczestników wyjazdu, ze szczególnym uwzględnieniem momentu wyruszania z każdego miejsca postoju a także przed i po zajęciach na basenie; 6)Doprowadzenia grup(y) na basen, przekazania osobom prowadzącym zajęcia pływackie, oraz sprawowania opieki nad grupą w szatniach i prowadzących do nich korytarzach; 7)Współpracy z Wykonawcą usługi nauki pływania, zwłaszcza w odniesieniu do najmłodszych uczestników zajęć, na prośbę instruktora. 8)Prowadzenia karty wyjazdu z harmonogramem, adnotacją o przeprowadzonej pogadance na temat bezpieczeństwa w czasie transportu i w budynku pływalni, listą uczestników wyjazdu, telefonami kontaktowymi(dokumentacja winna być złożona do biura projektu wraz z rachunkiem i kartą czasu pracy po zrealizowaniu usługi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a)posiadają wykształcenie minimum podstawowe, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia: 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej: 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 4.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli 1)jest niezgodną z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale. 7.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w rozdziale XI ust.1 siwz, według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IX ust.1 niniejszej specyfikacji mają dostarczyć: 1)Kserokopia świadectwa potwierdzające wykształcenie minimum podstawowe 2)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg Załącznika nr 3). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych (wg Załącznika nr 4 pkt. 1) 2.Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy mają złożyć wraz z ofertą: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznika nr 4 pkt.2). 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Dokument ustanawiający pełnomocnika, z którego jednoznacznie wynika upoważnienie, o którym mowa w rozdziale XXV ust.2 pkt.3 SIWZ 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 pkt.3 oraz ust. 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5.Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1)Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w rozdziale X ust.3 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4)Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapszenizne.pl (zakładka zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach