Przetargi.pl
Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym oraz systemem telekomunikacyjnym

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. G. Zapolskiej 3
    41218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
    REGON: 27624072400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym oraz systemem telekomunikacyjnym
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym i systemem telekomunikacyjnym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 następujące pakiety: pakiet nr 1 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad oprogramowaniem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. Ilości roboczogodzin indywidualnych prac programistycznych podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym: a)dla pakietu nr 1 - załącznik nr 2A do SIWZ; są ilościami szacunkowymi. Są to ilości maksymalne, które mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości określonej w umowie. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przede wszystkim: 1)objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowanie InfoMedica w ramach pakietu nr 1, którego moduły objęte Umową wyszczególnione są w Załączniku nr 1 do Umowy, które obejmuje: a)wprowadzanie zmian w oprogramowania w ramach pakietu w zakresie dotyczącym istniejącej funkcjonalności objętych Umową, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: -przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania ukazujących się do czterech razy w roku w ramach pakietu, opublikowanie odpowiedniego komunikatu na witrynie Help-Desku; -udostępniania Updatów Systemu oraz Upgradów Systemu poprzez serwer ftp wskazany przez Wykonawcę; b)możliwość zgłoszenia Awarii, Awarii Krytycznych i propozycji Modyfikacji Standardowych oprogramowania w ramach pakietu; zgłoszenia takie wynikają z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju oprogramowania w ramach pakietu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju oprogramowania w ramach pakietu; c)podjęcie starań w celu usunięcia Awarii lub Awarii Krytycznej oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Przy czym Czas Naprawy Awarii Krytycznej nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu zgłoszenia – kryterium pozacenowe – rozdział XIII; d)gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. Modyfikacji Niestandardowych Systemu objętego niniejszą Umową (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji i rozwoju) oraz zmian w Systemie w odniesieniu do dodania nowej funkcjonalności, przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszej Umowy; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać poprzez Help-Desku, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; e)zainstalowanie i wdrożenie oprogramowania w ramach pakietu otrzymanego w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników) objętego Umową; f)bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; g)pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych; h)pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp.) w przypadku ich błędnego wygenerowania; i)doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w ramach pakietu objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; j)korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, określonego w §2 ust.3; k)prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania w ramach pakietu; l)wykonywanie wstępnej analizy zgłoszeń, które Zamawiający zamierza zarejestrować, sprawdzanie ich zasadności, kompletności i prawidłowej kwalifikacji podczas konsultacji telefonicznej, drogą mailową lub za pomocą HelpDesku; m)zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oprogramowania w ramach pakietu; n)usługi opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania w ramach pakietu, świadczone będą w każdy dzień z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy od godziny 08:00 do godziny 16:00; o)udostępnianie i aktualizowanie dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania oprogramowania w ramach pakietu w formie elektronicznej za pomocą serwera FTP/SFTP lub drogą mailową; p)zagwarantowanie indywidualnych prac programistycznych w ilości ok. 60 godz. w okresie trwania Umowy. Podane godziny są szacunkowe i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy stanowiącej załącznik nr 11A / 11B / 11C do SIWZ zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami oraz doświadczeniem w dostawie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolne pakiety, lecz nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach