Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
- Data zamieszczenia: 2020-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. G. Zapolskiej 3
41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
REGON: 27624072400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-pediatrii.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opieka serwisowa oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem komputerowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych prac programistycznych w tym zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 następujące pakiety: pakiet nr 1 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. pakiet nr 2 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. pakiet nr 3 - opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Alteris firmy Alteris S.A. oraz świadczenie w tym zakresie prac programistycznych. Ilości roboczogodzin indywidualnych prac programistycznych podane w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym: a) dla pakietu nr 1 - załącznik nr 2A do SIWZ; b) dla pakietu nr 2 - załącznik nr 2B do SIWZ; c) dla pakietu nr 3 - załącznik nr 2C do SIWZ; są ilościami szacunkowymi. Są to ilości maksymalne, które mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości brutto określonej w umowie. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach, niezaakceptowanie ich spowoduje odrzucenie oferty. Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ rozdział III i w załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony formularz asortymentowo-cenowy według załącznika nr 2A / 2B / 2C do SIWZ; 3. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według załącznika nr 8 do SIWZ – (tylko jeśli dotyczy); 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/ lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. 5. Każdy Wykonawca, który złoży swoją ofertę w przedmiotowym postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według załącznika nr 7 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru autorskiego oprogramowania aplikacyjnego AMMS i INFOMEDICA w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-05-22 - Serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania wchodzącego w skład systemu RATUSZ zainstalowanego w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój
Dodano: 2024-02-15 - Usługa opieki serwisowej nad systemem Quorum wraz z rozszerzeniem funkcjonalności i dostawą licencji na oprogramowanie QDeklaracje
Dodano: 2023-12-15 - Konserwacja oraz stały nadzór nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania autorstwa firmy LogicSynergy Sp. z o.o. w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-11 - serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e - lab
Dodano: 2023-11-15 - Usługa objęcia nadzorem autorskim posiadanych przez Beskidzkie Centrum Onkologii – Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej modułów oprogramowania InfoMedica/AMMS
Dodano: 2023-11-09 - Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Akademickiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
Dodano: 2023-10-31 - Wdrożenie modułu akademiki w Systemie USOS oraz zewnętrznego Systemu hotelowego do obsługi zakwaterowań w Domach Studenckich i Domach Asystenta Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.283.56.2023.EO
Dodano: 2023-09-27 - Kierownik Projektu Wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP w 23 Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz w Narodowym Centrum Krwi
Dodano: 2023-06-22 - RZP/WR/139/22 - przedłużenie asysty technicznej na system ZSI Egeria na okres kolejnych 2 lat: 01.01.2023 r. do 31.12.2024 obejmującej serwis Systemu, konsultacje i doradztwo, modyfikacje Systemu.
Dodano: 2022-12-07