Przetargi.pl
Opieka serwisowa oprogramowania komputerowego Infomedica firmy ABG zainstalowanego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opieka serwisowa oprogramowania komputerowego Infomedica firmy ABG zainstalowanego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest oprogramowanie komputerowe Informedica firmy ABG zawierające następujące moduły: Oprogramowanie aplikacyjne Infomedica Nazwa modułu, Ilość użytkowników, Termin rozpoczęcia; -Finansowo - Księgowy, 9, Od daty zawarcia umowy; -Rachunek Kosztów, 2,Od daty zawarcia umowy ; -Rejestr Sprzedaży, 2,Od daty zawarcia umowy ; -Wycena Kosztów Normatywnych, 2,Od daty zawarcia umowy ; -Gospodarka Materiałowa, 4,Od daty zawarcia umowy ; -Środki Trwałe, 1, Od daty zawarcia umowy; -Wyposażenie, 1,Od daty zawarcia umowy ; -Ruch Chorych, Otwarta,Od daty zawarcia umowy; -Apteka, Otwarta,Od daty zawarcia umowy; -Apteczka Oddziałowa, Otwarta, Od daty zawarcia umowy; -Kadry, 6, 01.08.2010; -Płace, 8, 01.08.2010; -Zlecenia, 23, 01.08.2010; -Zobowiązania Wykonawcy: 1. W ramach usług serwisu Wykonawca ma zapewnić: a. Instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania aplikacyjnego Infomedica b. Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego Infomedica do potrzeb zamawiającego między innymi pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, itp. c. Udzielenia w razie potrzeby instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, itp. d. Doradztwo w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne, itp.) e. Konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowani aplikacyjnego (konsultacje i szkolenia mogą być prowadzone zdalnie na wskazanych stacjach użytkowników i przy pomocy telefonu0, f. Doradztwo i pomoc przy administrowaniu bazą danych Oracle; g. Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania uwzględniające potrzeby Zamawiającego h. Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu na wniosek Zamawiającego stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; i. Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, j. Dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; k. Korzystanie z konsultacji telefonicznych (Hot Line) l. Prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym obejmującego wykonanie czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania 2. Serwis ma być świadczony zdalnie za pomocą łączy. W przypadku braku możliwości wykonania usług serwisowych ta drogą, mają być one realizowane w siedzibie zamawiającego po dokładnej analizie każdego zgłoszenia. 3. Wizyty serwisowe wymagające interwencji w siedzibie Zamawiającego muszą odbyć się w ciągu 48 godzin od momentu pisemnego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. 4. świadczenie usług serwisowych w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na pisemne zgłoszenia 48 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 725910004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje : a. osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie administrowania bazą danych - minimum Oracle 10g (wystawione przez producenta firmę Oracle); b. osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSA) (wystawione przez firmę Microsoft); c. osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania Infomedica tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników, (wystawione przez producenta oprogramowania firmę ABG S.A.), Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę . Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (potencjał kadrowy) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane certyfikaty. Informacja musi zawierać w szczególności potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. powyżej Jeżeli w wykazie będą znajdowały się osoby, którymi będzie dysponował wykonawca, to do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach