Przetargi.pl
Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica i AMMS w Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie

Szpital Lipno sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Nieszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 880 414 , fax. 542 880 280
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Lipno sp. z o. o.
    ul. Nieszawska 6
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 880 414, fax. 542 880 280
    REGON: 34057205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica i AMMS w Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa oprogramowania Infomedica i AMMS w Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72700000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zestawienie wymagań techniczno-użytkowych i zasad oceny dla systemu Help Desk – zgodnie z załącznikiem Nr 1a do Formularza oferty. 3. Zestawienie wymagań technicznych systemu do zarządzania i monitorowania zasobami IT – zgodnie z załącznikiem Nr 1b do Formularza oferty. 4. Pełnomocnictwo – W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach