Przetargi.pl
Opieka serwisowa nad Beneficjentami Ostatecznymi Gminy Września w ramach projektu: „Interaktywna Września – cyfrowy świat w każdym domu” w 2019 roku

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 614 362 500
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 614 362 500
    REGON: 52660100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opieka serwisowa nad Beneficjentami Ostatecznymi Gminy Września w ramach projektu: „Interaktywna Września – cyfrowy świat w każdym domu” w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja opieki serwisowej i usługi helpdesk nad Beneficjentami Ostatecznymi Gminy Września w ramach projektu: „Interaktywna Września – cyfrowy świat w każdym domu” który został dofinansowany w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion. 2. Opieką serwisową i usługami helpdesk objętych jest 146 gospodarstw domowych rozlokowanych na terenie Gminy Września oraz 4 terminale w budynku OPS przy ulicy Słowackiego 39. 3. Zakres opieki realizowany w ramach umowy: 1) opieka nad radiową stacja kliencką (RSK) polegająca na: • opiece serwisowej w zakresie monitorowania poprawności działania, • analizie usterek w zakresie problemów z połączeniem RSK z siecią Gminy Września, w przypadku potwierdzenia problemów z siecią po stronie Gminy Września Wykonawca może odstąpić od wykonywania naprawy, • wykonywaniu aktualizacji oprogramowania sprzętowego nie rzadziej niż raz na 2 miesiące, a w przypadku aktualizacji krytycznych max 14 dni po opublikowaniu, • konfiguracji i optymalizacji parametrów urządzenia w celu zapewnienia poprawności działania, • prowadzeniu dokumentacji z wykonanych aktualizacji w arkuszu kalkulacyjnym przez wpisanie daty aktualizacji i informacji o wgranej wersji oprogramowania, • prowadzeniu dokumentacji z wykonanych konfiguracji i optymalizacji urządzenia w arkuszu kalkulacyjnym przez wpisanie daty, operatora, opisu problemu i opisu rozwiązania. Wpisane opisy muszą być jednoznaczne i pozwalające na określenie zakresu wykonanych prac, • wykonywaniu konfiguracji zgodnie z wytycznymi zamawiającego w czasie określonym przez Zamawiającego (Zamawiający wyznaczy czas jaki jest realnie wymagany do wykonania określonej konfiguracji), • zgłaszaniu i wysyłce urządzenia do serwisu, • odtwarzaniu konfiguracji urządzenia po powrocie z serwisu, • demontażu i zamontowania urządzenia zastępczego na czas naprawy, a po powrocie wykonanie zamiany urządzeń oraz wykonanie wpisu w arkuszu kalkulacyjnym z opisem zakresu usługi serwisowej, 2) opieka nad monitorem, terminalem, klawiaturą, myszką (zestawem komputerowym) w zakresie: • monitorowania poprawności działania po zgłoszeniu beneficjenta (zdalnie lub na miejscu wg potrzeb), • aktualizacji systemu operacyjnego do najnowszej wersji, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy wraz z dostosowaniem konfiguracji systemu operacyjnego do systemu sieciowego Zamawiającego (zapewnienie kompatybilności), • prowadzenia dokumentacji z wykonanych konfiguracji i optymalizacji urządzenia w arkuszu kalkulacyjnym przez wpisanie daty, operatora, opisu problemu i opisu rozwiązania. Wpisane opisy muszą być jednoznaczne i pozwalające na określenie zakresu wykonanych prac, • zgłoszenia i wysyłki urządzenia do serwisu maksymalnie w następnym dniu roboczym, • odtworzenia konfiguracji wraz z montażem urządzenia po powrocie z serwisu maksymalnie w następnym dniu roboczym, • zamontowania urządzenia zastępczego na czas naprawy, • montażu po powrocie z serwisu, • wykonywania konfiguracji zgodnie z wytycznymi zamawiającego w czasie określonym przez Zamawiającego (Zamawiający wyznaczy czas jaki jest realnie wymagany do wykonania określonej konfiguracji). 3) świadczenie bieżącej pomocy i wsparcia dla beneficjentów w zakresie obsługi powierzonego sprzętu, rozwiązywania problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, instalacji sterowników do zgodnych z posiadanym systemem operacyjnym urządzeń peryferyjnych należących do beneficjenta w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00 oraz soboty w godzinach od 8:00 do 13:00; 4) bieżąca analiza awarii i usterek oraz ich bieżące usuwanie, a w przypadku kiedy dotyczą uszkodzeń i awarii urządzeń objętych gwarancją, zgłaszanie i obsługa procedur gwarancyjno-serwisowych w imieniu Zamawiającego wraz z wprowadzaniem zgłoszeń do systemu udostępnionego przez gwaranta sprzętu, a w przypadku niewywiązywania się gwaranta z zakresu umowy serwisowej, poinformowania Zamawiającego bezzwłocznie; 5) zapewnienie urządzeń zastępczych w przypadku braku możliwości naprawy lub usunięcia usterki, na czas naprawy/wymiany przez Zamawiającego w celu zachowania ciągłości uczestnictwa w programie beneficjenta; 6) prowadzenie dokumentacji sprzętu powierzonego pod opiekę zgodnie ze standardami Zamawiającego 4. Czas reakcji oraz realizacji zgłoszeń z zakresu ust. 3 pkt 3: 1) czas na zgłoszenie – max. 2 godziny zegarowe przez potwierdzenie w systemie zgłoszeniowym przyjęcia zlecenia do realizacji, 2) czas realizacji zgłoszenia – max. 6 godzin zegarowych w ramach czasu przeznaczonego na czas świadczenia usług z pkt 3 od czasu reakcji na zgłoszenie 5. Ilość wizyt serwisowych zdalnych lub osobistych u beneficjenta w zależności od potrzeb i zgłoszeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach