Przetargi.pl
Operator koparkoładowarki kl. III + koparka jednonaczyniowa kl. III lub ładowarka jednonaczyniowa kl. III. Dwie specjalności dla każdego uczestnika. I specjalność- Operator koparkoładowarki kl. III - dla każdego uczestnika, II specjalność- do wyboru prz

Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Armii Krajowej 2a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361445 do 48 , fax. 044 7361445 do 48 w. 114
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
    ul. Armii Krajowej 2a 2a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361445 do 48, fax. 044 7361445 do 48 w. 114
    REGON: 59074741400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupopoczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Operator koparkoładowarki kl. III + koparka jednonaczyniowa kl. III lub ładowarka jednonaczyniowa kl. III. Dwie specjalności dla każdego uczestnika. I specjalność- Operator koparkoładowarki kl. III - dla każdego uczestnika, II specjalność- do wyboru prz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych: Operator koparkoładowarki kl. III + koparka jednonaczyniowa kl. III lub ładowarka jednonaczyniowa kl. III. Dwie specjalności dla każdego uczestnika. I specjal
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Punkcie VI SIWZ, na zasadzie spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pisemnego oświadczenia zgodnego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) według wzoru proponowanego przez PUP . W przypadku o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt 2 tj. jeżeli Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, do oferty musi załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez instytucję szkoleniową działającą w formie spółki cywilnej. 4. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 5. Dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej w zakresie objętym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie certyfikatu jakości usług lub dokumentów równorzędnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupopoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach