Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
- Data zamieszczenia: 2014-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
ul. Rynek 1 1
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Olkuska Strefa Aktywności Gospodarczej - budowa infrastruktury - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie infrastruktury drogowej wraz z urządzeniami towarzyszącymi w ramach realizacji projektu działanie 4.3 Schemat B Strefy aktywności gospodarczej o powierzchni powyżej 20 ha w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego: Olkuska Strefa Aktywności Gospodarczej - budowa infrastruktury. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zachodniej części miasta Olkusza (ok. 2 km od ścisłego centrum miasta). Zakres zadania: 1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy szczegółowo określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ, a wraz z ofertą przetargową Wykonawcy stanowi załącznik do umowy. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem Wykonawcy, z zachowaniem najwyższej staranności, wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających jego użytkowanie. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj polegający na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, w tym pozwolenia na budowę lub Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej) w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych, w tym: I. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (dla zakresu robót budowlanych określonych w pkt II); - Projekt budowlany i projekt wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami, zatwierdzony ostateczną decyzją pozwolenia na budowę lub Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (5 egzemplarzy); - Specyfikację technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egzemplarze); - Wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (3 egzemplarze); - Wykonanie Planu organizacji budowy i technologii robót (3 egzemplarze); - Wykonanie projektów organizacji ruchu ( na czas prowadzenia robót oraz docelowej organizacji ruchu); - Wersje elektroniczne powyższych dokumentów (zgodną z formatami: Adobe Reader, Microsoft Word lub HTML); - kosztorys w formie szczegółowej wraz z zestawieniem RMS dla budowy: układu drogowego, kanalizacji opadowej, oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowej, rurociągu dla sieci teletechnicznych, zgodnie z zakresem przedmiotowym zamówienia i uwzględniający zaoferowaną wysokość wynagrodzenia ryczałtowego. II. Wykonanie robót budowlanych: 1. Drogi projektowane - Łączna długość przebudowywanych i budowanych dróg na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Olkuszu wyniesie: ok. 1810 m 2. Kanalizacja opadowa (w SAG) - Długość projektowanej kanalizacji opadowej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej - ok. 2058 m.; 3. Oświetlenie uliczne (w SAG) - Długość projektowanej sieci oświetlenia ulicznego na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej: ok. 1964 m. 4. Sieć wodociągowa (w SAG) - Długość projektowanych przewodów wodociągowych na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej wyniesie: ok. 918 m.; 5. Rurociąg dla sieci teletechnicznej (w SAG) - Długość projektowanego rurociągu na terenie SAG - ok. 1675 m, (rurociąg umiejscowiony pod chodnikami, ścieżkami rowerowymi bądź ciągiem pieszo-rowerowym). Rurociąg wykonany z rur z PVC (dopuszcza się inne materiały). Średnica rurociągu ok. ?160. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym zgodnym z zapisami złożonego wniosku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych wprost w dokumentach. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto zawiera również wartość tych prac. W oferowanych cenach należy uwzględnić wszystkie czynności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami począwszy od prac projektowych, realizację robót budowlanych wraz z wykonaniem stałego oznakowania pionowego i poziomego drogi (oraz oznakowania czasowego dróg na czas realizacji projektu), sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej oraz przekazanie w użytkowanie. Każdy element dokumentacji powinien być uzgodniony z Zamawiającym (uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym) - uzyskanie statusu dokumentacji: zatwierdzone jest warunkiem rozpoczęcia prac realizacyjnych. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie robót przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie Wykonawca. 6. Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na żądanie, lub najpóźniej w momencie zakończenia realizacji umowy albo jej rozwiązania. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: 1. Zamawiający żąda minimum 60 - miesięcznego okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia oraz minimum 60 - miesięcznego okresu gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego. 2. Okres rękojmi i okres gwarancji muszą być jednakowe. Termin wykonania zamówienia: Od daty zawarcia umowy do 15.05.2015 r. w tym: termin opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych wyznacza się do dnia 29.08.2014r., przy czym do dnia 15.06.2014r. Wykonawca przedłoży kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową Zamawiającemu, celem jej akceptacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Gminy Nowy Wiśnicz.
Dodano: 2016-07-27 - 1.Remont drogi gminnej nr 600082K Żydów w kier. przed Żydowie (dz. nr 332/3, 331) w Żydowie w km 0+000-0+430,2. Remont drogi gminnej nr 600070K Złotniki Pastwiska w kier. południowym do wału wiślanego (dz. nr 938/2, 947/5) w Złotnikach w km 0+000-1+930 ,3.Remont drogi gminnej nr 600064K w Wawrzeńczycach - Pompownia I (dz. nr 1235/4) w Wawrzeńczycach w km 0+000-0+650.
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 290460 K Łoski w miejscowości Kurów w km 0+000-0+095 zakres powodziowy
Dodano: 2016-07-25 - Remont drogi gminnej nr 290049 K Granice Piątkowskie - Do Kaczorów w miejscowości Piątkowa w km 0+000-0+150 zakres powodziowy oraz 0+150-0+160 zakres własny
Dodano: 2016-07-25 - Remont drogi gminnej nr 290062 K Nowakowska w miejscowości Piątkowa w km 0+000-0+150 zakres powodziowy
Dodano: 2016-07-25 - Odbudowa dróg pow. w 2016r związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych Zad. nr.1.Odbudowa drogi powiatowej Racławice - Wrocimowice- Radziemice - Skrzeszowice nr.dr.1235K w miejscowości Wrocimowice i w miejscowości Kaczowice w km1+350 ÷ 1 + 640, w km 1 + 891 ÷ 2 + 240 Zad. nr.2 Odbudowa drogi powiatowej Klimontów - Szczytniki - Kowary- Łętkowice nr.dr. 1260K w miejscowości Obrażejowice w km 12+ 915 ÷ 13 +300 . Zad. nr.3 Odbudowa drogi pow. Gnatowice - Koniusza - Igołomia nr.dr.1266K w miejscowości Gnatowice km 0 + 000 ÷ 0 + 300, w km 0 +950 ÷1 + 594
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej ul. Dobrego Pasterza wraz z budową kanalizacji opadowej
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót budowlanych na drogach gminnych w Gminie Ochotnica Dolna
Dodano: 2016-07-19 - BZP.271.35.2016 wykonanie drogowych robót budowlanych polegających na przebudowie drogi ul. Przewodników Tatrzańskich w Zakopanem na odcinku od km 0+021,00 do km 0+655,49.
Dodano: 2016-07-13 - Budowa drogi leśnej nr 15 w Leśnictwie Regetów - wykonanie warstw podbudowy i nawierzchni.
Dodano: 2016-07-12