Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu ogłasza przetarg
- Adres: 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8373662 , fax. 046 8373846
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu
ul. Armii Krajowej 2b 2b
99-400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 046 8373662, fax. 046 8373846
REGON: 75002260100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany uchwałą Rady Miejskiej w Łowiczu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Olej napędowy 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 260.000 l oleju napędowego, spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych /Dz.U. Nr 221, poz. 1441/, o gę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium:
1.Wysokości wadium - 7.000,00 zł ( słownie : siedem tysięcy złotych )
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiając - III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
- wpłacą wadium;
- złożą w wymaganym terminie pisemną ofertę.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły -spełnia-nie spełnia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy musza złozyć:
1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy
2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy :
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b/ aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi,
c/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
d/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
e/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
Uwaga :
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
1)zamiast dokumentów , o których mowa w : p.pkt. a, c i e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
c1/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
e1/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
2) zamiast dokumentu , o którym mowa w ppkt. d składa:
d1/ zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
3. W celu potwierdzenia, , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje i potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
a/ wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców;
b/ dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje co najmniej 2 szt.);
c/ wykaz sprzętu, którym dysponuje wykonawca, niezbędnego do realizacji zamówienia
4. W celu potwierdzenia, że oferowany towar odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a/ dokumenty potwierdzające źródło pochodzenia dostarczanego oleju napędowego oraz zaświadczenie właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzającego, produkt będący przedmiotem dostawy spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych /Dz.U. Nr 221, poz. 1441/
5. w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a/ informację banku potwierdzającą, że wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie jest mniejsza niż 100.000 zł.
6.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
7.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela.
8. Wszystkie dokumenty poza wymienionymi w pkt. 7, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zuk.bip.lowicz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości do 65.000 l.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego.
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa paliwa wraz z transportem do Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Poddębicach Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-21
Olej napędowy 2016/2018
Dodano: 2016-05-27- Sukcesywne dostawy oleju napędowego - Przetarg II
Dodano: 2016-05-16 - Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej cz. 1-2: część 1: sukcesywna dostawa oleju napędowego ON w ilości 120 000l część 2 : sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych w ilości 4 000l.
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy Kodrąb
Dodano: 2016-04-15 - Zakup paliwa i akcesoriów paliwowych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego oraz bezpośrednim zatankowaniem oleju napędowego do sprzętów transportowych i budowlanych oraz kanistrów, zgodnie z obowiązującymi normami i specyfikacjami technicznymi
Dodano: 2016-04-13 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym
Dodano: 2016-03-21