Przetargi.pl
Okresowy przegląd pięcioletni instalacji elektrycznych i piorunochronnych budynków będących w zarządzie ZBK w podziale na 8 części.

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, Os. Złotej Jesieni 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6166184 , fax. 0126166186
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Os. Złotej Jesieni 14 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6166184, fax. 0126166186
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Okresowy przegląd pięcioletni instalacji elektrycznych i piorunochronnych budynków będących w zarządzie ZBK w podziale na 8 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Okresowy przegląd pięcioletni instalacji elektrycznych i piorunochronnych budynków będących w zarządzie ZBK, zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane. Prace obejmują wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej w mieszkaniach, lokalach użytkowych, na klatkach schodowych i w piwnicach oraz instalacji piorunochronnych w budynkach gdzie ona występuje oraz usunięcie drobnych usterek. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia Część 1: BOM 1 - łączna powierzchnia użytkowa 26.171,45 m2 (ilość lokali - 729 szt.) Część 2: BOM 2 - łączna powierzchnia użytkowa 26.523,53 m2 (ilość lokali - 545 szt.) Część 3: BOM 3 - łączna powierzchnia użytkowa 47.033,06 m2 (ilość lokali - 1.286 szt.) Część 4: BOM 4 - łączna powierzchnia użytkowa 13.632,84 m2 (ilość lokali - 331 szt.) Część 5: BOM 5 - łączna powierzchnia użytkowa 8.316,84 m2 (ilość lokali - 123 szt.) Część 6: Przychodnie - łączna powierzchnia użytkowa 817,98 m2 (tylko lokale mieszkalne - 20 szt.) Część 7: BOM 6 - łączna powierzchnia użytkowa 79.675,75 m2 (ilość lokali - 1.813 szt.) Część 8: Budynki w zarządzie - zadania zlecone - łączna powierzchnia użytkowa 7.284,24 m2 (ilość lokali - 86 szt.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713141003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami z następującymi uprawnieniami: - osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - co najmniej 1 osoba przewidziana do wykonywania pomiarów ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba osoba przewidziana do zatwierdzania wyników pomiarów ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (D) wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania Wykonawcy takiej osoby - zdolnej do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przedłożonych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 3. Dla osoby wyszczególnionej w warunku udziału w postępowaniu opisanym w punkcie III.2) ppkt 1 Wykonawca przedłoży: 3.1. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia, 3.2. świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, 3.3. świadectwo kwalifikacyjne (D) wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych . 4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia - sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osobę, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach